Sivut

Kommentit (42)

Sakarias
Feniks kirjoitti:

Miestä varten on kaikki muuta osa-alueitta!

Ai, minä kun luulin että ne on naista varten .

Ei! Ei! Ne on miestä varten! Tai no tietenkin naista varten sinä mielesä, että saa nautintoa...Sitten naista varten se koko mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Feniks kirjoitti:

Ei! Ei! Ne on miestä varten! Sitten naista varten se koko mies!

Vai tällainen vaihtokauppa . Minulle pikkuiselle vielä jotkut asiat epäselviä .

Tai no tietenkin naista varten sinä mielesä, että saa nautintoa...

Tätä minä varmaankin lähinnä tarkoitin...

Sakarias
Minulle pikkuiselle vielä jotkut asiat epäselviä .
Tätä minä varmaankin lähinnä tarkoitin...

Niih! Kuinka pikuinen olet? On pakko varoa!
Noh! Kerro minulle ketä varten se koko nainen on? Näin upea...

Feniks kirjoitti:

Vielä ihan pikkuinen ja huntalo opiskelijapoika .

Kerro minulle ketä varten se koko nainen on? Näin upea...

Ai tollaisiako sinä yökaudet katselet . Thihihii!

Sakarias
Feniks kirjoitti:

Vielä ihan pikkuinen ja huntalo opiskelijapoika .

Kerro minulle ketä varten se koko nainen on? Näin upea...

Ai tollaisiako sinä yökaudet katselet . Thihihii!

Ei ei! Tänään vain eksyin vahingossa...ja ihastuin...minusta se upea pari...
Nyt nukkumaan...

Feniks kirjoitti:

Ei ei! Tänään vain eksyin vahingossa...ja ihastuin...minusta se upea pari...
Nyt nukkumaan...

Vai "vahingossa" . Öitä, palaan itse matematiikan pariin .

TERÄS NALLEPUH kirjoitti:

kiitoksia että sain päteä tällä hienolla koulutuksellani.

Teoksesi Kakan lyhyt historia, Itsekäs kakka, Kakkaharha ja Sokea Kakkaseppä avasivat todella silmäni.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Sakarias

TERÄS NALLEPUH kirjoitti:

kiitoksia että sain päteä tällä hienolla koulutuksellani.

Teoksesi Kakan lyhyt historia, Itsekäs kakka, Kakkaharha ja Sokea Kakkaseppä avasivat todella silmäni.

Mukava että minun teokseni ovat herättäneet tunteita sun muita.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

rosewater
Seuraa 
Viestejä1231
Stinger
Kurkunpää kun on samanlainen sukupuolesta riippumatta...

Itse asiassa ei ole puberteetin jälkeen. Osaltaan tämän seurauksena naisten puhe- ja lauluäänen rekisteri on miehiä korkeampi.

"between the click of the light; and the start; of a dream"

Stinger
Seuraa 
Viestejä4720
rosewater
Stinger

Itse asiassa ei ole puberteetin jälkeen. Osaltaan tämän seurauksena naisten puhe- ja lauluäänen rekisteri on miehiä korkeampi.

Siinä mielessä kyllä eroaa, mutta ei taas siinä mielessä, että naisilla olisi jonkinlainen mahdollisuus saada orgasmi sen enempää kuin miehilläkään sillä tavalla, että jotain pitkänomaista survottaisiin jatkuvalla syötöllä suuhun. Alue ei ole erogeeninen alue siinä mielessä, vaikka "jotain" survomaan haluavat sitä itselleen ja itsensä kanssa saman innostuksen omaaville haluaisivat uskotellakin.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Stinger

Siinä mielessä kyllä eroaa, mutta ei taas siinä mielessä, että naisilla olisi jonkinlainen mahdollisuus saada orgasmi sen enempää kuin miehilläkään sillä tavalla, että jotain pitkänomaista survottaisiin jatkuvalla syötöllä suuhun. Alue ei ole erogeeninen alue siinä mielessä, vaikka "jotain" survomaan haluavat sitä itselleen ja itsensä kanssa saman innostuksen omaaville haluaisivat uskotellakin.

Hmm, Stingerin kirjoitus herätti mielenkiintoa sen verran, että: Sinä, joka uskot suuseksin olevan mukavaa (sukupuolesta riippumatta), kokeilepa ottaa metrin pituinen, ohut puupalikka. Sitten vain rohkeasti survomaan sitä kurkkuun. Kävisikö tuo demonstraatioksi suuseksistä?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Stinger
rosewater
Stinger

No kyllä voi saada ainakin periaatteessa. Se vaatii kyllä oikeaa tunnetilaa. Esimerkiksi toisen pissastakin voi nauttia ja saada suurta nautintoa sitä juodessa. Sitäpaitsi naiset voi vissiin saada orgasmin vaikkei koskisi alapäähän ollenkaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Stinger

Stinger nyt hieman valehtelee. Söin juuri itse tekemäni tulisen kanawrapin. Se oli pitkulainen ja aiheutti orgasmin suussani. Tunne on edelleen vahvana.

May The Force Be With You
http://www.youtube.com/watch?v=ol7uuJsy_ZM

Stinger
Seuraa 
Viestejä4720
mallas
Stinger

Stinger nyt hieman valehtelee. Söin juuri itse tekemäni tulisen kanawrapin. Se oli pitkulainen ja aiheutti orgasmin suussani. Tunne on edelleen vahvana.

Hmmm...No, nyt on tainnut nimimerkki mallas ehkä mallastuotteiden vaikutuksen alaisena sitten sotkea tuollaisen tulisen herkun tuottaman polttavan räjähtävän tunteen suussa orgasmiin, joka on kuitenkin hieman eri juttu. Aistinautintojahan ne molemmat ovat, mutta hieman eri alueilta.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Stinger

Hmmm...No, nyt on tainnut nimimerkki mallas ehkä mallastuotteiden vaikutuksen alaisena sitten sotkea tuollaisen tulisen herkun tuottaman polttavan räjähtävän tunteen suussa orgasmiin, joka on kuitenkin hieman eri juttu. Aistinautintojahan ne molemmat ovat, mutta hieman eri alueilta.

Mallas ei ollut suinkaan mallastuotteiden vaikutuksen alaisena. Eikö Stinger tiedä, miksi orgasmin saaminen on helppoa tai vaikeaa?

ei_ostettavissa
Tuon alkuperäisen kysymyksenhän voi muotoilla yksinkertaisesti ja kansantajuisesti näin: OLETKO/ONKO SAANUT ISOA K***ÄÄ?

OT:tä mutta ei-ostettavissa:n avatar viittaa todella pahaan multippeliin aivovaurioon. Käänny kiireesti omalääkärisi puoleen. Dekapitointi voi ehkä pelastaa sinut (ja meidät).

Stinger
mallas

Hoo, tämäpä menee mielenkiintoiSEKSI. Että oikein suuorgasmi. Mitkäköhän suun lihakset siellä ryhtyvät supistelemaan orgasmin tahtiin? Kenties hampaiden lihakset?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat