Kysymys tulevaisuudesta.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Siis onko tällä nimenomaisella hetkellä toinen minä tulevaisuudessa?

Kommentit (7)

Vierailija

On, ja monta.
Niihin voit vaikuttaa ajatusten voimalla.
En puhu mistään *kuvittele että voitat lotossa niin se tapahtuu*
tai *osaat lentää* paskaa vaan ihan konkreettista jos keskität ajatuksesi ja asetat mielesi tietyn asian kimppuun voit vaikuttaa lopputulokseen, tulevaisuuden "miniisi" (minä:n monikko?)

Vierailija

Joo, mutta tarkoitan toinen minä fyysisesti tulevaisuudessa. Niinkuin minä voisin matkata tulevaisuuteen ja näkisin tulevaisuuden minän, niinkuin matkaisin menneisyyteen ja näkisin menneisyyden minän.

Eli jos jonkun sattuman oikusta pystyisin matkustamaan menneisyyteen, ja näkisin menneisyyden minän, tämä menneisyyden minä ei ymmärrä mistä minä tulin ja olen hänen tulevaisuuden minä? Menikö oikein?

Vierailija
päkäpää
Siis onko tällä nimenomaisella hetkellä toinen minä tulevaisuudessa?

Kysymys on irrationaalinen, koska tulevaisuus ei voi olla tällä nimenomaisella hetkellä. Tulevaisuus on määritelmällisesti ei nyt vaan myöhemmin.

Vierailija

Kysytäämpä tämmönen kysymys tässä, elikkäs mitä luulette oisko aikakone mahdollista rakentaa joskus tuleivaisuudessa?

Vierailija
hohtomiljoonakala
Kysytäämpä tämmönen kysymys tässä, elikkäs mitä luulette oisko aikakone mahdollista rakentaa joskus tuleivaisuudessa?

Tuohon lienee kaksi vastausta.

1) vuonna 3000 naureskellaan kuinka 2000 -luvulla kuviteltiin aikamatkustuksen olevan mahdollista

2) vuonna 3000 ihmetellään kuinka 2000 -luvulla pärjättiin ilman aikakoneita

Vierailija
päkäpää
Joo, mutta tarkoitan toinen minä fyysisesti tulevaisuudessa. Niinkuin minä voisin matkata tulevaisuuteen ja näkisin tulevaisuuden minän, niinkuin matkaisin menneisyyteen ja näkisin menneisyyden minän.

Eli jos jonkun sattuman oikusta pystyisin matkustamaan menneisyyteen, ja näkisin menneisyyden minän, tämä menneisyyden minä ei ymmärrä mistä minä tulin ja olen hänen tulevaisuuden minä? Menikö oikein?

Mutta entäs ku olet mennyt tulevaisuudesta menneisyyteen niin mites sitte ku tuut menneisyydetä takas tulevaisuuteen, niin palaatko silloin siihen pisteeseen mistä lähit eli periaatteesa menneeseen vai nykyhetkeen eli tulevaisuuteen siitä mistä lähdit alunperin menneisyyteen?

Uusimmat

Suosituimmat