Kokolihaa syövä Timo Soini haluaa erota Eu:sta! =) =) =) =)

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kaikki äänestämään seuraavissa vaaleissa Timo soinia..sitä äänestämällä pääsette eroon komukoista, mutiaisista ja eu:sta!! Soini haluaa eun sijaan keskittyä enemmän pitämään parempia suhteita englannin ja muiden pohjoismaiden kanssa. Oma valuutta luonnollisesti pyritään pitämään.

Iltasanomille soini:

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini haluaa Suomen eroavan EU:sta ja vannoo lähialueiden yhteistyön nimiin.

- Briteille ja Pohjoismaille EU on ylikypsä. Emme tarvitse unionia mihinkään, Soini sanoo Aamulehden haastattelussa.

- Annetaan nyt EU:n hajota rauhassa ja perustetaan sitten brittien, pohjoismaalaisten ja balttien yhteinen tulliliitto, Soini kaavailee.

- Valuutta olisi jokaisella mieluiten oma, mutta toisiinsa kytketty taloustieteilijä James Goldsmithin esittämällä tavalla. Sen verran marxilainen minä olen, että valuutta on aina poliittinen. Joku sen aina omistaa, mieluummin me itse.

Soini odottaa myös Naton hajoamista, eikä aio koskaan taipua sotilasliiton kannalle.

Kiva että suomen valtapiirissäkin vielä on viisaita miehiä päättämässä asioista!

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (8)

Vierailija

Nyt Lothar paukuttaa vasten parempaa tietoa.

EU on sosialistien unelma, varsinkin SDP:n sisar puolueiden.

Muut on kusetettu mukaan suureen demari huijaukseen...

Vierailija
plop, plop, plop
Nyt Lothar paukuttaa vasten parempaa tietoa.

EU on sosialistien unelma, varsinkin SDP:n sisar puolueiden.

Muut on kusetettu mukaan suureen demari huijaukseen...

:D

Olisin kyllä hieman eri mieltä. Ensinnäkin kommarit ja demarit ovat aika eri porukkaa. Oikeistopuolueet Suomessa ajoivat unioniin liittymistä. Vasemmisto oli kriiittisempi. Vasemmistoliitto oli täysin vastaan. Vihreät pääosin. SDP jakaantui. Syvästi inhoamani Esko Seppänen on edelleen Suomen pahimpia Unionin kriitikkoja.

Vierailija

Kenethän Soini seuraavaksi rekrytoi tuomaan lippisamisten ääniä persuille? Matti Nykänen? Frederik? Ilkka Kanervo?

Oma valuuttammehan on euro. Sen voikin säilyttää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Olen täysin samaa mieltä. Eusta ei ole ollut kuin pelkkää haittaa. Puh ennen kannatti euroa koska ei tarvitsisi kantaa niin paljoo rahaa mukana mutta nytten olen tullut toisiin aatoksiin. Ei ole sen arvoista se hyöty kun sieltä tulee niin paljon muuta paskaa että huh, huh!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Lothar
TERÄS NALLEPUH
Olen täysin samaa mieltä. Eusta ei ole ollut kuin pelkkää haittaa. Puh ennen kannatti euroa koska ei tarvitsisi kantaa niin paljoo rahaa mukana mutta nytten olen tullut toisiin aatoksiin. Ei ole sen arvoista se hyöty kun sieltä tulee niin paljon muuta paskaa että huh, huh!

Komukka!

Mikäs tossa tekee minusta komukan? Eu vastaisuusko on komukkaa?
Enkä ole! Vaikka tosin on mulla kyllä yksi tollainen komu lamppu.. Ahaa olet samael?

Ei vittu ei jaska..pakko mennä nukkumaan ei ajatukset kule.

Vierailija

Soini

Kertoili jossain haastattelussa olevansa syvästi katolilainen. Kuulemma pelottaisi ajatella millainen olisi, jos ei olisi uskossa. Voi helvetti sentään. Äijä on pihalla kuin lumiukko. Ei siinä auta, vaikka supliikkimiehiä olisikin.

Uusimmat

Suosituimmat