Uskomusaiheet ja kakka-aiheet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ehlotan äänestystä tästä:
Kuuluuko mielestäsi foorumin Vapaa sana -osioon seuraavia aiheita käsittelevät kirjoitukset.

1. Näennäistieteelliset kakka-aiheet.
2. Olettamukselliset uskontoaiheet.
3. Molemmat aiheet Vapaa sana -osioon

Fyysinen uloste + henkinen uloste, ulostetta molemmat.
Käsitykseni mukaan, uskontojen historiaa ja uskontojen vaikutusta ihmisten mielenterveyteen sekä muut vastaavanlaiset aiheet, kuluvat tieteellisiin osioihin.

Saa perustella mitä vaan niin kauan kuin alta valkoista tilaa löytyy.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija
markent
Ehlotan äänestystä tästä:
Kuuluuko mielestäsi foorumin Vapaa sana -osioon seuraavia aiheita käsittelevät kirjoitukset.

1. Näennäistieteelliset kakka-aiheet.
2. Olettamukselliset uskontoaiheet.
3. Molemmat aiheet Vapaa sana -osioon

Fyysinen uloste + henkinen uloste, ulostetta molemmat.
Käsitykseni mukaan, uskontojen historiaa ja uskontojen vaikutusta ihmisten mielenterveyteen sekä muut vastaavanlaiset aiheet, kuluvat tieteellisiin osioihin.

Saa perustella mitä vaan niin kauan kuin alta valkoista tilaa löytyy.

Kakka aiheet taitaisi kuulua aivan muualle kuin Tiede foorumille. Jos aikuiset puhuu koko ajan kakka asioista, niin heillä on kakka-fetismi ja siinä tapauksessa ne jutut sopisi paremmin jollekkin seksi-palstalle tai fetismi-palstalle.

En viitsiedes ehdottaa että avaisivat seksi & fetismi palstan. Sinne sitten kaikki seksiin ja fetismiin liittyvät ja sinne voi sitten nämä lapsukaisetkin kirjoittaa kakka aiheitaan.

Sanon tämän sen takia että itse nykyään oleilen paljon vapaa osastolla täällä. Aivan hyvin riittää siellä jo se kakka touhu mitä siellä pitävät. Vai onko tarkoitus että vapaa osasto hukkuisi kakka juttuihin? Pitäisi siis alkaa kahlailla kakkojen seassa??

Voi miekseivät ne nappulat tyydy kirjoittamaan kakka asioitaan yhteen ainoaan ketjuun? No ei tietenkään koska he hakee huomiota itselleen. Ja oikeastaan se on aika normaalia monelle naperolle tehdä niin, etenkin jos eivät saa huomiota kotonaan vanhemmiltaan tai jos vanhemmat on kieltänyt koko ajan heitä leikkimään kakallaan ja pyllyllään, niin nyt hieman vanhemmaksi tultuaan hakevat touhuilleen lukijoita ja kaipaavat huomiota. Jotta oikeastaan jos tällä tavalla asiaa ajatellaan, niin se on psykologinen asia tuo kakka juttusta kirjoittelu. Jotta minä ehdotan että kirjoittelisivat psykologia osastolla ja ehkä saisivat apua joltakin avuliaalta aatulta siellä.

EDIT

Unohtui ne uskon asiat. Ne on myös psykologisia asioita, jotta psykologia osastolle sopii myös ne.

mvh

Vierailija

Ayla:
"Unohtui ne uskon asiat. Ne on myös psykologisia asioita, jotta psykologia osastolle sopii myös ne."

markent:
"Käsitykseni mukaan, uskontojen historiaa ja uskontojen vaikutusta ihmisten mielenterveyteen sekä muut vastaavanlaiset aiheet, kuluvat tieteellisiin osioihin"

Mutta ei sentään uskonnollisen sanoman levittäminen kuulu edes psykologian osiolle.
Olen samaa mieltä, että ei pilattaisi näillä aiheilla Vapaa sana -osiota. Se on näin toimien mielenkiintoinen-
Pitäisikö perustaa kakka- ja huuhaa-osio?

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Mielestäni kummatkaan aihekokonaisuudet eivät kuulu tiedepalstalle, kuten ei mikään muukaan lapsellinen ja/tai uskomuksellinen tavara.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
markent
Ayla:
"Unohtui ne uskon asiat. Ne on myös psykologisia asioita, jotta psykologia osastolle sopii myös ne."

markent:
"Käsitykseni mukaan, uskontojen historiaa ja uskontojen vaikutusta ihmisten mielenterveyteen sekä muut vastaavanlaiset aiheet, kuluvat tieteellisiin osioihin"

Mutta ei sentään uskonnollisen sanoman levittäminen kuulu edes psykologian osiolle.
Olen samaa mieltä, että ei pilattaisi näillä aiheilla Vapaa sana -osiota. Se on näin toimien mielenkiintoinen-
Pitäisikö perustaa kakka- ja huuhaa-osio?

Joo : "Tiede.fi-foorumin päävalikko -> paska-aiheet". Kyllä tuon nimen alle voi laittaa myös kreationsimin ja muut hihhuloinnit.

Ja Aylalle puolestaan : Ei, niitä ei voida laittaa psykologia-osastolle. Se on muutenkin hukkumassa huonoihin threadeihin, tuo se nyt vielä puuttuisikin. Karmea ajatus.

Vierailija

Voishan sitä perustaa palstan nimeltä "Törky". Joku "uus"törkyaihe kun aina ilmestyy. Vapaassa sanassa on paljon hyvää tavaraa. Oikeastaan se on melkoinen kulttuuripalsta. Siellä on musiikkia, rynoja videopätkiä ym. En ikävöi sinne poistotuotteiden tulvaa.

Hiukan olen kyllä kaipaillut keskustelua kainalokarvojen letityksestä.

Vierailija
siouxeyesighed legion
Ja Aylalle puolestaan : Ei, niitä ei voida laittaa psykologia-osastolle. Se on muutenkin hukkumassa huonoihin threadeihin, tuo se nyt vielä puuttuisikin. Karmea ajatus.

Nyt tässä ehkä kaivattaisiin sitä Tiede foorumillakin paljon puhuttua, suvaitsevaisuutta. Mahtaisikohan heillä jotka jatkuvasti kuuluttavat omaa suvaitsevaituuttaan muille, olla suvaitsevaisuutta kakka-ihmisiäkään kohtaan?? En luule että heillä riittää suvaitsevaisuutta muille kuin itselleen ja muslimeille. Palstan suvaitsevaisuus-taso on hyvin alhainen ja se on niin että he jotka suvaitsevaisuutta kuuluttavat perään, on itse hyvin suvaitsemattomia.

Jotta eikös olisi mahdollista että kuuluttaisimme perään suvaitsevaisuutta niihin kakka-naperoihin??

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Ayla

Jotta eikös olisi mahdollista että kuuluttaisimme perään suvaitsevaisuutta niihin kakka-naperoihin??

Pitäisi kyllä!! Enkä oo napero. OLEN ISO!

[size=200:29mn7nca]NOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!![/size:29mn7nca]

Mun asiallinen kakka vai pyllynreikä ketju poistettiin!
Onpa siinä suvaitsevaisuutta!

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Tämä loputon huomion anto noille teinitrolleille
pitää kakan korkealla päivästä toiseen tiedefoorumilla.

Markent ja kumppanit siis omalta osaltaan sotkevat seinät paskalla
siinä missä nuo kyseiset perushäirikötkin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Sori en kommentoi vajaaälyisten viestejä. Tosin kerkesin tosin jo slamille kommentoida mutta anyways en jaksa tuhlata aikaa trolleihin. Ainaskaan tylsille sellaisille.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Tasoltaahan tuo terästeini ei poikkea näistä Maukka-Bushmanneista piiruakaan,
joten veikkaisinkin, että kyseessä on busse.

Kirjoitustyyli, sen taso ja taajuus sulautuu Busse/Savorin ulostuksiin saumattomasti.

Vierailija
Ayla
siouxeyesighed legion

Nyt tässä ehkä kaivattaisiin sitä Tiede foorumillakin paljon puhuttua, suvaitsevaisuutta. Mahtaisikohan heillä jotka jatkuvasti kuuluttavat omaa suvaitsevaituuttaan muille, olla suvaitsevaisuutta kakka-ihmisiäkään kohtaan?? En luule että heillä riittää suvaitsevaisuutta muille kuin itselleen ja muslimeille. Palstan suvaitsevaisuus-taso on hyvin alhainen ja se on niin että he jotka suvaitsevaisuutta kuuluttavat perään, on itse hyvin suvaitsemattomia.

Ai, kuten näin vai ?
Ayla
Kakka aiheet taitaisi kuulua aivan muualle kuin Tiede foorumille. Jos aikuiset puhuu koko ajan kakka asioista, niin heillä on kakka-fetismi ja siinä tapauksessa ne jutut sopisi paremmin jollekkin seksi-palstalle tai fetismi-palstalle.
Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Jukka Mahmud Törölä
Tämä loputon huomion anto noille teinitrolleille
pitää kakan korkealla päivästä toiseen tiedefoorumilla.

Markent ja kumppanit siis omalta osaltaan sotkevat seinät paskalla
siinä missä nuo kyseiset perushäirikötkin.

Ja mitähän se Lasse itse sitten tekee näine sivunikkeineen sitä omaa sontaansa levitellessään. Haukkuu muita kirjoittajia sekä kadehtii muita trolleja, kun hänen itsensä iänikuisiin yhden ja saman jauhamisiin ei kiinnitetä huomiota. Kannattaisikohan kokonaan lopettaa se trollaus, kun siihen ei näytä olevan edes lahjojakaan, vaikka haluja näköjään sitä enemmänkin. Mitä p***an levitykseen ja suoltamiseen tulee, niin kannattaisikohan katsoa ensin sinne peiliin ennen kuin alkaa muille asiasta paasata. Ei se sinun suoltamasi ole mitenkään korkeatasoisempaa muihin verrattuna, jopa voisi sitten kutsua silläkin alalla alempitasoiseksi.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat