Minun talossani kummittelee!

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niin, kummitteleeko? Näin eilen orbin leijumassa olohuoneessa. Se leijui noin pari sekunttia keittiöstä telkkariin päin.
Mites mää voisin saada selville että asusteleeko täällä kummitus?

Orbit ovat yksi haamujen olomuodoista ja yksi yleisimmistä jos mietitte mitä ne meinaa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (36)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Homo Superior
Ehkä se oli eräänlainen erikoiskakka.

Tämähän mielenkiintoista! Ja herättää lisää kysymyksiä. Miten tällaiset erikoiskakat syntyy? Ei ne voi olla avaruudesta tulevia suurienergisiä hiukkasiakaan koska ne pitäisi näkyä vain välähdyksenä. Jospa ne orbit onkin aave kakkaa?

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
TERÄS NALLEPUH
Homo Superior

Tämähän mielenkiintoista! Ja herättää lisää kysymyksiä. Miten tällaiset erikoiskakat syntyy? Ei ne voi olla avaruudesta tulevia suurienergisiä hiukkasiakaan koska ne pitäisi näkyä vain välähdyksenä. Jospa ne orbit onkin aave kakkaa?

Voi olla myös kakkasi ektoplasma, jolla on jokin viesti ns. rajan tuolta puolen kerrottavanaan...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Stinger
TERÄS NALLEPUH
Homo Superior

Voi olla myös kakkasi ektoplasma, jolla on jokin viesti ns. rajan tuolta puolen kerrottavanaan...

Huui! Mitäköhän se mahtaa yrittää sanoa minulle...ehkäpä kenties se yrittää viestittää että syön liian vähän kuituja?! voi voi..pitää sitten napata leipiä mukaan kun seuraavan kerran käy jääkaapilla.

Täytyy tässä mitata rätinämittarilla säteilyarvoja jos on pattereita. Tosin en tiedä säteileekö aaveet, mutta kannattaa sitä kokeilla.

Tänään ei ole näkynyt orbeja ollenkaan. Ehkäpä ne on perjantai illan vietossa.

Vierailija

TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL

Ruokin trollia...
I fail...
Voisiks lopettaa forumeiden spammaamisen tällaisella paskalla ?

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Niin, kummitteleeko? Näin eilen orbin leijumassa olohuoneessa. Se leijui noin pari sekunttia keittiöstä telkkariin päin.

Ei siellä mitään ollut.

Keksit jutun omasta päästäsi tai näit harhoja. Ja oikeastaan se melkein sama asia.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
AD/HD
Vai,että orbi,mistä näitä hulluja sikiää?Kummituksia EI ole OLEMASSA!

No kyllä minä näin orbin ja taps ryhmä joka tutkii aaveita siinä yhessä ohjelmassa niin ne sanoi että orbit on yksi normaaleimmista ja yleisimmistä aaveiden merkeistä tai jotai vastaavaa.
http://www.the-atlantic-paranormal-society.com/

Tosin en mä kyl yleisesti ottaen usko aaveisiin mutta kyllä ihan hyvin voi joku kummituspummitus kummitella..eihän sitä koskaan tiedä. Olinhan minä pienenä pentuna näkevinäni yhestä videosta minkä oli kuvattu minun isoisoisän hautajaisista että sieltä haudasta nousis haamu! Tosin se oli vhs kuvaa. Tosin kukaan muu ei nähny sitä vaikka kerroin siitä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
elemenz
TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL TERÄS NALLEPUH = EPIC FAIL

Ruokin trollia...
I fail...
Voisiks lopettaa forumeiden spammaamisen tällaisella paskalla ?

No lopeta! Painamalla kirjaudu ulos nappia niin loppuu tänne palstalle spammaaminenkin...homo!

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
TERÄS NALLEPUH

Orbit ovat yksi haamujen olomuodoista ja yksi yleisimmistä jos mietitte mitä ne meinaa.

Näin karsiakseni perusasioita . Oletko syönyt : hernekeittoa,sipulia,mämmiä ?Minulla ainakin yöllä on viltillä taipumus leijua katonrajassa,jos olen nautiskellut kyseisiä ; ah ,niin ihania kansallisruokia.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Petu
TERÄS NALLEPUH

Näin karsiakseni perusasioita . Oletko syönyt : hernekeittoa,sipulia,mämmiä ?Minulla ainakin yöllä on viltillä taipumus leijua katonrajassa,jos olen nautiskellut kyseisiä ; ah ,niin ihania kansallisruokia.

En ole..mutta kyllä tänään on tosi pahan hajuisia pieluja tullut.

Ei ole vieläkään näkynyt uudestaan sitä orbia. Ehkäpä se pelästyi? Jospa se olikin joku eksynyt sielu matkalla kotipaikkaan? Se tarkoittaisisi varmaan sitä sitten että joku on varmaan hukkunut tonne järveen.

Vierailija

Eikö kukaan ota tätä aihetta vakavasti?
Ymmärrän kyllä, nimimerkki allekirjoituksineen ja avatareineen ei ole omiaan herättämään vakavaa keskustelua..
(Teräs Nalle Puh...ymmärtänet pointin. Ei pahalla.Nikki on metka muttei kovin vakava.)
..mutta kyllä itse ottaisin ja tutkisin asian perinpohjin.
Kaikenlaisia alan asiantuntijoitahan on ja jotkut heistä aistivat ko. ilmiöt pitkien matkojen päästä, ainostaan keskittymällä.
Minä en tämmöinen asiantuntija ole joten jätän jutun asioista enemmän ymmärtävien niskoille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat