Sekalaista sälää jääkiekosta Raamattuun ja tähtiin!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Älkää koskaan hylätkö elävää kiveä joka on edessänne!
Niin tekevät vain ihmiset!
Olkoonkin että se on joko karitsan tai pedon kuva!

Kirjoittakaa suomalaisille Oma Raamattu! Kyllin kauan olemme jumittaneet 2000 vuotta vanhoihin kertomuksiin!

Tikulla silmään joka menneitä muistelee liian kauan, tuutte sokeiksi parahimmat uskikset, jos ootte hyljänneet elävän nykyisyyden ja jumitatte miettimään kaukaista menneisyyttä, jolloin rosvot hallitsivat!

En tarkoita, etteikö menneistä kirjoituksista saa paljon oppia. Astrologia on tosin moneen otteeseen osoitettu aika heppoiseksi ennustusmenetelmäksi!

Ja astronomia on sekin vitsi, niinkauan kuin emme itse lennä avaruusaluksillamme avaruuteen ja mittaa tarkasti etäisyyksiä! Niinkauan saamme virua tietämättömyydessä!

Mutta antakaamme itseämme viisaamman ja vanhemman kulttuurin opettaa meitä, se antaa oppinsa rahatta ja hinnatta, ja ostaa meiltä kaiken tietomme isolla rahalla!

Tarkoitan Irania Persiaa, ja Irakia Assyyriaa!

Ja tarkoitan kunniallista afrikkaa ja rakastavaa itää, jolla on ainoana vallassa päästä meidät himoistamme, kun kyllästymme tappamaan jokaisen himottavan tuotteemme, ja alamme rakastaa niitä niin, ettemme syö "raakoja rypäleitä"!

Lännen hallussa on varkaus, ja hivuttava viha ja pelko!

Matti, Mauri, Maikki, siinäpä kolme sammakkoahenkeä, jonka Idän profeetta Agison(Kainuusta kotoisin päästi julki!)

Tosin pohjoiskarjalassa on vielä rakastavampia ja HULLUMPIA henkilöitä!

Ja sietäkäämme vähän enemmän Ylpeää Laplandiakin, jonka olemme hylänneet, sillä Juumala on Ylpeitä vastaan!

Pian kypsähdämme takuulla ouluunkin, jos se taas vie suomen mestaruuden jääkiekossa, olkoonkin ettei se ole aivan ylpeyden huipentumia...

Etelän MIES: Otapa OHVia!

Ja hyvin todennäköiseltä vaikuttaa, että Mestis menee taas Kainuuseen!

Juumala on kuitenkin Kainuulaisia vastaan, mutta mitäpä se auttaa, jos ovat nokkelampia kuin tuo vanha ja tyhmä isukkimme!
(Turku: Vihatkaapa vain ja olkaa nöyriä se ehkä auttaa teitä!)

Tappara voi vielä saada voittoputken päälle, mutta kuinka 80 000 Oululaista meinaa pärjätä 200 000 Tampereelaiselle?

(Viisauden avulla, ja vihansa avulla, tampere on sekin aika angry paikka, toisin kuin Joensuu)

Kommentit (7)

Vierailija

Ei siin mtn. Nääkin on parempia kuin jotkut kreationismijtutut =) Ja pari koffia alla...

Ja mun pitää herätä viiden tunnin päästä. Ellen halua olla perjantai-iltana töissä iltamyöhään...ja kuka sitä haluaa???

Vierailija

Vaan nössöt nukuu..

Olen äitini talossa ja kuuntelen ac/dc.tä.

Pitää sitä joskus..

Äiti sanoi että se rumpali on "ihana"???

Helvetin perverssi vanha emakko..

Mutta se tosin sanoi, että tolla ac/dc.n laulajalla on jotakin ääntämisongelmia

Just...

"jotain" ..Kundin ääni kuulostaa syöpäpotilaan rykimiseltä...

Vierailija
Lettu Haimakainen

if jy ckrow whatai miin - crös i äm dii än dii!

Vierailija
Olli V
Lettu Haimakainen

if jy ckrow whatai miin - crös i äm dii än dii!

Isän isäkin kuulosti terveemälle kuolinvuoteellaan, ku ol keuhkoveritulppa.

Eihän sitä voinut hihittelemättä kuunnella..

Me oltiin muhvin kanssa, että perse, pitäskö äänittää...

Kaikki kunnia hänelle enivei...

Sii juu next dimension..

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Lettu Haimakainen
Minä haluan samat aineet mitä sie olet ottanut..

En usko, etta todellakaan haluat!

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Lettu Haimakainen
Minä haluan samat aineet mitä sie olet ottanut..

Koeta vaikka omaa ajattelua, se tekee ihmeitä välillä.

Uusimmat

Suosituimmat