Tunnetko joskus olevasi ikävä ihminen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko minussa itsessäni jotain vikaa vai miksi minusta tuntuu aivan liian usein, että kaikki muut ihmiset ovat täysiä idiootteja tai muuten vaan ärsyttäviä ihmisiä? Oikein täytyy hillitä itsensä ettei tule sanottua aiheetta pahasti. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun kiinnostuksen aiheet, jos ne eivät ole samoja mitä minulla tai usein jos ne sattuvat olemaan, niin tuntuu siltä, ettei tyyppi tiedä siitä mitään tai, että hänellä olisi jotenkin väärä lähestymistapa tai väärät käsitykset. Taidan vain olla itse ikävä ihminen.

Hieman sekava viesti taisi tulla, mutta teinpähän kuitenkin kyselyn.

Kommentit (5)

Vierailija

"Tuntuuko välillä siltä, että kaikki muut ovat idiootteja"

Noh, ainakin jotkut, mutta ei nyt kaikki sentään yhtäaikaisesti samasta aiheesta.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Mikäs tämä tämmöinen huijaus nyt on?

Otsikkona on, "ikävä ihminen" ja sitten kysytäänkin, että "ovatko kaikki muut idiootteja".

Tällä perusteella ei voi vastata kuin, että keskustelijan avaaja on.

Vierailija
Volitans
Mikäs tämä tämmöinen huijaus nyt on?

Otsikkona on, "ikävä ihminen" ja sitten kysytäänkin, että "ovatko kaikki muut idiootteja".

Tällä perusteella ei voi vastata kuin, että keskustelijan avaaja on.

No eiköhän tuossa haeta sitä, että varmaan olet ikävä ihminen, jos mielestäsi muut ovat idiootteja. Itse vastasin, että joskus.

Vierailija

En ole juuri koskaan ikävä ihminen.

Olen ihmeellisen fantastinen sekoitus iloa ja onnea samassa persoonassa.

Vierailija
Besame Mucho
Onko minussa itsessäni jotain vikaa vai miksi minusta tuntuu aivan liian usein, että kaikki muut ihmiset ovat täysiä idiootteja tai muuten vaan ärsyttäviä ihmisiä? Oikein täytyy hillitä itsensä ettei tule sanottua aiheetta pahasti. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun kiinnostuksen aiheet, jos ne eivät ole samoja mitä minulla tai usein jos ne sattuvat olemaan, niin tuntuu siltä, ettei tyyppi tiedä siitä mitään tai, että hänellä olisi jotenkin väärä lähestymistapa tai väärät käsitykset. Taidan vain olla itse ikävä ihminen.

Jaa-a. Muuta asennettasi suvaitsevaisemmaksi.
Jos vain olet yksinkertaisesti ajoittain vittuuntunut, niin silloin ei olisi ihme, että kaikki tuntuu pahalta.
Ajattelet ehkä olevasi maailman napa, jos kerran pidät toisten harrastuksista vain, jos ne ovat samoja kuin omasi. Koetapa muuttaa tätä asennetta, jos sinulla sellainen on.
Muista: love changes people.

Uusimmat

Suosituimmat