Oletko maaseutu vai kaupunki ihminen?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niin kummasssa paikassa asuisit mielummin tai kumpi on lähempänä sinun sydäntäsi? Mitä hyviä ja huonoja puolia sekä kummassakin paikassa sinusta on.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Muistan kun kaivettiin joskus viemäriä. Siis reittiä missä se putki menee. Pääsin siinä liitostöiden yhteydessä käymään viemärissä. Paljon paskaa!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Muistan kun kaivettiin joskus viemäriä. Siis reittiä missä se putki menee. Pääsin siinä liitostöiden yhteydessä käymään viemärissä. Paljon paskaa!

Kerran pienenä mä meinasin tippua kakkakaivoon kun mä menin rinnettä alaspäin ja se oli niin jyrkkä että ei olisi pystynyt pysäyttämään itseänsä ajoissa jos olisi osunu kohdalleen..menin juuri sen kakkakaivon vierestä kun siinä ei ollu kantta ollenkaan.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Kerran pienenä mä meinasin tippua kakkakaivoon kun mä menin rinnettä alaspäin ja se oli niin jyrkkä että ei olisi pystynyt pysäyttämään itseänsä ajoissa jos olisi osunu kohdalleen..menin juuri sen kakkakaivon vierestä kun siinä ei ollu kantta ollenkaan.

Kaivot on pelottavia. Suomessa ei vissiin laiteta tikapuita, kuten piirretyissä ja elokuvissa usein näkee. Jos tippuu kaivoon, hukkuu paskaan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
TERÄS NALLEPUH

Kaivot on pelottavia. Suomessa ei vissiin laiteta tikapuita, kuten piirretyissä ja elokuvissa usein näkee. Jos tippuu kaivoon, hukkuu paskaan.

Niinpä. Olisi se kyllä melkoinen kuolemistapa..hukkua paskaan.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Joku kissa meillä joskus hyppäsi auki olleeseen likakaivoon(kakkakaivoon).
Oli onneksi isä siinä lähellä, niin saatiin pois kissa heti sieltä
Pääsi kyllä pesulle sen jälkeen, eikä edes pannut yhtään pahakseen.

Kysymykseen vastaan maaseutuihminen.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
taleni kosumyn
TERÄS NALLEPUH

Joku kissa meillä joskus hyppäsi auki olleeseen likakaivoon(kakkakaivoon).
Oli onneksi isä siinä lähellä, niin saatiin pois kissa heti sieltä
Pääsi kyllä pesulle sen jälkeen, eikä edes pannut yhtään pahakseen.

Kysymykseen vastaan maaseutuihminen.

No onneksi kisuli kuitsekin selvisi sieltä!

Itse ehkä pidän kuitskin itteäni kaupunki ihmisenä koska siellä kuiteskin kaikki palvelut, ruokakaupat sun muut ovat erittäin lähellä. Myöskin työpaikat on lähellä joten siinäkin mielessä on paljon kivempi vaihtoehto kuin maaseutu. Toisaalta maaseudulla pystyisi rakenetelemaan kaikenlaista ja vois touhuta ilman pelkoa että häiritsisi jotakin. Maaseudulla tosin ärsyttää erityisesti se hiljaisuus mikä siellä on. Vaikuttaa jotenkin epänormaalilta semmoinen ylihiljaisuus. Pihalla toisaalta ei ole kovinkaan turvallista maaseudulla koska voi olla karhuja jotka syö kaikki ihmiset ja sitten myöskin suurempitodennäköisyys että salama iskisi siellä sinuun tai sinun taloosi.
Molemmissa mä kyllä viihdyn mutta silti kyllä kaupunki vie voiton.

Vierailija

Ehdottomasti kaupunki-ihminen. Tosin minä nautin kyllä suunnattomasti luonnosta aina välillä ja siellä luonnossa alkukantaiset metsästäjä-keräilijän vaistoni heräävät ja minusta tulee suomalainen tarzan -siis villiapina. Sieniä, marjoja ja erilaisia muita hyötykasveja löytyy luonnosta suuhun ja johonkin muuhun pantavaksi. Sillä luonnonhelmassa on pantava jos missä.

http://www.youtube.com/watch?v=JIVaUcE4kAM

Vierailija
gamma
Maaseudulla on huonot liikenne- ja tietoliikenneyhteydet, yksinäistä, pimeää, palvelut kaukana.

Juuri täydellistä pimeydestä nauttivalle. Minä en kaipaa naapurien örvellystä ja liikenteen melua.

Kyllä se tietoliikenne sujuu valokuidulla, kun sopivalla kohtaa maaseutua asuu.

Vierailija
Olli V
gamma
Maaseudulla on huonot liikenne- ja tietoliikenneyhteydet, yksinäistä, pimeää, palvelut kaukana.

Juuri täydellistä pimeydestä nauttivalle. Minä en kaipaa naapurien örvellystä ja liikenteen melua.

Kyllä se tietoliikenne sujuu valokuidulla, kun sopivalla kohtaa maaseutua asuu.

Hyvä sellaiselle joka siitä tykkää. Minä inhoan pimeyttä, valo on tärkeää, oli se sitten luonnollista tai keinotekoista. Ikkunasta haluan nähdä esim. torin tai tien jolla kulkee ihmisiä ja autoja, kuten nyt näenkin. Liikenteen meluhan nyt ei sisälle kuulu, kun en asu missään lentokentän vieressä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
mallas
Sillä luonnonhelmassa on pantava jos missä.

Harvinaisen totta. Luonnonhelmassa paneminen on jokaisen suomalaisen (pariskunnan) perusoikeuksia, eikä se onnistu kaupungissa kovin helpolla. Joku tietysti väittää, ettei helpolla onnistu maaseudullakaan talvella, varsinkaan tällaisena päivänä, kun on talven pahin lumimyrsky, mutta ei siihen tarvita kuin vähän päättäväisyyttä. Sisällä ehtii lämmitellä.

Vierailija
asdf
mallas
Sillä luonnonhelmassa on pantava jos missä.

Harvinaisen totta. Luonnonhelmassa paneminen on jokaisen suomalaisen (pariskunnan) perusoikeuksia, eikä se onnistu kaupungissa kovin helpolla. Joku tietysti väittää, ettei helpolla onnistu maaseudullakaan talvella, varsinkaan tällaisena päivänä, kun on talven pahin lumimyrsky, mutta ei siihen tarvita kuin vähän päättäväisyyttä. Sisällä ehtii lämmitellä.

repesin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat