Kannabis

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tietääkseni kannabis on melkolailla vaaratonta, ellei sitten käytä sitä liikaa.
Haluaisin nähdä vaan teidän mielipiteen kannabiksen laillistamisesta.

Sivut

Kommentit (64)

ID10T
Seuraa 
Viestejä1673
Liittynyt3.10.2007
Immuuni

Tietääkseni mikä tahansa on melkolailla vaaratonta, ellei sitten käytä sitä liikaa

Itse en kannata kannabiksen laillisuutta ja viinanjuonninkin voisi tehdä laittomaksi, vaikka itse sitä harrastankin. Tarvitsen vain toisinaan todella hyvän syyn olla juomatta. Ja jos poliisilla pelottelu ei ole hyvä syy, niin ei sitten mikään...

Miten tämä aihe muuten taas liittyikään tekniikkaan ja energiaan?

Vierailija
ID10T
Immuuni

Tietääkseni mikä tahansa on melkolailla vaaratonta, ellei sitten käytä sitä liikaa

Itse en kannata kannabiksen laillisuutta ja viinanjuonninkin voisi tehdä laittomaksi, vaikka itse sitä harrastankin. Tarvitsen vain toisinaan todella hyvän syyn olla juomatta. Ja jos poliisilla pelottelu ei ole hyvä syy, niin ei sitten mikään...

Oikeanlainen käyttö on TEKNIIKKALAJI!

Vierailija
skOh
ID10T
Immuuni

Niin on, ettei siirry kovempiin aineisiin, kuten sinä olet tehnyt.
Kaltaisesi luuserit ovat suurin syy kannabiksen kieltämiseen.

Vierailija
fenomenologi
skOh
ID10T
Immuuni

Niin on, ettei siirry kovempiin aineisiin, kuten sinä olet tehnyt.
Kaltaisesi luuserit ovat suurin syy kannabiksen kieltämiseen.

Väittäisin, että ne suurimmat syyt ovat 1900-luvun alun toimenpiteet sekä "valistus" Yhdysvalloissa.

ID10T
Seuraa 
Viestejä1673
Liittynyt3.10.2007

Eiköhän nyt sovita kerralla, että kaikenlaisten päihteiden käyttö on järjen köyhyyttä ja KYLLÄ olen siis itsekin luuseri, koska viinaa vedän! Minkä helvetin takia ihminen ei muka osaa pitää hauskaa ilman kemikaaleja??? Eikö oikea elämä ole elämisen arvoista, koska sitä pitää paeta aineiden luomaan rinnakkaistodellisuuteen?

vorrester
Seuraa 
Viestejä615
Liittynyt22.7.2005

Höpöheinämiehet on taas lähteneet heinän markkinointiin.

"Heiluu kuin höpöheinämies netissä."

Heinämiesten porukka on sen verran marginaalinen, ettei laillistamisesta ole pelkoa hupikäyttöön. Lääkinnällisin perustein kyllä voisi lieventää rajoituksia ja ottaa rajoitetusti käyttöön lääkeaineena.

Aivopierun tunnistaa rivin alun merkistä *

Vierailija
vorrester

Heinämiesten porukka on sen verran marginaalinen, ettei laillistamisesta ole pelkoa hupikäyttöön.
Marginaaliporukan asiaa näyttää kuitenkin - ainakin näissä Tiede-forumin äänestyksissä - enemmistö ajavan, että en tiedä sitten tuosta porukan marginaalisuudesta.

Vierailija

HAHAHA

Marginaalinen? Kyse on enemmänkin siitä, että kyse on laittomasta asiasta (ajatusrikos yms kivaa) , että tavallinen työssäkäyvä perheellinen joskus pilveä poltellut henkilö ei ole niin tyhmä , että riskeeraisi koko elämänsä kivan päihteen tai oivan lääkkeen takia siihen luottavat myöskin päättävät tahot.

Otetaan esimerkki kävelet punaisia päin. Laissa lukisi että poliisi voi antaa tuosta varoituksen. Poliisi kysyy ''kävelitkö ?'' Voit reilusti sanoa ''joo kävelin'', mutta jos rangaistuksena olisi kuolema kuinka moni myöntäisi ??? itse en ainakaan

noh elämä on

Rangaistuksen ja teon vakavuuden tulisi AINA EHDOTTOMASTI kulkea käsi kädessä.

Marin haitallisimmat asiat lienevät: Terva ja häkä poltettuna. Katukaupasta hankittuna rikollisliigojen yms al-qaidojen tukeminen (ei se raha ilmaan katoa) + toivoton sota INHIMILLISYYTTÄ vastaan. Ja muuten normaalien ihmisten tahallinen yhteikunnasta SYRJÄYTTÄMINEN.

On myös todettu, että thc ym. kannabinoidit toimivat tietyissä tapauksissa opiaattien korvikkeena. Kaikilla lienee kuva opiaateista ja niiden käytöstä sulkeutuminen, ruokahaluttomuus, apaattisuus yms VS. kannabis naurun purskahdukset, hillitön nälkä, iloisuus.

Onko todella niin suuri synti jos haluan satunnaisesti rentoutua leffan ja sipsien äärellä ja poltella yhden jointin? Korostan siis SYNTI, koska en näe tätä minään muuna kuin uskonasiana.

Onko tätä elämää elettävä aina se rautakanki siellä...? Tuleeko elämän aina olla niin vakavaa? Onko ainoa tavoiteltava asia 24/7 tehdä töitä ja hankkia lisää hilloa? Jos vastaus on kyllä taidan samantien etsiä sen köyden ja lopettaa ainakin omat kärsimykseni.

ID10T
Seuraa 
Viestejä1673
Liittynyt3.10.2007
KBolt
Pitää se laillistaa.

Miksi??? Laillistetaanko samantien insesti ja kunniamurhatkin... Jos mies ei osaa perustella mielipiteitään, niin mitä virkaa niillä mielipiteillä sitten ylipäätään on?

Vierailija
ID10T
KBolt
Pitää se laillistaa.

Miksi??? Laillistetaanko samantien insesti ja kunniamurhatkin...
Siitä yksinkertaisesta syystä, ettei kriminalisoinnille ole olemassa mitään järkeviä perusteita nykytiedon valossa.

Kannabiksen polttamisen rinnastaminen insestiin, tai kunniamurhiin lienee vitsi tai puhdas provo.

ID10T
Seuraa 
Viestejä1673
Liittynyt3.10.2007
h&h
Kannabiksen polttamisen rinnastaminen insestiin, tai kunniamurhiin lienee vitsi tai puhdas provo.

Provopa hyvinkin, koska peräänkuulutin PERUSTELUITA jos ymmärsit? Mitä tahansa voi näppärästi esittää ilman perusteluita, mutta perusteltu näkökulma menee paremmin perille Ja perustellun näkökulman esittäjä antaa ehkä jopa mielikuvan siitä että on itsekin oivaltanut ajamansa asian merkityksen.

Vierailija
ID10T
h&h

Provopa hyvinkin, koska peräänkuulutin PERUSTELUITA jos ymmärsit? Mitä tahansa voi näppärästi esittää ilman perusteluita, mutta perusteltu näkökulma menee paremmin perille Ja perustellun näkökulman esittäjä antaa ehkä jopa mielikuvan siitä että on itsekin oivaltanut ajamamansa asian merkityksen.
Haluaisitko perustellen kertoa miksi kieltolain ylläpitäminen on mielestäsi kannattavaa. Kai tiedät että viimeaikaiset kansainväliset tutkimukset, tilastot ja kieltolakien historia kertovat meille aivan muuta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat