Kaatuuko Kanerva valheisiinsa?

Seuraa 
Viestejä3017
Liittynyt30.4.2007

Itse alan taipua sen kannalle, että kyllä se kohta rojahtaa. Syynä on Kanervan valheiden sarja, joka vain pahenee.
Ensin pieni hätävalhe ruotsinkielisille uutisille: ei halua heskustella, joka jatkui, ettei ole viestinyt.

Asian selittäminen toisella pienellä, mutta jo harkitummalla valheella, että viestimisen kieltäminen oli vain sitä ettei halunnut kommentoida. Kun näitä haastatteluja on kelattu uhä uudelleen vain kovin Kanerva-uskovainen ei valheita näe.

Kolmas on jo aika perusteellisesti harkittu valhe, ettei "parhaalla tahdollakaan" muista taiteilija Maija Tuurnaa vuosilta 1998-1999. Sittemmin on kerrottu, että tapasivat viimeksi neljä vuotta sitten. Tänään Ajankohtaisessa kakkosessa - valtamedioista rohkeiten asiaa käsitellyt - kerrottiin kahdesta näyttelyä pystyttäneestä sivullisesta, jotka kertoivat miten Kanerva oli tullut etsimään nimenomaan Tuurnaa ja oli mennyt Tuurnan ja toisen miehen kanssa Tuurnan asunnolle ja sinne Kanerva oli myös jäänyt miehen poistuttua.

Neljäs, ilmeisen epäiltävä valhe odottaa tekstiviestien julkaisua. Että Kanerva olisi ainakin aloittanut tekstiviestittelynsä siksi ja niin, että olisi halunnut vain kohteliaasti torjua Johanna Tukiaisen tanssiryhmän tulon syntymäpäivilleen ja ystävällisenä henkilönä olisi halunnut korvata pettymyksen romanttisella lounaalla. Tukiainen Ajankohtaisessa kakkosessa kiisti tarinan. Neiti oli muuten aika näky.

Valheiden ketju ja uusien valheiden paljastumisen odostus lataa Tukiaisen/Hymyn hallussa oleviin tekstiviesteihin jo aika suuren yhteiskunnallisen (toki myös kaupalllisen) merkityksen. Niiden paljastaminen alkaa olla lähellä.

Kansalaisena mietin, ettei tässä ole enää laitaa, kun mies toisesta suupielstä on pyytävinään anteeksi (lähinnä kai sitä, että päästi median riehaantumaan) ja toisesta suupielstä jatkaa valheitaan.

En jaksa enää uskoa, että näillä menetelmillä pysytään vallassa - edes Suomessa.

Rere väittää: Israel on rasistinen ja ihmisoikeuksien vastainen
"vihapuhetta saa tehdä kunhan kohde on juutalainen"
Sianliha on Israelissa kielletty
Maailmanpankki kirjoitti: MENA-maiden non-oil-vienti on paljon suurempi kuin Suomen.

Sivut

Kommentit (164)

Vierailija

Ei politikko oikeastaan valheisiin kaadu. Sittenhän olis koko järjestemä nurin narin. Kaikki valehtelevat.

Mielestäni tässä on nyt kyseessä uskottavuusongelma siten, että miten ulkoministeri voi ylipäätään käyttäytyä noin huolimattomasti. Tiedä kelle bimbolle on Suomen turvallisuuteen liittyvistä asioista sänkyseikailuillaan kertonut

Vierailija
Lothar
Pervo mikä pervo.
Niin. Ennen oli sentään jämäköitä ulkoministereitä. Mm. Ahti Karjalainen. Mitä nyt pikkaisen tankeroi Afrikan kiertueellaan, mutta aidosti oli sillain pikkaisen siis sillain, tai no joo, kuitenkin
Ulkoministeri Ahti Karjalainen oli virallisella vierailulla Afrikassa. Seurue oli käymässä luonnonpuistossa. Tien vieressä tallustelee suuri harmaa eläin, jolla oli isot korvat ja pitkä kärsä. Isännät osoittivat eläintä vieraalleen, joka vastaa: - Jees, tankero.

Kohta pensaikossa vilistää keltainen kissaeläin, jolla on tumma harja kaulan ympärillä. Isännät osoittavat eläintä. – Jees, tankero, sanoo Ahti.
Sama toistuu vielä muutaman kerran. Isäntäväki on ihmeissään. Kun poistutaan alueelta, huomataan sen rajalla olevan kyltti. Kyltissä luki: - All animals are dangerous (kaikki eläimet ovat vaarallisia).

http://www.erkkiaho.com/blog/?content=detail&id=591

Vierailija

Ei poliitikko mihinkään valheisiin kaadu. Kaikki ne loiset valehtelevvat kaiken aikaa. Kaatuu jos kaatuu, mitä väliä? Samanlainen valtionelätti sieltä nousee kuitenkin tilalle valehtelemaan.

pizze
Seuraa 
Viestejä602
Liittynyt16.3.2005
mirab
Itse alan taipua sen kannalle, että kyllä se kohta rojahtaa. Syynä on Kanervan valheiden sarja, joka vain pahenee.
Ensin pieni hätävalhe ruotsinkielisille uutisille: ei halua heskustella, joka jatkui, ettei ole viestinyt.

Asian selittäminen toisella pienellä, mutta jo harkitummalla valheella, että viestimisen kieltäminen oli vain sitä ettei halunnut kommentoida. Kun näitä haastatteluja on kelattu uhä uudelleen vain kovin Kanerva-uskovainen ei valheita näe.

Kolmas on jo aika perusteellisesti harkittu valhe, ettei "parhaalla tahdollakaan" muista taiteilija Maija Tuurnaa vuosilta 1998-1999. Sittemmin on kerrottu, että tapasivat viimeksi neljä vuotta sitten. Tänään Ajankohtaisessa kakkosessa - valtamedioista rohkeiten asiaa käsitellyt - kerrottiin kahdesta näyttelyä pystyttäneestä sivullisesta, jotka kertoivat miten Kanerva oli tullut etsimään nimenomaan Tuurnaa ja oli mennyt Tuurnan ja toisen miehen kanssa Tuurnan asunnolle ja sinne Kanerva oli myös jäänyt miehen poistuttua.

Neljäs, ilmeisen epäiltävä valhe odottaa tekstiviestien julkaisua. Että Kanerva olisi ainakin aloittanut tekstiviestittelynsä siksi ja niin, että olisi halunnut vain kohteliaasti torjua Johanna Tukiaisen tanssiryhmän tulon syntymäpäivilleen ja ystävällisenä henkilönä olisi halunnut korvata pettymyksen romanttisella lounaalla. Tukiainen Ajankohtaisessa kakkosessa kiisti tarinan. Neiti oli muuten aika näky.

Valheiden ketju ja uusien valheiden paljastumisen odostus lataa Tukiaisen/Hymyn hallussa oleviin tekstiviesteihin jo aika suuren yhteiskunnallisen (toki myös kaupalllisen) merkityksen. Niiden paljastaminen alkaa olla lähellä.

Kansalaisena mietin, ettei tässä ole enää laitaa, kun mies toisesta suupielstä on pyytävinään anteeksi (lähinnä kai sitä, että päästi median riehaantumaan) ja toisesta suupielstä jatkaa valheitaan.

En jaksa enää uskoa, että näillä menetelmillä pysytään vallassa - edes Suomessa.

Kokoomus on paska puolue ja puolueen puheenjohtaja on pelle, mutta kyllä Kanervan kohdalla omat mietteet ovat hänen puolellaan.

Kanervan olisi ollut parasta vastata vain: "en kommentoi". Mutta on ihan sama miten paljon hän näistä ämmistä valehtelee! "Vedittekö ykköseen vai kakkoseen? -Ykköseen. -Haa! Meillä on tässä nauha joka todistaa että veditte kakkoseen. -Okay, vedin perseeseen." Tuolla tasolla nuotten valheiden laatu tässon ja non ihan yhdentekeviä.

Poliitikoillakin on oikeus vongata pilluu! Suurin osa naisista joilta julkkismiehet vonkaavat eivät tee lehtijuttua. Nämä ämmät ovat vain julkisuudenkipeitä tai muuten vain hyväuskoisia, varsinkin toi Tuurnaa.

Tukiainen oli liika lihava(lähinnä naamasta!) ja iho näytti olevan kuin heppasatulasta.

Vierailija

Kanervan valehtelu kertoo vain ajojahdin aiheuttamasta paniikista. Mies ei ole pysähtynyt miettimään tilannetta ja asioiden suhteellisuutta. Kanervan olisi kannattanut ottaa Arnoldiin yhteyttä ennen ensimmäisten tekstailulausuntojen antamista. Olisin neuvonut häntä myöntämään heti kaiken ja vetämään vähän ylikin tyyliin: "Olen ilman muuta tekstaillut tämän naisen ja monien muidenkin kanssa. Olen jostain syystä kiinnostunut kauniista naisista - ja rumemmistakin. Joskus olen saattanut mennä innostuksen vallassa liian pitkällekin ihailuni osoittamisessa. Pyydän anteeksi, jos olen loukannut jotakuta. Voisimmeko keskustella seuraavaksi maahanmuuttajien kotouttamisen, ilmantonmuutoksen ja puutullien ongelmista?"

Vierailija
Arnold Goyakla
Kanervan valehtelu kertoo vain ajojahdin aiheuttamasta paniikista. Mies ei ole pysähtynyt miettimään tilannetta ja asioiden suhteellisuutta. Kanervan olisi kannattanut ottaa Arnoldiin yhteyttä ennen ensimmäisten tekstailulausuntojen antamista. Olisin neuvonut häntä myöntämään heti kaiken ja vetämään vähän ylikin tyyliin: "Olen ilman muuta tekstaillut tämän naisen ja monien muidenkin kanssa. Olen jostain syystä kiinnostunut kauniista naisista - ja rumemmistakin. Joskus olen saattanut mennä innostuksen vallassa liian pitkällekin ihailuni osoittamisessa. Pyydän anteeksi, jos olen loukannut jotakuta. Voisimmeko keskustella seuraavaksi maahanmuuttajien kotouttamisen, ilmantonmuutoksen ja puutullien ongelmista?"
Vierailija
Arnold Goyakla
Kanervan valehtelu kertoo vain ajojahdin aiheuttamasta paniikista.

Politiikka on peliä, jossa panikointi on heikkoutta. Se osoittaa, ettet hallitse tilannetta ja silloin olet kylmähermoisten silmissä mennyttä kalua.

Politiikkojen ja median kesken on lisäksi ihan omia metsästyssääntöjä; Kanerva on ikänsä elvistellyt naisillaan ja media on vain odottanut, milloin hän lyö laittoman. Nyt pallo on rajalla.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Arnold Goyakla

Tuossahan on vastaus lähes kaikkiin toilailuihin.

Ihan huippuja nuo sun vastaukset.

Oliko Kanerva se joka ahdisteli niitä naisia eduskunnassa?

Vierailija
Pubi
Arnold Goyakla

Politiikka on peliä, jossa panikointi on heikkoutta. Se osoittaa, ettet hallitse tilannetta ja silloin olet kylmähermoisten silmissä mennyttä kalua.

Politiikkojen ja median kesken on lisäksi ihan omia metsästyssääntöjä; Kanerva on ikänsä elvistellyt naisillaan ja media on vain odottanut, milloin hän lyö laittoman. Nyt pallo on rajalla.

Aivan, siksi Kanervan olisi pitänytkin säilyttää tyylinsä, eikä olla korvat luimussa median edessä. Kovahermoisinkin saattaa panikoida, jos huomaa täysin odottamatta talsineensa miinakenttään. Tällaisessa tilanteessa pitää vain luottaa tyyliinsä, mitään muuta ei voi tehdä. Tyyli on tärkein. Median hyökkäys olisi kilpistynyt Kanervan tyyliin, jos hän olisi vain säilyttänyt sen.

Vierailija

Tuon uhkean blondin naama oli kuin sateen hakkaama lehmänpaska.
Itselle sattunu monesti hätäpäissään virhearviointeja. Ikeä kyllä kaduttaa kun kattoo vähän muutakin kuin kannuja. Shit happens.

Vierailija
Arnold Goyakla
Pubi
Arnold Goyakla

Aivan, siksi Kanervan olisi pitänytkin säilyttää tyylinsä, eikä olla korvat luimussa median edessä. Kovahermoisinkin saattaa panikoida, jos huomaa täysin odottamatta talsineensa miinakenttään. Tällaisessa tilanteessa pitää vain luottaa tyyliinsä, mitään muuta ei voi tehdä. Tyyli on tärkein. Median hyökkäys olisi kilpistynyt Kanervan tyyliin, jos hän olisi vain säilyttänyt sen.

Lisäksi hänet saatiin uskomaan, että hän on ylittänyt rajan. Lipposella oli tapana toimissaan itse määritellä rajat ja toiset myöntyivät niihin.

mirab
Seuraa 
Viestejä3017
Liittynyt30.4.2007
Arnold Goyakla
...
"Olen ilman muuta tekstaillut tämän naisen ja monien muidenkin kanssa. Olen jostain syystä kiinnostunut kauniista naisista - ja rumemmistakin. Joskus olen saattanut mennä innostuksen vallassa liian pitkällekin ihailuni osoittamisessa. Pyydän anteeksi, jos olen loukannut jotakuta. Voisimmeko keskustella seuraavaksi maahanmuuttajien kotouttamisen, ilmantonmuutoksen ja puutullien ongelmista?"

Kanervalla on perusvalhe, että en ole tällainen. Se ei ole paniikkia. Perusvalheen mukaan kaikki tekstarirallit ovat erehdyksiä, lipasduksia, väärinymmärrettyä hyväntahtoisuutta ja avoimuutta. Oikea Kanerva olisi jotain muuta.

Tämä perusvalhe johtaa tilannekohtaisiin valheisiin, jossa naama vakavana, otsa rypyssä väännetään yksityiskohdat väärinpäin ja sanotaan, tätä uskokaa. "Oikea Kanerva" ei voisi tällaiseen syyllistyä, siksi hänet voidaan pelastaa pikku pikku valheilla.
Tämä menee minulla yli. Tämä valehtelutaipumus ei sinänsä liity muuhun moraaliin.

Rere väittää: Israel on rasistinen ja ihmisoikeuksien vastainen
"vihapuhetta saa tehdä kunhan kohde on juutalainen"
Sianliha on Israelissa kielletty
Maailmanpankki kirjoitti: MENA-maiden non-oil-vienti on paljon suurempi kuin Suomen.

Vierailija
Arnold Goyakla
"Olen ilman muuta tekstaillut tämän naisen ja monien muidenkin kanssa. Olen jostain syystä kiinnostunut kauniista naisista - ja rumemmistakin. Joskus olen saattanut mennä innostuksen vallassa liian pitkällekin ihailuni osoittamisessa. Pyydän anteeksi"

Tottakai näin. Mutta syy siihen miksi ei, on se tämä on ollut miehen linja jo 80-luvulta. Kanerva pysyy pystyssä egopullistumalla, joka on kaukana arkitodellisuudesta. Jos hän alkaisi myöntämään jotain, seurauksena olisi kuplan puhkeaminen tyyliin:

Myönnän seksuaalisen häirinnän 874 tapauksessa, ja ennen kun tekstiviestit keksittiin, käytin puhelinta samaan. Tarvitsen hoitoa.
Katson toimineeni aatteeni ja isänmaani edun vastaisesti toimiessani Neuvostoliiton hyväksi 70 ja 80-luvuilla.
Näen, että tällä näkemyksellä ja englannintaidolla UM:n posti on minulle liian vaativa. Pyydän kaikilta anteeksi, olen rasite puolueelleni ja eroan. Olkoon tämä uuden paradigman alku suomalaisessa poliittisessa kulttuurissa ja poliitikon vastuun tunnustamisessa. Kiitos.

Valtiomiesteko-otsikoita olisi seuraavan päivän lehdissä.

Vierailija
Lothar
Pervo mikä pervo.

NAISIA jahtaava viriili heteromies pervo ???

NOH .. kenties teidän hinttabulien mielestä ... !!!

Vierailija
jumalauta
Lothar
Pervo mikä pervo.

NAISIA jahtaava viriili heteromies pervo ???

Kyllä tämä Ilen tapauksessa ollut vaalea hutsu on jotain sellaista että jonkin sortin pervo pitää olla jos sen perään kuolaa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat