Uhoavat ihmiset

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Baarissa näin miehenä huomaa heti uhoavat ihmiset kaukaa ja niitä osaa välttää.

Alepubissa en ole saanut turpaan tai uhkailuja.

Myös huomaa ihmiset mitkä ei ole vaarallisia ja äkkipikaisia.

Koskaan ei ole minulle tullet ketkään uhoamaan koska olen vaarattoman näköinen.

Kommentit (10)

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Olin viimeksi Kyröskosken baarissa kuuntelemassa Rainer Frimannia. Oli viihdyttävä kokemus. Itse rainer ei jaksanut laulaa koko aikaa, joten hänen poikansa tuurasi välillä.

Ihmiset on tyhmiä. En minä tiedä, mutta se tuntuu vain kallossa ja ytimissä. Näkee liikaa niiden asioita. Tiedän miksi joku valistaa myös minuakin osoittelemalla, että olen raider friimannin (laulussaan) käyttämä sharley braani.

kait mä joskus ylpeekin olen, kun vituttaa ja raivostuttaa yhteisön tyhmyys suuri massaisemmin, mutta onko sekään nyt sitten väärin. Elämän tapa vain. Ja paskat on korkeelle päässeet, koska niistä nauttiva porukka on arvaa mikä?

KESKINORMit ihmiset, haluatko olla heidän kaltaisensa hell not, haluatko viihdyttää heitä, hel not.

Hyvin polkee.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mä luin tän aiheen nimen ekaksi "ulostavat ihmiset".

Eipä mulle uhitella juuri lainkaan..ei ainakaan muista milloin joku kaduilla olisi uhitellu mulle..ei ne uskalla.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Mä luin tän aiheen nimen ekaksi "ulostavat ihmiset".

Eipä mulle uhitella juuri lainkaan..ei ainakaan muista milloin joku kaduilla olisi uhitellu mulle..ei ne uskalla.

Niin, olethan... SUPER PUH TITTIDII!!!!

Vierailija
tiäremiäs
Nainen on uhkaillut ja käyttäynyt väkivaltaisesti. Oli känninen hevari ja heitti minun kaljatuopin maahan.

Lähdin pois sitten baarista ja vaihdoin baaria.

Ei kannata pitää movetronin tai aikakoneen paitoja yleisellä paikalla.

Vierailija
Antero
tiäremiäs
Nainen on uhkaillut ja käyttäynyt väkivaltaisesti. Oli känninen hevari ja heitti minun kaljatuopin maahan.

Lähdin pois sitten baarista ja vaihdoin baaria.

Ei kannata pitää movetronin tai aikakoneen paitoja yleisellä paikalla.

Ei kannata olla noin varma tuosta. Jossakin paikassa joku aikakoneen paita saattaisi olla menestyskin, kunnon retroilua.

Uhoaminen on häiritsevää, mutta ei haukku haavaa tee. Toisaalta uhoamisessa on se hyvä puoli, että ehtii varautua mahdolliseen agressioon. Ehtii ottaa tuopin tiukemmin käteen tai valmistautua ylipäätään siihen, että jos mouho kohdistaa uhonsa niin saa vedettyä ensin tajun pois tai väistämään.

En yleensä käy paikoissa, joissa ihmisillä on tapana uhota. Kaljakuppiloissa harvemmin tullaan uhoamaan, taidan sulautua joukkoon senverran hyvin. Pahimpia ovat jotkut yökerhot, joissa helvetin typerät ja yleensä nuoret miehet kuvittelevat olevansa nousuhumalassa koko maailman kuninkaita. Toinen ryhmä ovat nämä "seurapiiri" sankarit, jotka tunkevat turpansa jokapaikkaan ja pöytään ja sitten kun ystävällisesti pyydetään jättämään naispuoliset rauhaan tai ylipäätänsä kimpoamaan v*ttuun häiritsemästä, niin ei ymmärretä kehotusta vaan aletaan uhoamaan.

Hyvä vastaus liian lähelle tulevalle uhoajalle on, että jos kosket minuun, niin minä tapan sinut. Olen testannut ja on toiminut. Yleensä hämmentää uhoajaa ja valitsee jonkun helpomman kiusattavan, jos ei hämmennä niin tekee epävarmaksi ja hyökkäys tyrehtyy ja hidastuu.

Vierailija

uhoavat ihmiset ovat todella ärsyttäviä...

duunin jälkeen päätätkin mennä sille "yyyyyhhhdelleeeeee"
ja koko iltasi pilaa urpo joka huutaa ravintolassa niin ettäå kaikkia
rupee vituttaa.,,

"vedin sitä turpaa niinkun vedän nytkin kaikkia jos tulee aukoo.."

oulussa olin evakossa kaljalla ja luin iltalööpereitä kun
alkoi vittuttaa teini mustalaisen uhoominen...
odotin että joku siihen kohta kyllästyy ja ja sitten saadaan olla rauhassa...
mutta ei... sama pölinä jatku... ja jatku...
"räkli sai semmost sapiskaa... ja kekluu saa jos tulee mulle... vielä.."

olen pitkä pinnanen ukko mutta sillon palo pinna...
ostin tuopin ja menin pikkusen mannen luokse ja sanoin...
"tossa on sulle kalja... sovitaanko nyt niin ettei huudeta enään"

ja näin loppu uhoominen...

Vierailija

ravintolakoulussa minulle opetettiin, että jos joku käyttäytyy uhkaavasti pahin mahdollinen asia mitä voi tehdä on seistä kädet puuskassa suoraan tyypin edessä. mitä pitäisi tehdä on, seistä kädet sivuilla ja vähän olkapäät viistossa kaveriin nähden ja puhua rauhallisella äänellä. omakohtasia kokemuksia ei kyl oo.

Uusimmat

Suosituimmat