Taas tuli video

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

CMI:n uusimmasta uutiskirjeestä poimittua (korostus lis.)

"Another FREE video available
Creation Magazine Live episode 6 is now available at CreationMagazineLive.org. In Episode 6 Richard Fangrad and Calvin Smith discuss scientific evidence for a young creation. Episode 5 summarizes some of the biblical evidence for a young universe."

Siis ilmainen noin tunnin pituinen video
http://www.creationontheweb.com/content/view/5136/

Itse en ole vielä ennättänyt tuota kuudetta osaa katsoa, mutta viisi edellistä olen katsonut, ja suosittelen teillekin, ovat kovaa kamaa (joten tuo kuudeskin on varmasti kovaa kamaa).

Kommentit (14)

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005

Kiitos niin maan perkeleesti. En ole odotukseltani pysynyt nahoissani/housuissani/nahkahousuissani. Kreationistinen tiede on kovaa kamaa. Kuka on sun mielestä kaikkein kovin kreationistitiedemies?

Vierailija

Minä suyosittelen tjteelle richard dawkinsin kirjaa nimeltä jumalharha.
Tällä kertaa olen myös lukenut suosittelemani kirjan.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
TJT
CMI:n uusimmasta uutiskirjeestä poimittua (korostus lis.)

"Another FREE video available
Creation Magazine Live episode 6 is now available at CreationMagazineLive.org. In Episode 6 Richard Fangrad and Calvin Smith discuss scientific evidence for a young creation. Episode 5 summarizes some of the biblical evidence for a young universe."

Siis ilmainen noin tunnin pituinen video
http://www.creationontheweb.com/content/view/5136/

Itse en ole vielä ennättänyt tuota kuudetta osaa katsoa, mutta viisi edellistä olen katsonut, ja suosittelen teillekin, ovat kovaa kamaa (joten tuo kuudeskin on varmasti kovaa kamaa).

[size=150:gcp2cd5p]VAU! Aivan ilmaista roskaa[/size:gcp2cd5p],
just sita mita olen aina halunnut!

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

TJT, not again

EDIT: päätin vähän uhrautua ja kuunnella tuota toisella silmällä lukiessani. Voin vähän kertoa mitä siinä sanotaan, ettei muiden tarvi
Videon tarkoitukseksi siis ilmoitetaan etsiä todisteita, että maapallo olisi 6000 vuotta vanha, joka murtaisi samalla evoluutioteorian.
Alussa väitetään että raamattu oikeasti kertookin uudessa testamentissa, että maapallo on pyöreä.
Sitten väitetään että tieteen mukaan heliumia poistuu maapallolta niin nopeasti, että se voi olla vain 2 miljoonaa vuotta vanha. (videossa siis evoluutio ei ole tiedettä)
Jooh, ja sitten kerrotaankin että jos galaksimme olisi evoluutioteorian mukaan miljoonia vuosia vanha, niin galaksissamme täytyisi olla noin 5000 vanhimman sarjan supernovaa. Vastaavasti 7000 v-vanhan mallin mukaan niitä ei tulisi olla ainuttakaan. Ja koska ainuttakaan ei heidän mukaansa ole löydetty, ei galaksi voi olla miljoonia vuosia vanha.
Niin, ja magneettikenttä vähenee nykyään 5% vuodessa, joten maa ei voi olla kovin vanha. Nimittäin 10 000 vuotta vanhan maan läpi olisi kulkenut niin paljon energiaa että maa olisi sulanut. (!?)
EDIT2:
No nyt sanottiin, että koska kuu liikkuu 4 cm poispäin maasta vuosittain, niin maa on tieteen mukaan enintään 1.7 miljoonaa (miljardia? en ehtinyt lukea, eikä voi kelata taaksepäin) vuotta vanha.
Niin, ja meriveteen tulee suolaa sellaisella vauhdilla, että meri ei voi olla kuin muutamia miljoonia vuosia vanha.
Eroosiotakin tapahtuu niin nopeasti että amerikkaa ei pitäisi olla tjs

Puoleenväliin jaksoin, ei tuotta kelaamatta jaksa

Vierailija

Perhana sentään. Juuri sopivasti pompautin huipulle tuon edellisen ketjun, mutta TJT ei sitten kerinnyt kommentoimaan siellä. Odotan siellä kuitenkin kärsivällisesti ja toivoa täynnä.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Kellon evoluutiosta tuli mieleen että itsekseen sotkeutuvat ja kehittyvät ainekset ovat kyllä totta. Esim. kossu ja kola ihan vain kaadettuna samaan lasiin ilman se suurempaa fiksailua tuottaa sangen mainion juoman.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
vihertaapero
Kellon evoluutiosta tuli mieleen että itsekseen sotkeutuvat ja kehittyvät ainekset ovat kyllä totta. Esim. kossu ja kola ihan vain kaadettuna samaan lasiin ilman se suurempaa fiksailua tuottaa sangen mainion juoman.

Ilmiselva todiste "alykkaasta suunnittelijasta"...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Advocatus Diaboli
Perhana sentään. Juuri sopivasti pompautin huipulle tuon edellisen ketjun, mutta TJT ei sitten kerinnyt kommentoimaan siellä. Odotan siellä kuitenkin kärsivällisesti ja toivoa täynnä.

Kyllä vastauksen pitäisi ilmestyä piakkoin, sanoihan TJT taannoin selkeästi että "Luuletteko te evot, ettei kreationistitiedemiehillä ole vastauksia kysymyksiinne?!"

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
TJT
...scientific evidence for a young creation...

Valehtelet. Ei ensimmäistäkään todistetta siitä, että maapallo olisi vain muutaman tuhat vuotta nuori.

Tuleeko niitä todisteita vai aiotko pysyäkin valehtelijana?

Vierailija
peippo
Minä suyosittelen tjteelle richard dawkinsin kirjaa nimeltä jumalharha.
Tällä kertaa olen myös lukenut suosittelemani kirjan.

Lisäksi voi lukea kaikki Esko Valtaojan kirjat. Hyvä kirja on myös Sam Harrisin kirja "Uskon loppu".

"Planeetta Maan elämä ja kuolema" on kanssa hyvä kreationistin lukea.

Uusimmat

Suosituimmat