Tappajarobotti ampui vanhuksen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tappajarobotti ampui vanhuksen

Australialainen 81-vuotias mies teki itsemurhan rakentamansa tappajarobotin avulla. Robotin piirustukset hän onnistui lataamaan internetistä.

Vanhus ei kestänyt enää sukulaisia, joiden luokse hän oli pakotettu muuttamaan. Mies ei pystynyt enää korkean ikänsä vuoksi asumaan yksin, joten hän oli joutunut turvautumaan sukulaistensa hoivaan. Elämä sukulaisten nurkissa ei kuitenkaan osoittautunut helpoksi.

Mies vietti useita tunteja internetissä etsien parasta tapaa surmata itsensä. Lopulta hän latasi monimutkaisen tappajarobotin suunnitelmat netistä ja rakensi sen.

Keskiviikkoaamuna mies asetti robotin läheiselle tielle ja käveli sen eteen. Robotti piteli pistoolia, johon oli ladattu neljä luotia. Kun mies käynnisti robotin, se ampui useita laukauksia hänen päähänsä ja surmasi hänet.

Eikös olisi ollut paljon helpompaa ampua itse kuin rakentaa joku monimutkainen robotti, tai vaikka viritellä naru pistoolin liipaisimeen ja sen avulla ampua itsensä???

Lähde: Iltalehti

Kommentit (5)

Vierailija

Itse omaan päähänsä on aika vittumaista onnistua ampumaan 4 luotia. Fiksu pappa ja hyvin onnistui.

Tuli se vitsi mieheen, jossa 60 kertaa selkäänpuukotetusta miehestä oli mies käräjillä. Väitti kiven kovaan, että ei ollut puukottanut. mies sanoin selitykseksi, että uhri itse oli selkä edellä juossut 60 kertaa moraa päin. Syytetty oli vain pidellyt puukkoa, joten ei voida syyttää kuin avunannosta.

Vierailija

Pappa olisi voinut ostaa sukulaisten piikkiin sorvin ja pätkän vaijeria, joilla olisi repinyt päänsä irti, kuten eräs Suomalaismies oli tehnyt, tosin omalla sorvillaan.

Toisaalta vakuutusyhtiötä hän olisi voinut kusettaa ripustamalla aseen kaasupalloon, joka olisi vienyt aseen pois, jolloin se olisi näyttänyt jonkin muun teolta.

Vierailija
joo
Eikös olisi ollut paljon helpompaa ampua itse kuin rakentaa joku monimutkainen robotti, tai vaikka viritellä naru pistoolin liipaisimeen ja sen avulla ampua itsensä???

ehkä se aatteli, notta ittemurha on syntiä. ulkoistaminen kuuluu ajan henkeen.

Vierailija

Mielenkiintoista, että mies, joka on vanha eikä pysty asumaan yksin, onnistui lataamaan internetistä tappajarobotin piirustukset, hankkimaan materiaalit ja rakentamaan sen salassa. Hän pystyi keskittymään tähän rakentamiseen ja teki työn loppuun asti, vaikka luultavasti oli masentunut (koska siis halusi tappaa itsensä).

Maailma on täynnä kaikkea outoa. Ehkäpä mies ajatteli, että puuhastelu robotin parissa on hänen viimeinen ilonsa.

Vierailija
igba
joo

ehkä se aatteli, notta ittemurha on syntiä. ulkoistaminen kuuluu ajan henkeen.

Uusimmat

Suosituimmat