Iso koira

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tai koira ylipäätään saa inhon nousemaan kananlihalle. En voi mitenkään ymmärtää ihmisiä joille koira on jotenkin suuremmoinen eläin.

Monien ihmisten koira-rakkaus lähentelee jo äärimmäisiä piirteitä. Koiran liiallinen inhinmillistäminen on sairasta.

Koira sängyssä ( aivan absurdi ajatus minulle) koira keittiössä, koira olaohuoneessa, levittäen ihopölyään ja hieroen anaalirauhastaan jok ikiseen mattoon ja tarttuvaan pintaan mihin vaan pystyy on aivan sairasta.

Lisäksi, kaikki ns "koiraihmiset" eivät kouluta ko näätää, vaan se on perheen jatke, voi kuinka kivaa meillä on. Tottakai ne kouluttaa ja agilityä ja kaikkee, sehän on meidän perheenjäsen!!

Mitä isompi näätä sen hienompaa - jostain syystä???

Koiraihmiset eivät sulata arvostelua, kun kävelen kadulla ja näätä tulee nuuskimaan, ja jos en pidä siitä ja tervehdi näädän omistajaa, hän suuttuu ja loukkaantuu sydänjuuriaan myöten. Omistajan mielestä minun tulisi pitää " jepestä" ihan yhtäkaikki.

Näädän omistaja pitää elikkoaan vaapaana ja aiheuttaa vaaratilateita.

Näädän omistaja ei ymmärrä sitä, että näätä vaatii tilaa ja raikasta ilmaa ja kirmaamista lampaitten perässä, ei n 9 tuntia kerrostaloyksiössä ahdistuneena, rakko räjähtämäsillään yksin ja haukken 9 yhdeksää tuntia.

Ostin uudet hienot, kalliit vaelluskengät ja astuin kävelytiellä koiranpaskaan. Haju ei lähtenyt niistä monoista koskaan.

Oma lukunsa ovat nämä vanhatpiiat, jotka ottavat jonkinlaisen elikon, yleensä koiran perheenjäsenekseen, eli miehen korvikkeesi ja sitä palvotaan niin että.

voi, että mä hajoan ja karsin... Joo, ja ei se ole näätäläin.

Kommentit (6)

Vierailija

Olen koiraihminen henkeen ja vereen. Silti pelkään isoja koira.
Korjaan koirani paskat aina, ja vihaan sitä että katujen varsilla lojuu torttuja.
Oma koiramme on koulutettu, ei tietenkään mikään tietokoneohjelmoitu elukka. En anna koiran koskaan haistella muita ihmisiä, ellei he itse sitä halua.
Koira on perheessämme ihan perheenjäsenenä. Se mönkii sänkyyn ja sohvalle ja joka paikkaan.

Ymmärrän, että kaikki eivät ole koiraihmisiä.En koskaan "pakottaisi" ketään, joka koirista ei pidä, palvomaan meidän nelitasuua. En juorua koirajuttua ei-koiraihmisille.

Itse en voi sietää kissoja. Ne ovat mielestäni aivan turhia elukoita

Huvinsa kullakin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Neiti

Itse en voi sietää kissoja. Ne ovat mielestäni aivan turhia elukoita

Huvinsa kullakin.

Minusta taas ehkä kissat ovat kivempia otuksia kuin koirat. Jotenkin niin mukava katsoa niiden temmellystä ja leikkisyyttä. Sekin on niin lutusta kun ne alkaa mököttämään niin helposti kun niitä suututtaa.
On kissat hyödyllisiä otuksia. Tappavat käärmeitä ja rottia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Itse olen koira-ihminen, ovat koirat ihmisiä luotettavampia... Koirani ovat koulutettu! Ymmärrän kyllä kun tallaa paskaan, se harmittaa.
Hajunpoistoon sopii usein vanhankansan keino; etikka... Pese ongelma vahvalla vesi-etikka liuoksella, kestää päivän pari ja haju neutraloituu...

Vierailija

"Olli Saarela vajosi jäihin - ryntäsi jäälle pelastamaan koiraa
- - Karpela: Olentosi ylpeä Ollista! - - "
Uutinen

Koira-olennollakin on siis tunteet.

Vierailija

Minä olin armeijassa sotakoiraohjaajana sissikomppaniassa. Kaupunkiasukkina en ole halunnut koiraa hankkia. Kyllähän se näin keväisin on kokolailla ihmeellistä, miten aitoa luonnonlannoitetta siunaantuu lumen alta varomattoman kengänpohjaan ja sitä myöten kotiin asti. Siksi kannattaa olla hyvin varovainen.

Uusimmat

Suosituimmat