Puolimutut

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Tiedätkö mulatteja tai muita vastaavia mutuja, missä on puolet valkosta ja puolet mustanaamiota.

Kommentit (15)

Vierailija
tiäremiäs
Olishan se aika cool jos isä olis Afrikan kuningas ja sillä olis timanttikaivoksia ja öljylähteitä.

Isäsi murjaani?

Se selittäisi kyllä paljon.

Vierailija
tiäremiäs
Tiedätkö mulatteja tai muita vastaavia mutuja, missä on puolet valkosta ja puolet mustanaamiota.

Periaatteessa voisit olla sukua bill gatesille...
200000 vuoden takaa...

Vierailija

Nyt on tainnu jäädä pelle pelottomalta pillerit ottamatta,minä en kunnolla ymmärrä tätä kysymystä,mutta olen nähnyt mulatteja TV:ssä,kaupungilla ja lehdissä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
tiäremiäs

Meissin serkku. Ja se on vielä kaupanpäälle venäläinen... Mutta toisaalta tunnen minä saksalaisen ruotsia puhuvan homonkin. Alkaa nykyään oleen enemmistönä noi vähemmistön edustajat kun kaikista on tullut niin yksilöllisiä.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Mutta toisaalta tunnen minä saksalaisen ruotsia puhuvan homonkin.

Siinäpä tosi arjalainen.

Kyllä sitä tosiaan maailma on tullut pieneksi. Omaan sukuun mahtuu perussuomalaisten lisäksi venäläisiä, ranskalaisia, marokkolaisia, amerikkalaisia, zambialaisia, ruotsalaisia...

Oikea maailman valloitus.

Vierailija
Vatkain
Mutta toisaalta tunnen minä saksalaisen ruotsia puhuvan homonkin.

Kuulostaa aika pahalta. Vielä pahemmalta kuulostaisi ruotsinkielinen turkulainen albaanihomo.

Vierailija
peippo
tiäremiäs

Periaatteessa voisit olla sukua bill gatesille...
200000 vuoden takaa...

Tai koiralle vielä pitemmä aja takaa.

Uusimmat

Suosituimmat