Sijoitusvinkkejä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kertokaa kaikki nyt sijoitusvinkit millä tienaa tai ei tienaa.

Kommentit (9)

Vierailija
tiäremiäs

Viina on hyvä sijoitus. Sopivassa nousuhumalassa velatkin tuntuvat saatavilta ja pörssi tuntuu olevan muutenkin kunnossa. Ja lisäksi pärjää melko pienellä alkupääomalla.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Vaikka nordean sijoitus rahastoon. En muista sen tarkkaa nimee mut anyways joka konttorissa on sellainen esimuoviliina niissä tiskillä. Takuuvarma tulot. Tosin hitaasti mutta varmasti.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Itse olen ETF:iä katsellut raaka-aineiden osalta. Harmikseni ainoa monipuolinen etf:ien tarjoaja ei aivan vaikuta sisältävän niitä ETF:iä joista olisin eniten kiinnostunut. Normaaleja pankkeja harvemmin kiinnostaa tarjota sijoitusvinkkejä muihin kuin omiin rahastoihinsa. Itse olen kokenut että rahastot eivät välttämättä ole se paras sijoitusmuoto, tuntuu että pankit vievät hieman turhan paljon hallinnointikuluja.

http://www.eq.fi - tuolta löytyy ainakin vaihtoehtoja mihin sijoittaa

Vierailija

Sijoitapa tieremiäs aikaasi. Sijoita aikaasi työhön. Vaikkapa näin alkuun sijoita vähäriskiset kuusi päivätuntia. Sitten kun alkaa tuottaa niin voit laittaa jo kahdeksan.

Tietyn aikaa sijoittuneena olleena alkaa sijoituksen arvo kasvamaan. Jossain vaiheessa saattaa myös saada enemmän ja enemmän noita sijoittamiaan pääomiaan, tunteja takaisin.

Sitten jos teet väliaikaisen riskisijoituksen ja sijoitat vaikkapa muutaman päivän ajaksi kymmenen päivätuntia niin tuotot saattavat kasvaa huomattavasti. Kaikenlisäksi sijoituksen arvon kasvun mahdollisuus suurenee. Monesti tuotot voi ottaa takaisin myös tuossa pääomamuodossa eli tunteina.

Kannattavaa puuhaa.

Vierailija
tiäremiäs

Kylläpäs kerjääminen on kannattavaa, kun jo neljän tunnin päästä pitää alkaa miettimään mihin rahat pitäisi sijoittaa.

Vierailija

Tässä 5 kuukautta sitten istuimme taas erään tutun kanssa jutskaamaan, että missä sitä taas mennään. Hän oli saanut tarpeekseen Suomesta (lähinnä yritysverotus) ja haisteli uusia tuulia. Oli myös juuri myynyt autokorjaamonsa Suomessa Iranilaiselle Suomeen asettuneelle henkilölle.
Hän oli menneinä vuosina tunnustellut kokeellista yritystoimintaa Filippiineillä mm. lentoruiskutusalalla, myös siinä ohella alkuunlaittanut sinne Jeepny-hollon/korjaamon. Nyt hän siis on myynyt yrityksensä, ja omakotitalon myynti on käynnissä.
Maa/pihaurakointi Filippiineillä on alkamassa tuotapikaa. Traktorit ja muita koneita on valmiiksi jo hankittuna. Vaimo on myös paikallisia. Tapaamme kesällä siellä ja katselemme taas missä mennään.

Tässä muuten myös erään suomalaisen menoa siellä. Vähän samoista syistä siirtyi sinne aikoinaan (yritysverotus Suomessa pukkasi liiaksi päälle. Sitten naimisiin ja muutto Filippiineille).

http://www.sawo.com/sawo08/home.php?con ... %20history

http://www.saunashop.co.uk/about-saunas ... ufacturer/

Miss Suomi, Armi Kuusela Hilario, aikoinaan myös huomasi kyseisen paikan miellyttävyyden.

Rahansijoituskohteena Filippiinit on mainio.

Uusimmat

Suosituimmat