Omat nettisivut?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Minkälainen on ihminen joka haluaa tehdä nettisivut, joiden ainoa sisältö on tekijä itse?

Kommentit (5)

Vierailija

Ulospäinsuuntautunut / itserakas ?
Toisin sanoen, haluaa joko jakaa elämäänsä muille. Tai sitten ihan vain itserakkaudesta haluaa näyttää toisille millainen on.

Vierailija

Ennen se oli muotia, nyt kaikilla pitää olla blogi ja Facebook-tili (minulla ei ole). Ei kai henk. koht. kotisivuja tee oikeastaan enää kuin julkkikset ja sellaiseksi haluavat. Minusta ne ovat korneja ja tahattoman huumorin lähteitä.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
CE-hyväksytty
Minkälainen on ihminen joka haluaa tehdä nettisivut, joiden ainoa sisältö on tekijä itse?

Nähdäkseni nettisivuja tekevät pääsääntöisesti sellaiset, joilla on taito tehdä niitä Ja jokaisella on varmasti omat syynsä nettisivujen pystyttämiseksi. Omat nettisivuni (toiset kuin tänne linkittämäni) ovat lähinnä toimineet työnhaun välineenä, eli paikkana keräillä erilaisia ammattiini liittyviä meriittejä. Portfolio sähköisessä muodossa on yksinkertaisesti vain käytännöllistä.

Riittoisampi keskustelukumppani.

sigfrid
Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007
Asimov
Ennen se oli muotia, nyt kaikilla pitää olla blogi ja Facebook-tili (minulla ei ole). Ei kai henk. koht. kotisivuja tee oikeastaan enää kuin julkkikset ja sellaiseksi haluavat. Minusta ne ovat korneja ja tahattoman huumorin lähteitä.

Aika rankka rajaus. Kotisivuja tekevät ihmiset, joilla on jokin sanoma, bisnes tms. Julkkiksetkin tekevät niitä bisneksen tai politiikan vuoksi, ei pelkästään itsensä vuoksi. Jos sinulla ei ole oikeasti mitään sanottavaa, niin se voi tietenkin olla koomista.

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Uusimmat

Suosituimmat