Onko sinulla koti/lemmikkieläintä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko sinulla koti/lemmikkieläintä, ja jos on niin mikä?
Saa myös perustella miksi juuri sen lajin edustaja yms.

Itellä ei tällä hetkellä ole mitään. Akvaarionkin joutui sijoittamaan väliaikaisesti muualle, kun asunto vaihtui pienempään. Koiran, metsästyskoiran haluaisin, mutta sen pitäminen kaupungissa ei tunnu kovin kivalta. Kissa on myös joskus ollut ja ne ovat oikein mukavia, mutta nekään ei mielestäni ole kovin "helppoja" ja käytännöllisiä pitää kaupungissa ja kerrostaloasunnossa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Itselläni on Ladiodora klugi - hämähäkki. Kaupunkilemmikkinä mainio, mikäli et odota sylikoiraa. Huolellinen paneutuminen toki ehdotonta ennen sellaisen hankkimista, vaikka sitkeitä ovatkin.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007

Kyllähän kissa aina helpompi hoitaa on kuin koira, oli asumismuoto mikä tahansa. Kissa tekee tarpeensa hiekkalaatikkoon silloin, kun se itse haluaa ja omistaja siivoaa sen silloin kun itselle sopii. Kissan kanssa ei tarvitse käydä kolmea kertaa päivässä lenkillä kuten koiran. Laatikon siivous kerran päivässä riittää.

Vierailija

piikkiElukoita on ollut enemmänkin...

otin yhden ISON sakemannin ja jonkun isonkoiran
sekotuksen "sijoituksee"...
tarkoitus oli ottaa se loppu elämäks meille
mutta sitten saatiinkin itte lapsi ja tämä saatanan
iso ja epävarma uros ei sopinut kakaroiden kaa...

koira oli älyttömän aktiivinen ja oli mulle kun frendi
mutta muija pelkäkäs sitä ku sutta...

siksi käytettiinkin luonnetestissä ja peetsa sanokin että
"EI LAPSI PERHEESEEN.."
itkuhan siinä meinas mulle tulla... mutta parempi oli ettii
uus koti järkäleelle...

1 ihminen kokeili pärjääkö sen kaa..
oli koira ihmisiä... mutta ei pärjänny...
mutta sitten löydettiin maalta kunnon UKKO mikä sano
"täytyyhän koiran kokeilla... "
ja hyvin on menny ainakin tähän asti...

kuvista päätellen onnellinen... *niisk*

sitten meillä olikin allegian takia saatuja KANEJA...
jepulis.. ensin yksi ja sitten tietty kaveri kanille
ja nyt niitä onkin kaksi...
JA LAPSELLE PUHKES ASTMA....
eli "pupput" lähtee....

noh...

ehtihän noita karvasia ötököitä olemaan
tässä.. surettaa kun kakara niin tykkää "puppu"...
*kyykistyy ja kikattaa*

Vierailija
hohtomiljoonakala
Äänestin etä on jos akvaariot kaloineen lasketaan lemmikeiksi.
Kotoa löytyy 3 akvaariota 128L 84L ja 20L.
Noista olis mielenkiintoista lukea enemmänkin. Voisit avata uuden ketjun. Kotitalossa oli mun pentuna ollessa akvaario, ja haluaisen sellaisen ainakin pojalleni. Itellä ei ole oikein tilaa.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Ei eläimiä mulla. Kerrostaloasunto on huono eläimen pitoon, ja itse olen reikäpäisenä sosiopaattina huono tulemaan toimeen eläinten kanssa. Rajoittaisivat tulemisia ja menemisiäkin aika lailla, ei voisi tuosta vaan lähteä matkalle. Tosin enhän minä ole mihinkään aikoihin mennytkään...

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Poison dart frog
Reiska
Phacochoerus africanus

Sillä lailla.

Se vasta onkin vaivaton kotielukka - asustaa lehtihyllyssa, tyytyy vahaan ja on hiljainen...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007
Seppo_Pietikainen
Poison dart frog
Reiska
Phacochoerus africanus

Sillä lailla.

Se vasta onkin vaivaton kotielukka - asustaa lehtihyllyssa, tyytyy vahaan ja on hiljainen...

kaikkiruokanen, rauhallinen ja käy talonvahdista..

Per se

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005

Yleensä on ollut perhosentoukkia, mutta nyt ei ole muutamaan vuoteen ollut, kun on joko asunut kasvatukseen huonosti sopivassa paikassa, tai ei ole ollut aikaa. Ensi kesänä pitää ottaa, ainakin nokkos- ja neitoperhosen toukkia lasten iloksi. Ne ovat siitä mukavia, että kuoriutuvat samana kesänä. Ja kaipa sitä voisi jotain "oikeitakin" kasvatuksia tehdä, jos sattuu mielenkiintoisen toukan löytämään.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Itselläni on akvaariokaloja (kuten myös katkoja ja kotiloitakin siellä seassa)sekä undulaattiuros (varsinainen lörppö linnuksi) lemmikkinä. Akvaariossa ovat lajeista täplämonniset lisääntyneet niin, että alunperin neljästä yksilöstä on kasvanut kymmenen yksilön parvi ja katkatkin ovat myös lisääntyneet, että siellä on nytkin hyttysen kokoisesta sitten kolmen sentin mittaisiin asti.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat