Pois työkkärin listoilta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli mulla on varaa elää mun säästöillä. Ilmoitauduin kuitenkin työnhakijaksi työkkäriin ekana työttömyyspäivänä, koska luulin että se on joku "pakko" juttu. En aijo mennä töihin vielä. Mitä huonoa voi seurata jos mä lähden pois siks aikaa työkkärin listoilta? Kun ne tyrkyttää mulle töitä kokoajan ja jos en hae, niin jotain pahaa ne mulle aikoo tehdä (ilmeisesti pistää karensille vaikka karenssi on jo päällä, koska irtisanouduin töistä). Saanhan mä tulla työkkärin työnhakijaksi sitten kun on tarve hakea töitä? Eihän periaatteessa tätä työkkäriä kuitenkaan tarvita kun hakee töitä! Vai missaanko jonkun pointin?

Kommentit (6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Dost
Saanhan mä tulla työkkärin työnhakijaksi sitten kun on tarve hakea töitä? Eihän periaatteessa tätä työkkäriä kuitenkaan tarvita kun hakee töitä! Vai missaanko jonkun pointin?

Tietysti saat. Itse olen kanssa ollut passiivisena pariinkin kertaan työkkäriä kohtaan ja aina olen päässy takaisin kun on ollut tarvista eikä mitään pahaa siitä ole koitunut. Kyllä niihin papruihin sun muihin tulee merkintä ettei ole sen jälkeen käyny ja bla bla bla tai jotai vastaavaa mutta ei mitään katastrofaalista tapahdu kuiteskaan. Eli ihan hyvissä mielin voit sieltä lätkiä meneen.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Jos otat itsesi listoilta pois, työttömiä työnhakijoita laskevat työttömyystilastot paranevat. Tilasto vääristyy, koska et silti tee työtä. Hylttiö.

Vierailija

Et ole järjestelmälle koskaan ilmaa. Jos et hae korvauksia ja tukea, olet pian epäilty veronkierrosta tai mistä tahansa mihin tarvitaan jokin epäilty ja se jotenkin liittyy talouteen. Tämä siksi että suurtyöttömyyden aikana luotiin valtion toimesta valvonta ja pakkotoimenpidekoneisto, jota pidetään yllä, koska virkamiestä ei voi erottaa tms. Se että haluatko itse tuon leikin välineeksi ei merkitse mitään.
Hanki jokin toimi josta sinulle maksetaan nimellistä palkkaa, niin saat olla rauhassa.

Uusimmat

Suosituimmat