Suomi tarvitsee lisää nopeasti lisääntyviä Lesboja!

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

"Uusimpien" tutkimusten mukaan lesbo parit tekevät ja haluavat lapsia enemmän kuin hetero perheet.

Amstredamissa tehdyissä tutkimuksissa vertailtiin 100 lesbo paria ja 100 heteroparia.

Niissä tutkittiin muun muassa pariskuntien onnellisuutta sun muuta.
Lesbo parisuhteissa elävät ihmiset olivat enemmän tyytyväisiä elämänkumppaniinsa kuin heteroparit. Tämä johtuu muun muassa sen takia että naiskumppani tykkäsi enemmän muun muassa viettää yhdessä lasten kanssa olemiseen eikä kiinnittänyt uraan niin paljoon aikaa.
Lesbo perheet ovat myöskin halukkaampia haluamaan lapsia kuin hetero perheet.
Molemman naiset myöskin viettävät enemmän aikaa kotitöiden parissa mikä osaltaan edistää lesbo suhteiden tyytyväisyyttä.

Erot hetero isien ja lesbo äitien erot johtuvatkin lähinnä vain sukupuolesta eikä "seksuaalisesta suuntautuneisuudesta".

Eli siinä on vastaus suomen työvoima ja väestönikääntymis ongelmaan! ME TARVITAAN LISÄÄ LESBOJA LISÄÄNTYMÄÄN!!!

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Jo yksinhuoltajahuorien psykokakaroita pyörii kartsalla liian kanssa,
vielä tähän pitäisi lisätä pervoperheiden sikiöt ... ???

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
jumalauta

Ai, että kun äijä nostaa kytkintä eikä huolehdi perheestään, niin lapsen äidistä tulee yksinhuoltajahuora?

Olipas, jumalauta, mielenkiintoinen näkemys.

Kyllähän lapsesta tulee suuremmalla todennäköisyydellä tasapainoinen, jos hän näkee ympärillään tasapainoisia aikuisia. Tuskin tuolla on paljoakaan tekemistä sukupuolen kanssa.

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Mandix
Onkait niitä lesboja jo, ei vaan lakia joka sallis hedelmöitykset tms.

Lakeja muutteleen siis

Vastahan tästä laki sorvattiin, ett myös yksinäiset naiset saavat spermaa pipetillä. Tuskin siinä seksuaalista suuntausta kysellään. Kusettaahan aina voi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Templebar
Mandix

Lakeja muutteleen siis

Vastahan tästä laki sorvattiin, ett myös yksinäiset naiset saavat spermaa pipetillä. Tuskin siinä seksuaalista suuntausta kysellään. Kusettaahan aina voi.

Näin on, ja nykyään vaikka laki salliikin muodollisestikkin (ennenkin saivat) niin nykyään on kauhea tunku hedelmöityshoitoihin tanskaan koska suomessa ei saa enää anonyymejä vauvasiemeniä. (huom. erityisesti heteroparitkin käyvät tanskassa)

Minua on muuten mietityttäny tossa hedelmöityshoidossa että pystyykö siinä valitsemaan sukupuolen?

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
TERÄS NALLEPUH
Templebar
Mandix

Lakeja muutteleen siis

Näin on, ja nykyään vaikka laki salliikin muodollisestikkin (ennenkin saivat) niin nykyään on kauhea tunku hedelmöityshoitoihin tanskaan koska suomessa ei saa enää anonyymejä vauvasiemeniä. (huom. erityisesti heteroparitkin käyvät tanskassa)

Minä olen valmis luovuttamaan spermaa jokaiselle halukkaalle lesbolle. Se on kolme työntöä ja tuijotus, ja 9 kk:n päästä kypsä.

TERÄS NALLEPUH
Minua on muuten mietityttäny tossa hedelmöityshoidossa että pystyykö siinä valitsemaan sukupuolen?

No, periaatteessa pystyy, koska poika- ja tyttösiittiöt ovat tietääkseni hieman erilaisia sekä ulkoisilta ominaisuuksiltaan että myös liikkumiskyvyltään. Poijaat uivat reippaammin, mutta tytöt ovat sitkeämpiä ja elävät kauemmin.

Vierailija

Jos lesboperheitä yritetään keinotekoisesti lisätä, se johtaa irtosuhteiden, sukupuolitautien ja raiskausten lisääntymiseen. Syy on, että naisen tekee kuitenkin välillä mieli miestä -> irtosuhteita -> sukupuolitauteja. Ja koska miehet saavat harvemmin naisia -> raiskauksia.

Vierailija
Templebar
Mandix

Lakeja muutteleen siis

JEP .. tuolla jenkeissähän putkahti moisella vähän värikäs kakara
punaniskaperheelle, oli laborantti unohtanut huuhtaista pipetin edellisen
neekerin jäljiltä ... !!!

Jahas .. olet yksinhuoltajan kakara ? No, saattahan joukossa olla
täyspäisiäkin ... ???

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
jumalauta
Templebar
Mandix

Lakeja muutteleen siis

Kieltämättä omituinen uutinen.

jumalauta
täyspäisiäkin ... ???

Ei, kun toisin päin, olen ihan ydinperheen kasvatti, mutta en täyspäinen.

Vierailija
Templebar
Mandix

Lakeja muutteleen siis

Miksei sitä aina kysellä voi. Eikös miehiltäkin kysellä vertaluovutettaessa seksuaalista suuntausta?

rcislandlake
Seuraa 
Viestejä2683
Liittynyt3.10.2006

Ikävä kyllä on pakko todeta, että miestä ei enää välttämättä tarvita munasolun hedelmöittäjäksi. Kantasoluista kun pystyy tetrimaljassa valmistamaan vaikkapa siittiön. Mutta jos kantasolu on vain naisesta, syntyvä lapsikin on naispuolinen.. Mihinkähän tämä "edistyksellinen" kehitys vielä johtaa ? Amatsonien aikaan ?

Parempi on olla sanomatta mitään, jos ei ole mitään sanottavaa. Keskustella voi aina.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
rcislandlake
Ikävä kyllä on pakko todeta, että miestä ei enää välttämättä tarvita munasolun hedelmöittäjäksi. Kantasoluista kun pystyy tetrimaljassa valmistamaan vaikkapa siittiön. Mutta jos kantasolu on vain naisesta, syntyvä lapsikin on naispuolinen.. Mihinkähän tämä "edistyksellinen" kehitys vielä johtaa ? Amatsonien aikaan ?

Se olisi mielenkiintoinen aika! Täynnä lesboja! No itse ainakin ajattelen niin että se on evoluution seuraava askel. Kyllähän se on hyödyllisempää ihmiskuntaa ajatellen kun jokaikinen yksilö pystyy lisääntymään. Onhan se yksikin rataseläin joka on kehittää nykyään pelkkiä naispuoleisia henkilöitä.
Pitkille avaruusmatkoillekkin on kätevämpää lähettää pelkkiä naisia kun kaikki voivat lisääntyä ja naiset vievät muutenkin sitten vähemmän tilaa siellä aluksella.

jumalauta

Ei lesbot ole pervoja!!

Vierailija
Templebar
jumalauta
Templebar
Mandix

Lakeja muutteleen siis

jumalauta
täyspäisiäkin ... ???

TUOTA sinun ei olisi tarvinnut kertoa ... !!!

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Moses Leone
Templebar
Mandix

Lakeja muutteleen siis

Miksei sitä aina kysellä voi. Eikös miehiltäkin kysellä vertaluovutettaessa seksuaalista suuntausta?

Hävettää myöntää, mutten ole koskaan luovuttanut verta , joten en myöskään tiedä, että mitä kyselevät. Hemoglobiini oli vuosia sitten mitatessa noin 160, joten ehkä siitä riittäisi muillekin jotain. Veriryhmääni en myöskään tiedä. Täytyypä ottaa itseään niskasta kiinni.

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
jumalauta
Templebar
jumalauta
Templebar
Mandix

Lakeja muutteleen siis

jumalauta
täyspäisiäkin ... ???

TUOTA sinun ei olisi tarvinnut kertoa ... !!!

Olen syyntakeeton. Olin tuota kirjoittaessani syntymähumalassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat