tappouhkaus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

onko teistä tiedepalstalaisista joku saanut tappouhkauksia. Sain itse pääsiäispyhänä. Tunnen uhkaajan, hänellä on isommat henkselit kuin mulla. en tiiä mitä teen. Saan kyllä apua jos kysyn mutta eihän se siihen lopu, vai loppuuko. Pystis.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Sun pitää ite harkita sitä kuinka vakavasti se tulee ottaa. Siitä avusta ei ole mitään apua, jos et ennätä sitä kutsua.

Kerronpa kokemuksen; Joku mitätön idiootti römpsä istu sylissä klubilla, tämä kanttura tarttui mukaan täysin yllättäen omasta alotteestaan. Varattu kanttura. Tämä varaaja huomas sitten tilanteen ja uhkasi nimenomaan tappaa, jos koskaan näkisi sutturan ja minut yhdessä.

Meni pari viikkoa ja sama hetula osu taas kohdalle. Sanoin, että saan harmia sinusta, mutta emakko sano tuon miehen olleen mennyttä elämää. Istuttii sitten alas ja jauhettiin vaan paskaa, en edes koskenut letukkaan. Tästä lauseesta 5min niin sain 3 melko näpäkkää iskua puukosta.

Eli siiiiis, nuo kannattaa ottaa aina siinä mielessä vakavasti, että jollain tapaa turvaa selustansa. Harvoin varmasti mitää tapahtuu tommosen uhkauksen jälkeen, mutta jos tapahtuu, se vltuttaa ja vähä viimesen päälle jos siihen ei ole varautunu.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
pystis
onko teistä tiedepalstalaisista joku saanut tappouhkauksia. Sain itse pääsiäispyhänä. Tunnen uhkaajan, hänellä on isommat henkselit kuin mulla. en tiiä mitä teen. Saan kyllä apua jos kysyn mutta eihän se siihen lopu, vai loppuuko. Pystis.

Kannattaa ilmoittaa ainakin moderaattoreille. Jos oli vakavammaltakin tuntuva, niin ehdottomasti viranomaisille ja mieluimmin heti.

Tappouhkaukset eivat kuulu normaaliin kayttaytymiseen tai
kommunikointiin verkossa. Uhkauksen taustalla voi olla
humalan aikaansaama uhma, mielenterveyden hairiot, tai jotain
muuta vastaavaa. Joka tapauksessa ao. uhkaaja toimii
tavalla, joka ansaitsee mielenkiinnon virkavallan taholta...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Jos olet pannut hänen vaimoaan, niin vaihda paikkakuntaa.

Muussa tapauksessa osta suojaliivi:

http://www.finnrappel.fi/ballistic_vests.htm

Yksi myyjä http://www.secvest.com/suomi/index.html

Jos liiviä käyttää paljon kannattaa hankkia se kahdella päällisellä jolloin toinen päällinen voi olla pesussa ja toinen samaan aikaan käytössä. Päällisen värin tulisi olla alla pidettävässä liivissä sellainen, että se ei näy valkoisen paidan alta. Liiviä valittaessa tulee ehkä kiusaus hankkia liian iso liivi, koska sillä on suurempi suoja-ala tai muuten suojaustasoltaan korkeampi liivi, mutta on useita ikävästi päättyneitä tapauksia joissa liiviä ei ole käytetty sen epämukavuuden takia.

tarkastaja Ankardo
Seuraa 
Viestejä60
Liittynyt15.5.2006

Ota yhteyttä

Tarkastaja tarkastaa tilanteen ja tekee siitä johtopäätökset, sekä ratkaisuehdotukset. Hinnoista sovitaan tapauskohtaisesti.

Tarkastaja

Missähän se Rasputinkin on?

Vierailija
Seppo_Pietikainen

kommunikointiin verkossa.

Se ei tapahtunut verkossa vaan oikeassa elämässä. Hänhän kertoi tuntevansa tyypin.

Vierailija

Kyseesä ei ole nainen, vaan työ asiat, huomaatte kai että en kirjoita paljon viestejä, tämän viestin kirjoitin koska tiedän että teiltä saan paljon vinkkejä. Pystis

Vierailija
Seppo_Pietikainen
pystis

Kannattaa ilmoittaa ainakin moderaattoreille. Jos oli vakavammaltakin tuntuva, niin ehdottomasti viranomaisille ja mieluimmin heti.

kommunikointiin verkossa. Uhkauksen taustalla voi olla
humalan aikaansaama uhma, mielenterveyden hairiot, tai jotain
muuta vastaavaa. Joka tapauksessa ao. uhkaaja toimii
tavalla, joka ansaitsee mielenkiinnon virkavallan taholta...

Kato egomuna taas väärässä. Tappouhkaukset on aivan täyttä arkipäivää ja erittäin yleinen kiihtymisen ohessa ilmenevä uhkaus. Hyvin harvoin seurauksellinen.

Ja tosiaan, jos uhkaus olisi tapahtunut täällä netissä, sen voi unohtaa, eikä ilmottaa moderaattoreille. Modet eivät vastaa, eivät lue, eivät kiinnostu. Sen on Buskaryssä osottanut nyt jo vuosien ajan.

Vierailija
pystis

Ota yhteyttä ja sovi kahdenkeskinen tapaaminen ko. henkilön kanssa rauhalliseen paikkaan. Sano että asia on loppuunkäsitelty. Jos henkilö ei usko, ota tämä nopeasti

esiin ja lyö suuriin lihaksiin niin kovaa kuin jaksat. Asia iskostuu siten paremmin ja asia on loppuunkäsitelty. Varo ehdottomasti päätä ,sillä henki lähtee nopeasti.

Vierailija

Tuli minun mobiilipuhelimeen,ja oli kerrottu kuinka se tehdään. Katson aina maisemat tarkasti kon tuun töistä kotio. On vähän höntti olo koko ajan. Älkää antako vitsikkäitä vastauksia kiitos. Pystis

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Hassua että sattui tälläinen aihe kun juuri itsekin sain toisella foorumilla, tosin, uhkaaja on joku nistiteiniemopelle, rääpäle, joten ei kamalasti pelota.. todella tosissaan hän oli kyllä mutta helppohan se on sieltä ruudun takaa uhota.. mites, voisiko tuollaisesta periaatteessa tehdä jonkin sortin rikosilmoituksen tai jotain? Ihan tosissaan kirjoitettu lupaus minun tappamisesta se kuitenkin oli..

くそっ!

Vierailija

Työasia (työkaveri) vai raha-asia (alihankkija/asiakas) ?

Lukekaapa TM Rakennusmaailmasta eräästä kerrostalon putkiremontista. Meni 1.5 milj ekstraa. Kun summat on suuria, niin pelikin on kovaa.

Pyydä anteeksi ja sovi asia.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Boysen
Seppo_Pietikainen

kommunikointiin verkossa.

Se ei tapahtunut verkossa vaan oikeassa elämässä. Hänhän kertoi tuntevansa tyypin.

Jep. Olet oikeassa.
Siita huolimatta tappouhkaukset eivat kuulu normaaliin kayttaytymiseen
tai kommuniikointiin ja riittanee, etta ao. uhkauksen kohteeksi joutunut
henkilo kokee joutuneensa uhatuksi. Aivan riittava syy ottaa yhteys viranomaisiin ja kysya heidan mielipidettaan asiasta.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Miksi pyytää anteeksi, kun ei ole pahaa tehnyt, asian hinta noin 10 000 SKR, vissiin jotain 1100 euroa, asia on hoidettu ja toimitettu. Kaikki kunnossa, jäljestäpäin soitetaan ja uhataan, tappaa koska oli liian kallista.

Vierailija
pystis
Tuli minun mobiilipuhelimeen,ja oli kerrottu kuinka se tehdään. Katson aina maisemat tarkasti kon tuun töistä kotio. On vähän höntti olo koko ajan. Älkää antako vitsikkäitä vastauksia kiitos. Pystis

Ihan näin mielenkiinnosta, että mitenkäs se on uhattu tehdä? Viranomaistaholle ilmoitus ja jos se uhkaus löytyy vastaajasta tai tekstiviestinä, on asia kannaltasi parempi.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
bdbdbd
pystis

Ihan näin mielenkiinnosta, että mitenkäs se on uhattu tehdä? Viranomaistaholle ilmoitus ja jos se uhkaus löytyy vastaajasta tai tekstiviestinä, on asia kannaltasi parempi.

Jeps. Tiedot ehdottomasti poliisille. Tappouhkaus ei ole vitsi.

--
Seppo P.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat