Passion ja Sormusten Herrat pyörii taas...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Taas saa seurata yhden vuoden, kun hengetön ja kaavoihin kangistunut kristikunta käy viettämään pääsiäistä...

Tarkoitan kaavoihin kangistumisella sitä, että kirjanoppineiden, jotka tässä tapauksessa olivat Jeesuksen omia opetuslapsia kerta toisensa jälkeen jankuttavat täsmälleen saman litanian Raamatuistaan...

Mutta Arnoldilla oli edes yritystä...

http://www.youtube.com/watch?v=LkPPYeBEmpQ

Muuttaa historian kulkua...

Mutta ihte oon sitä mieltä, että Jeesus syötiin sen sanomattoman suuren SYÖNNIN takia, että hän melko todennäköisesti söi kerran kalan!

Ja sama syÖnti on ihtellänikin tullu tehtyä... Tässä sitä vaan odottaa, milloin itselle käy jotensakin samaan tapaan...

Ehkä tukehdun ysköksiini, kun keuhkosyöpäkin(keukot syö päätä) tullee joku päivä!

Sormusten Herran Jeesus hahmo on epäilemättä Boromir, joka kuoli örkin nuolesta, kun antautui epätoivon viemäksi, luopui siinä lähes omalle rodulleen tyypillisestä toivorikkaasta riemuidiotismista!

Kommentit (9)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ajatella..2000 vuotta sitten jeesus kuoli meidän vuoksemme.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Pääsiäisestä vois tehdä virallisen munanmaalaamis- ja LOTRien katsomis -viikonlopun. Vaihdetaan väkivaltainen ristiinnaulitseminen komeaan viihde-elokuvaan ja söpöön askarteluun. ^^

Kuka kannattaa? Minä ainakin.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Ajatella..2000 vuotta sitten jeesus kuoli meidän vuoksemme.

Ja nousi ylös, olen nähnyt näkyjä...

Kuinka Jeesus sai taivaassa valtaa isältään Jooabmelkiltä.(Joosef, Abraham ja Melkisedek)...

Tosin tuo Jooab oli myös Daavidin sotaherra, joten kaisse se jatkuvasti matkusteli toinen toistaan isompien isukkien luo???

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
maielle
Pääsiäisestä vois tehdä virallisen munanmaalaamis- ja LOTRien katsomis -viikonlopun. Vaihdetaan väkivaltainen ristiinnaulitseminen komeaan viihde-elokuvaan ja söpöön askarteluun. ^^

Hitsi kun en ehtinyt kattoa passionia alusta. Kyllä minusta ristiinaulitseminen kuuluu jokaiseen pääsiäiseen. Eihän se tule kuin kerran vuodessa niin on sitä aina kiva katsella. Lotri kyllä vois kattoa pitkästä aikaan taas..ärsyttää vaan sen pituus.

Vierailija
maielle

Mutta samalla unohtuu totuus... Eli se kuinka raa-asti itse tapamme eläimiä ruokalautasillemme!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Mandix
Mikäs paha LOTR:issa on, hieno trilogia.. vissi neljäs kerta ko katon mut .. no can do

No esimerkiksi sen pituus. Se on aivan liian pitkä! Ja minulla perkele on vielä pidennettyinä verioina kakkonen ja kolmonen. Kuinkakohan kauan kestäis kattoa ne kaikki..hmm..ehkä about 9-10 tuntia? Noh pitäs sitä kyl joskus se katsoa uudestaan. Kolmos osa oli paljon parempi elokuvateattereissa mutta en tajua sit miksi se ei oo niin hyvä dvdnä..

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Kolmos osa oli paljon parempi elokuvateattereissa mutta en tajua sit miksi se ei oo niin hyvä dvdnä..

Itkin kolmososaa katsoessa leffateatterissa siinä vaiheessa kun ne tulet sytytetään. Kotona ei sävähdyttänyt niin paljon. Varmaan pitäs olla sitä leffassa käynnin tunnelmaa mukana ja tietysti iso pimeä huone, jossa äänet tulevat hienosti edestä, takaa ja sivuilta. Iso valkokangas ja kasa jotain porukkaa popkorneineen mukaan. ;P

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
maielle
TERÄS NALLEPUH
Kolmos osa oli paljon parempi elokuvateattereissa mutta en tajua sit miksi se ei oo niin hyvä dvdnä..

Itkin kolmososaa katsoessa leffateatterissa siinä vaiheessa kun ne tulet sytytetään. Kotona ei sävähdyttänyt niin paljon. Varmaan pitäs olla sitä leffassa käynnin tunnelmaa mukana ja tietysti iso pimeä huone, jossa äänet tulevat hienosti edestä, takaa ja sivuilta. Iso valkokangas ja kasa jotain porukkaa popkorneineen mukaan. ;P

Siinä vaiheessa kun ne tulet sytty?! Mä en kyl tajua miten siinä kohdassa vois ittee.. Ei se ny niin tunteikas kohta. Niinpä taitaa olla. Pitäisi varmaan olla isompi kuvaruutu tai tykistä laittaa se kuva että sais vähän samantyylisen tunnelman kuin elokuvateatterissa. Se iso valkokangashan taitaakin olla yksi syy minkä takia se säväyttää paljon enemmän koska siinä on enemmän sellaista "läsnä" olo tunnetta kun sä et näe kaikkea katsomalla yhteen kohtaan vaan siellä joutuu fokusoimaan katseensa eri kohtiin ihan niinkuin oikeastikkin vaikka katsellessa auton ikkunasta maisemia ja jne...

Uusimmat

Suosituimmat