Maailman 7 ensimmäistä päivää.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli aloitetaampa tästä historiallisesta tapahtumasta.

Loin maailman 7 päivässä. Näin näinä pyhinä hetkinä kysäsen teiltä pistokokeen ja kyselen että mitä minä loin kunakin päivänä?

Sivut

Kommentit (23)

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Voi Jeesus, ethän sinä mitään luonut. Nyt olet todella sekaisin.

Ainoa todellinen luoja on KUNINKAASI!

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

Toope
Seuraa 
Viestejä23157
Liittynyt23.7.2006
kuningas

Tarkkaan ottaen, se yksi niistä kolmesta persoonastasi loi maailman.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
kuningas

Älkää kuunelko tätä!! Hän on saatana kuniinkaana esiintyen.

Vierailija

Veikkaukseni on, että viimepäivien takatalven jälkeen et ole voinut seitsemäntenä päivänä pitää lepoa, vaan jouduit luomaan lumet.

Vierailija
Lettu Haimakainen
Tee bushmanista neekeri ja homo

Valitettavasti en voi tehdä kyseistä ihmetekoa koska en voi muuttaa häntä homoksi koska hän on jo homo.

Vierailija
Lettu Haimakainen
Voisit sie poistaa ny, kun olet siinä, maailmasta kaikki vääryydet?

Ei ole minun hommani korjata virheitäni mitä tein luodessani maailman. Se on teidän homma..minulla on lomakausi ja en tuhlaa moisiin korjauksiin vapaa aikaani.

Vierailija
JeesusKristus

Matteus 24
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

2. Mooseksen kirja 20
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

Vierailija
kiljotiini
JeesusKristus

Matteus 24
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

2. Mooseksen kirja 20
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

Näin on! Hyvä että joku sentäs lukee raamattua! Nytten Jeesus poistuu keskuudestanne joksikin aikaa, mutta älkää peljätkö..jeesus tulee takaisin..

Vierailija
JeesusKristus
Näin on! Hyvä että joku sentäs lukee raamattua! Nytten Jeesus poistuu keskuudestanne joksikin aikaa, mutta älkää peljätkö..jeesus tulee takaisin..

Matteus 24

Ei puusilmä uskovainen ymmärrä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat