Millä aikakaudella haluaist elää?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Usein kuuluu sanottavan, että ihminen ei - jostain syystä- elä olikealla aikakaudella.

Jos Sinusta tuntuu, että haluaisit elää toisella aikakaudella tai perustella miksi halua elää tällä aikakaudella, niin nyt on hyvä paahtaa!!!

Sano mikä on oma aikakautesi ja perutelusi.

PS.
Muista että ennen ei ollut Interneitä, sähköjä, uskonnonvapautta, muumeja, naisten vapautusta, jne.
Vai oliko???

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Nykyhetki on hyvä. Entisaikona yhteisöllisyys on ollut ahdistavaa. Tulevaisuus ei näytä kovin terveeltä, joten paras elää tätä hetkeä.

Vierailija

tuotatuota,.. en kyllä millään menneellä aikakaudella, katson tulevaisuuteen siis.. eli jossain tulevaisuudessa, vaikka uteliaisuudesta sanotaan.. 100 vuoden päässä

Vierailija

En tässä ajassa ainakaan enkä menneessäkään. Jotenkin tuntuu etten sovi tähän enkä menneeseen aikaan. Kaukana tulevassa ois ehkä parempi.

Vierailija

Mä haluaisin elää pyhän Raamatun Eevana. En söis sitä kiellettyä hedelmää ja maan päällä vallitsisi Paratiisi. Aamen.

Vierailija
Vahtera
Mä haluaisin elää pyhän Raamatun Eevana. En söis sitä kiellettyä hedelmää ja maan päällä vallitsisi Paratiisi. Aamen.

Mä voisin elää Aatamina paitsi jos Eeva näyttää tuolta kuin nimimerkki Vahteran avatari niin pyytäisin Jumalalta että ottaisi sen kylkiluun uudelleen tuotekehitykseen.

Sori Vahtera! Olet varmaan todellisuudessa kaunis.

Vierailija
gargoyle
Vahtera

Mä voisin elää Aatamina paitsi jos Eeva näyttää tuolta kuin nimimerkki Vahteran avatari niin pyytäisin Jumalalta että ottaisi sen kylkiluun uudelleen tuotekehitykseen.

Sori Vahtera! Olet varmaan todellisuudessa kaunis.

Mä olen todellisuudessa mies.

edit: jottei menisi taas kakanjauhannaksi niin nyt on aika hyvä. Toki tuota vois kattoo hyvävointisena ehkä parisataa vuotta pitempään tai vaikka kauemmin. Olen sen verran rakastunut itseeni ja elämään. Vielä.

Vierailija

Tulevaisuudessa, ehkä noin 50 vuotta eteenpäin. Harmittaa, että tekniikka ei kehity niin nopeasti kuin voisi - tai no niitä keksintöjä ei oteta laajemmalti käyttöön.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

3000-luvulla. Jos se olisi sellainen, kuin minä sen kuvittelen. Muuten kai saa tämä aikakausi kelvata.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Killase kivikausi olis minun aikakausi.
Ajatelkaappa koskemattomat kairat ja selekoset, jojet lohija pullolhans, nii että hyväku vesi soppii huilaamhan.

Mettät täynnä riekkova teirijä pyyitä ja mettoja, vaikka silimät ummessa sohasis puuntaka , aina olis metto keihhässä.

Ja peurakorvija kymmenin tuhansin..
Solis paratiiisi se kivikausi.

Vierailija

En pistäisi pahitteeksi jos syntyisi sellaiseen sivilisaatioon, jolla on hallussa "ikuinen" elämä ja tähtienvälinen matkustusmahdollisuus.

James T. Kirk ilman eläketarvetta, haaveammatti. Tutkia universumia niin pitkään kunnes kyllästyy ja sitten päättää itse milloin elämä on eletty.

Mutta ei tässäkään hetkessä mitään vikaa ole. Loppupeleissä kaikki otukset ovat vankeina päänsä sisällä. Ja pää on vankina maailmankaikkeuden sisällä. Joten ei se paljoa paina milloin tämmöisen seikan hoksaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat