Kivessyöpä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mistä tietää, miltä kivespussin tulee tuntua? Että osaa havaita mahdollisen kivessyövän.

Kommentit (14)

Vierailija
Lettu Haimakainen
Keskity nyt hyvä mies muuhunkin kuin kiveksiisi. Ei ne tarkkailulla parane!

Ku ei tiiä, mitä alieneja niitten tuottamilla siemenillä tuottaa..

Vierailija
Olli V
Lettu Haimakainen
Keskity nyt hyvä mies muuhunkin kuin kiveksiisi. Ei ne tarkkailulla parane!

Ku ei tiiä, mitä alieneja niitten tuottamilla siemenillä tuottaa..

Eiköhän sen tiedä..

Sitä paitsi, ainahan on sirkus..

Jos nyt naisesi ulostaa jonkun ritari ässän auton, niin siehän tulet rikkaaksi.

Miekii varmaan kävisin kattomassa sitä!

Vierailija
Olli V
Mistä tietää, miltä kivespussin tulee tuntua? Että osaa havaita mahdollisen kivessyövän.

Jos löytyy jotain patteja tai kives kasvaa, asian voi selvittää ultraäänikuvauksen avulla, tarvittaessa otetaan näyte, kives poistetaan kokonaan koska kivessyöpä leviää herkästi verenkierron mukana muualle.

Vierailija
päkäpää
Ugh. Maukka perusjätkä

Mikä tämä sinun fisujuttu o

Minä rupesin tossa yksi päivä miettimään että pitäs saada pirajoita. Eikös ne olis periaatteessa aika siistejä.

Mistä niitä saa?

Ja onko niiden hoitaminen vaikeaa?

Vierailija

Jaa-a, täytyypä nyt sanoa kun tällainen aihe löytyi, että itse olen nyt viimeisen viikon pelännyt tosissani kivessyöpää. Niitä kasseja olen tunnustellut todella harvoin - jos koskaan - mutta nyt satuin jostain syystä tunnustelemaan vähän aikaa sitten ja huomasin vasemmassa kiveksessä ylimääräistä. Myös kipua on ollut siellä (jonka takia aloin tunnustelemaan) ja kuten olen tännekin kirjoittanut selkäkivusta, niin se kipu on sieltä oikeastaan siirtynyt myös kiveksiin ja jalkaan. Kivessyöpä juuri lähettää etäpesäkkeitä esim. alaselkään ja nivusiin, imusolmukkeisiin tms. ja kipua voi säteillä esim. juuri noilta alueilta. Jotakin ihme juttua siinä oli.. tuntui ylimääräiseltä, koska oikeassa en tuntenut samanlaista.

Kuitenkin kun aikani vääntelin ja kääntelin, niin sain sen pois siitä ja se ei ole siis kiveksessä kiinni (paitsi lisäkives tietysti, johon se suurentuma tuntui lähinnä olevan kiinni), voi olla joku lisäkivesjuttu, jokin tulehdus tms., mutta en tiedä. On olemassa myös ns. kiveskiertymä, joka aiheutta kipua, siinä kives joutuu kuolioon jos sitä ei hoideta ajoissa. Myös jotakin suonikohjuja saattaisi olla.. Ne ovat kai jopa suht. yleisiä. Anyway eivät ole kivoja tällaiset vaivat Niin ja olen juurikin nuorimies, joilla tämä syöpätyyppi on se yleisin, mutta kuitenkaan mitään muita syövän oireita ei ole. Yleiskuntokin hyvä.

Vierailija

Piranhat on varsin hyviä paistettuna, tuli kerran ja toisenkin syötyä niitä, eri makoisia,

mut kasvattaa niitä, Lettu - en tiiä

Vierailija

Tänään kävin lääkärissä ja annoin kassini hänen, ah, niin hellään käsittelyyn... Aika hätäisesti hän niitä heilutteli (ehkä johtui hengityssuojaimen puuttumisesta) ja sanoi, ettei mitään erikoista niissä ole. Normaalit muka ovat... pah. Antoi kuitenkin lähetteen ultraänen ja röntgeniin. Todennäköisesti vika itselläni - tai niin halua uskoa - on "vain" selässä.

Ehkäpä parantunut (tai joku muu asiasta tietävä) voisi antaa, jos jaksaa, jotain hyviä naprapaattien, fysioterapeuttien tms. yteistietoja?

Vierailija
rollerghost
Tänään kävin lääkärissä ja annoin kassini hänen, ah, niin hellään käsittelyyn... Aika hätäisesti hän niitä heilutteli (ehkä johtui hengityssuojaimen puuttumisesta) ja sanoi, ettei mitään erikoista niissä ole. Normaalit muka ovat... pah. Antoi kuitenkin lähetteen ultraänen ja röntgeniin. Todennäköisesti vika itselläni - tai niin halua uskoa - on "vain" selässä.

Ehkäpä parantunut (tai joku muu asiasta tietävä) voisi antaa, jos jaksaa, jotain hyviä naprapaattien, fysioterapeuttien tms. yteistietoja?

Parantuneen kaikki viestit alkavat sanoilla, "lääkärit eivät tiedä mistään mitään", hän itse kuitenkin uskoo tietävänsä ilman koulutusta kaikkien vaivojen ja sairauksien johtuvan siitä että lonkka on pois paikaltaan tai jokin nikama on selkärangassa vinossa.
Kivessyöpä on erittäin harvinainen, jos sieltä ei löydy kovaa, kiveksessä kiinni olevaa pattia tai kiveksen koko ei ole kasvanut, ei sieltä varmasti syöpääkään löydy.

Uusimmat

Suosituimmat