Valot sammuu..

Seuraa 
Viestejä1950
Liittynyt27.3.2006

nyt.

To refuse a hearing to an opinion, because one is sure that it is false, is to assume that one's own certainty is the same thing as absolute certainty. All silencing of discussion is an assumption of infallibility. - John Stuart Mill -

Sivut

Kommentit (16)

ykskivi
Seuraa 
Viestejä1950
Liittynyt27.3.2006

oops.. jääkaapin valot kävivät päällä

To refuse a hearing to an opinion, because one is sure that it is false, is to assume that one's own certainty is the same thing as absolute certainty. All silencing of discussion is an assumption of infallibility. - John Stuart Mill -

ykskivi
Seuraa 
Viestejä1950
Liittynyt27.3.2006
Dredex
Pelottaako istua pimeässä? Pimeydestä voi hiipiä kaikenlaisia otuksia: Kuva

Meillä tuollaisia hiipii kolme, mutta en minä niitä pelkää

Vierailija
Mandix
jäi valot sammuttamatta, ohwell.

Jos valoissa olisi ajastin, voisi laittaa siihen, milloin valot sammuu.

ykskivi
Seuraa 
Viestejä1950
Liittynyt27.3.2006
ykskivi
nyt.

ja syttyy nyt

Vierailija

Ja maailma pelastuu... Itse pidin varmuuden vuoksi kaikkien huoneiden valoja päällä tunnin, että joku balanssi pysyisi.

Vierailija

Mitenköhän suhtautuvat tähän "valotpois" meininkiin Las Vegasissa? Nyt ja tulevaisuudessa?

Kohta taas sähkönhinta nousee kun kansa ei kuluta. Täytyyhän sähköyhtiöiden tuottaa tulosta muutenkin kuin saneeraamalla.

Vierailija

Aika paljon valoja on sammuteltu. Uutisessa oli kuviakin, hienosti oli pimentynyt osa kaupunkia:

" - - Yli 380 kaupunkia ja 3 500 yritystä 35 maassa oli lupautunut mukaan kampanjaan - - Sydneyn kuuluisan oopperan valot sammutettiin tänäkin vuonna. Mukana oli myös esimerkiksi Kööpenhaminan Tivoli. Kuninkaalliset osallistuivat ahkerasti. Britannian kruununprinssin Charlesin palatsissa valot sammuivat, niin myös Tukholman kuninkaanlinnassa. Suomessa tempaukseen osallistui ainakin Espoon kaupunki. Valot sammutettiin kaupungintalon ulkovalaistuksessa sekä viidessä kauppakeskuksessa. - - "
Uutinen

Vierailija
Dredex
Aika paljon valoja on sammuteltu.

Ja tämä kun tapahtuisi joka ilta... tai mainosvalot poistettaisiin kokonaan. Tilalle sisäänhuutajat, vai mitä nämä etelänmallin raflasählääjät ovatkaan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Minäkin olen sammuttanut yhden lampun minun huoneestani. Tosin sen tilalle olen sytyttänyt kaksi muuta lamppua että näkee paremmin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Minäkin olen sammuttanut yhden lampun minun huoneestani. Tosin sen tilalle olen sytyttänyt kaksi muuta lamppua että näkee paremmin.

Minä olen sammuttanut keittiön valon. Onneksi sattui olemaan tämä kampanja.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Kannattaa vaihtaa enegiansäästölamppuihin, niin sähkölasku pienenee.

Kattolampun 3x40 W:sta hehkulamppua vaihdoin ESL:iin, nyt on parempi valaistuskin. Tilalle tuli 3x250 W:sta ESL:ä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat