Vältteletkö?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tykkäätkö vältellä?

Kommentit (12)

Vierailija

Aikaisemmin tykkäsin väitellä foorumeilla. Nykyään en enää kaipaa väittelyitä elämääni, ehkä hyvin ani harvoin vain. Väittelyistä kun tahtoo aina lopulta tulla pelkkää jaarittelua. Väittelevät jaarittelevat, eivät pääse asiassa eteenpäin. Jaaritteluun kun keskustelu menee, niin silloin useimmiten alkaa keskustelukumppanin aliarviointi, AH-heittelyt ja muu vähemmän mukava sellainen. Siihen pisteeseen menee usein väittelyt esim. tällä foorumilla kuten muissakin foorumeissa.

Ei sellainan kannata, kun kuitenkaan monikaan ei osaa pysyä asiassa, siis siinä asiassa mistä väitellään, alkavat pahukset väittelemään toisistaan, toisiensa huonoista puolista jne. Ei sellainen ole "hyvää" väittelyä. Se on ala-arvoista keljuilua, eikä mitään väittelyä.

En äänestä, kun ei ollut minulle sopivaa äänestyskohtaa.

Vierailija
Shriek
Ayla
Aikaisemmin tykkäsin väitellä foorumeilla.

Ayla, tarkkuutta neiti hyvä. Kyseessä oli välttely.

Höh? Vältellä? Vältellä mitä? [size=59:1y925pnr]Ps. olen rouva.[/size:1y925pnr]

Vierailija
Ayla
Höh? Vältellä? Vältellä mitä? [size=59:2djbermv]Ps. olen rouva.[/size:2djbermv]

No jotain... vältellä kun tekee mieli vältellä. Esim. krapulassa mun tekee mieli vältellä julkisia tiloja ja sitä rataa...

Vierailija
Shriek
Ayla
Höh? Vältellä? Vältellä mitä? [size=59:1wxmc7xc]Ps. olen rouva.[/size:1wxmc7xc]

No jotain... vältellä kun tekee mieli vältellä. Esim. krapulassa mun tekee mieli vältellä julkisia tiloja ja sitä rataa...

Jos välttelystä on kysymys, niin voin kertoa että esim. välttelen eräitä nimimerkkejä tällä foorumilla. Jaarittelu ja AH-heitteleviä nimimerkkejä. Se on näes turhaa ajankulua alkaa jaaritella heidän kanssaan omista oletetuista vioistaan. Minun perässäni roikkuu hanakkaasti yhä edelleenkin yksi jaarittelija ja AH-heittelijä.

Vierailija

Yritän vältellä kaatumisia, kolareita ja hermostumista turhasta. Välttelen tarttumasta julkisten tilojen ovenkahvoihin paljain käsin.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Jätän vastaamatta, koska äänestyksessä ei ole valintaa "En halua vastata".

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Vastasin kyllä.

Olin varmaan edellisessä elämässäni kössisalin seinä - aina tulituksen kohteena (BÄNG BÄNG).

Varmaan tiedätte miltä tuntuu nyt kun saa vältellä mielin määrin.

Uusimmat

Suosituimmat