kielilävistys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

eli siis menen huomenna ottamaan kielilävistyksen....

sain aiheesta aika paljon tietoa googlesta, mutta kaikkea ei sielläkään tietenkään kerrota :/

eli siis saako kahvia (kylmää siis) juoda ollenkaan pariin viikkoon, vai aiheuttaako kofeiini jotakin haittaa lävistykselle?

oli vielä jotaki muutaki mut unohin........lisään myöhemmin.....

Sivut

Kommentit (36)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Varaudu nyt ainakin pilleillä ja pussikeitoilla elelemään muutaman päivää

Ja jos pussikeittoja voi "syödä", niin miksei kahviakin. Sokeripitoinen eväs antaa ravinteita pöpöille, joten ilman sokeria ainakin luulis voivan juoda.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

mä ajattelin et elelen puurolla ja pilteillä ainaki ekan viikon saa nähä.... ja jos sitä kahvia pystyy juomaan nii sitte jotai jääkahvia kait

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Konsultoin likkaa...

Sano, et puurot ja piltit voi olla vaikeita syötäviä, sillä niitä ei pysty kunnolla lusikoimaan suuhun. Pari ekaa päivää kannattaa vetää vaan ihan nestemäisiä, pillillä imettäviä eväitä. Sitrushedelmät ja kauheen suolaset ruoat saattaa ärsyttää alkuun.

Kahvista se sano, et maito kannattaa jättää pois, sillä siitä kertyy sen korun ympärille jotain mähmää. Mut ei ollu ite kauheesti varonu.

Käski sanoo, et kun huuhtelee vaan suutaan kunnolla, niin no panic.
Vedellä, ja sit apteekeissa ja lävistysliikkeissä on myynnissä jotain liemiä, mutta sen voi tehdä itekin kotona suolasta - tulee halvemmaks. Suola tappaa pöpöjä aika hyvin.

Kokeilet ite, kyl sä sit huomaat, mikä käy ja mikä ei.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Varaudu nyt ainakin pilleillä ja pussikeitoilla elelemään muutaman päivää

Ja jos pussikeittoja voi "syödä", niin miksei kahviakin. Sokeripitoinen eväs antaa ravinteita pöpöille, joten ilman sokeria ainakin luulis voivan juoda.

Aivan oikein tuon sokerin suhteen.
Itse suorastaan nautin pääsiäisestä sokeripitoisten juomien seurassa.
http://www.flordecana.com/
Montako kontillista haluatte?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
kikikii62
Miksi kieleen?

Koska kielilävärillä on parempi antaa kunnon cunnucilusta toiselle naiselle.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005

Mielestäni nämä reikähullut ottavat lävistyksen aina väärään paikkaan, paras lävistyspaikka on kaula valtimoiden kohdalta tai sitten pää ohimon paikalta, myös sydämen tienoo on ihan hyvä.
Kuvottavan näköisiä ovat nämä lävistetyt ihmiset, tulee yrjöt jo pelkästä ajatuksesta, korvakorun lävistys on ihan ok. mutta muut, hyi helvetti.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija

juu otin tietenki : D ja perunaporkkanamuusilla elelen.

ei lävistykset ole kuvottavia ja makunsa kullakin.

mulla on jo muutenki huulikoru (tein ite) ja kuus korvissa joista yksi on venytys (neljä tein ite)

kieli on aivan turvoksissa ja en voi puhuu, mut ei maha mitään, onneks on loma ni saa rauhassa parantua : D

Vierailija
kikikii62
Miksi kieleen?

miksei. naamaa en halua enempää enää lävistellä, ehkä toinen huulikoru ihan tuohon nykyisen viereen mutten muuten. korviin ehkä pari lisää ja sitte kesällä tatuointi, jos jostain nyt joku liike löytyis jotka suostuis tekemään 16-vuotiaalle ilman vanhempien läsnäoloa. lävistys kelessä on aika hauska oikeastaan, ei turhan näkyvillä : D

Vierailija
Pokasaha
korvakorun lävistys on ihan ok. mutta muut, hyi helvetti.

korvakorun lävistys
onko korvalävistys okei koska niitä on ollut jo niin kauan
muillakin kuin merimiehillä ja vankilan asukeilla?++

Ei sillä että itse ikinä lävistelisin itseäni mistään kohtaa.
Ex:llä kyllä oli pari kymmentä reikää luonnon suomien lisäksi,
siitä ...."kiihko aihetta koskien".

Vierailija
scholle
eli siis menen huomenna ottamaan kielilävistyksen....

sain aiheesta aika paljon tietoa googlesta, mutta kaikkea ei sielläkään tietenkään kerrota :/

eli siis saako kahvia (kylmää siis) juoda ollenkaan pariin viikkoon, vai aiheuttaako kofeiini jotakin haittaa lävistykselle?

oli vielä jotaki muutaki mut unohin........lisään myöhemmin.....

ei paniikkia! itse paripäivää imeskelin jäitä ja söin varovasti. aika helppohomma, ylireagoivia ihmisiä ei kannata uskoa. maalaisjärki ja omat tuntemukset kannattaa huomioida

Vierailija

kielihän on kaksi lihasta, jos lävistys onnistuu OIKEIN niin ei tule edes kauhean kipeäksi. jos nyt kumminkin kieli on kauhean kipeä, niin aikasemmin mainutut piltit ovat hyviä ja ravitsevia. aikasemmissa viesteissä esitetty tulehtuminen ei ole mahdollista, suussa on niin paljon hyviä pöpöjä jotka huolehtii hommasta.

Vierailija

juu ei tää ite kieli ees oo sillai kipeä muutenku vaan sillon ko juo/syö ja yrittää puhua. mutta sitte se inhottaa ko alahampaisiin sattuu ko koru painaa ja tekee mustelmia kielen alle ;<

mutta siis millon kannattaa vaihtaa koru? jossain sanotaan viikon päästä ja jossain kuukauden päästä. mulla on yks kaveri jolla on vieläki harjotuskoru vaikka lävistys on ollu jo 4 kuukautta :'D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat