Käytätkö hattua?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Käytätkö hattua vai et.

Sivut

Kommentit (23)

Ilkka Luoma
Seuraa 
Viestejä7179
Liittynyt9.9.2005

en ... vain pakkasilla pipo.

Ilkka Luoma

"Sanat ovat vaillinaisuutta, mutta yritettävä on ~ kunnes kuvat aukeavat mieliin harmonisena jatkumona. Tajunnanvirta on ajallista vilinää sielun peilissä - silmissä, mutta jäikö yhteys ymmärrykseen ja mieleen saavuttamatta? ..."

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Alavariinsa. Nytki on päässä lippahattu. Mikähän siinä on että mulle passaa hattu ku hattu (omasta mielestä) vaan aurinko/silmälaseista ei mitkään!

Hämmentää.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Kyllä, yleensä käytän lierillistä huopahattua. Se on suurimman osaa vuodesta käytännöllisempi kuin pipo tai lippalakki. Lieri suojaa sateelta, lumelta ja auringonpaisteelta sekä pitää lämmön kiertämässä päätä niin että korvalehdet eivät palellu.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

En käytä. En edes talvella. Tosin tänä talvena ei kyllä tarvinnutkaan käyttää moista kapistusta. Pitäs sitä kyllä joku hattu ostaa ettei korvat paleltuisi.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Käytän hattuja. Useimmiten sellaisia hattuja missä on lieri. Ne on hienoja. Etenkin kesällä. Isolierinen hattu. Upeaa.....

Vierailija

kesäisin karvalakkia

talvisin hankkija lätsä

Näillä on menty jo vuodesta 92,
mukavia pitää ja ennenkaikkea ajatonta muotia.

tytöt vain kyllä joskus kikattelee...

Vierailija

Mulla on kaksi pipoa. Ja kesäksi mainoslippis.

Tarjolla liikeidea. -> http://www.halonen.com/ myy broderauskoneita. Niillä voi itse tehdä bulkki lippiksiin tekstit. Varaudu kesän festareihin tekemällä älyttömimmät tekstilippikset. Tienaat.

Toope
Seuraa 
Viestejä23157
Liittynyt23.7.2006
kuutio
kesäisin karvalakkia

talvisin hankkija lätsä

Näillä on menty jo vuodesta 92,
mukavia pitää ja ennenkaikkea ajatonta muotia.

tytöt vain kyllä joskus kikattelee...

Aika yllätys, jos vähän kikattelee, mutta sellaisiahan ne tytöt ovat.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Joker
Muuten ihan mielenkiinnosta kuinka monet tiedeihmiset käyttävät karjala-lippiksiä?

Ihmettelisin syvästi, jos sellainen löytyisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat