Rankin video mitä olet nähnyt...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä on ollut kilpailua parhaista kuvista videoista ym..

Mutta tässä alla on linkki ehdottomasti rankimmasta videosta mitä olen nähnyt, koskaan... Olen varsinkin nuorempana ollut splatter ym kauhuelokuvien ystävä, mutta tämän klipin kylmyys saa kylmemmässäkin kaverissa kylmät väreet...

Vielä varoitus, että video on järkyttävän rankka ja ei ole tarkoittu lasten katsottavaksi, ja tätä ei voi tarpeeksi alleviivata. Eli vielä voit jättää katsomatta!!!

http://www.zippyvideos.com/196254426606 ... alifornia/

Kyseinen video tuli sähköpostiliitteenä, jonka jälkeen sitten tuli tietenkin mieleen että onkohan aito.

Netti selailun jälkeen tuli selväksi, että aitohan se on. Kysymys siis on jenkkilän(minkäs muun) poliisilaitoksen valvontakameran kuvasta, joka ainakin rehellisesti sanottuna minua onnistui järkyttämään. Ko. videota käytetäänkin poliisien ym kursseilla opetusvideona, jossa varoitetaan miten voi käydä ellei asiakasta "chekata"...

Mainittakoon että videon henkilö oli ampunut aikaisemmin poliisia ja kenties tämä on vaikuttanut miehen tekemään rankkaan päätöseen?

Mielestäni on aika häpeällistä se, että video on nyt netissä levityksessä... Onkohan kysymys kostosta poliiseilta poliisitappajille? Tämä video ei jätä kylmäksi ketään, paitsi...

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Ei tuossa ees veri ruiskunnut. No ei ole antaa parempaakaan, mutta monia kivitys/kullinkatkaisu/jne. videoita löytyy. Samoin still-kuvia. Pitääkin katsastaa netin sontanurkista että mitä yökköä nykyään preferoivat.

Aiheesi oli muuten aika piristävä.

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Joo ei se nyt niin hurja ollut.

Poliiseja ei ainakaan kauheesti näyttänyt kiinnostavan. Poimi vaan donitsit pöydältä ja takas kahvihuoneeseen.

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

Vierailija

Ikivanha.

Jos kerta kaikki nämä täytyy läpi käydä tiedefoorumilla, pistäkää niitä rättipäiden kurkunleikkausvideoita jakoon.

Niitä riittää pilvin pimein.

Vierailija

Jotkut eläinrääkkäysvideot, joita täälläkin on ollut, on paljon pahempia..
En näitä ole kyllä juurikaan nähnyt tällaisia.. Mutta varmasti netistä löytyy helposti paljon pahempia kuin tämä..

Vierailija

Se video missä terroristit leikkaa jonku pään irti. Uhri vinkuu kuin sika ja yrittää hengittää vaikka kurkku leikattu. Kamalinta mitä oon nähny. En ikinä halua nähdä sitä videota enää.

Kaveri laitto sen pyörimään äänet kovalla ja juoksi ite pois huoneesta.

Vierailija
Kamala
Se video missä terroristit leikkaa jonku pään irti. Uhri vinkuu kuin sika ja yrittää hengittää vaikka kurkku leikattu. Kamalinta mitä oon nähny. En ikinä halua nähdä sitä videota enää.

Kaveri laitto sen pyörimään äänet kovalla ja juoksi ite pois huoneesta.

Perusmuslimia.

Vierailija

Ählämien vääräuskoisten kaulankatkaisuvideot, korinoineen, huutoineen ja irtirevityn henkitorven vinkumisineen voivat myös järkyttää herkimpiä katsojia. Muistavat kaulankatkaisijat myös ylistää allahia taustalla. Ählyvideoissa monikulttuurisoidaan ihmisiä myös monilla muilla tavoilla.

Ogrishilla pyöri myös aikanaan video, jossa alkuasukaisheimo kuohitsee naapuriheimon soturin elävältä. Naasty.

Ehkä tylyin on perheenisän safarimatkan karu päätös. Mies kuvaa leijonia ulkona autosta, jolloin joukko naarasleijonia käy mieheen kiinni ja syö elävältä vaimon ja lapsien huutaessa autossa. Toinen turisti kuvaa tapahtuneen autosta.

EDIT1: Execution 12 Nepalese Hostages <- Emulelta löytyy suhteellisen tuore tempaus, jossa panttivangit monikulttuurisoidaan veitsillä ja ampuma-aseilla.

Vierailija

Kyllä sen amerikkalaisen sähkömastojen asentajan telotus Irakissa kurkku leikkaamalla tylsällä puukolla ehdottomasti kovinta shi***ä mitä tullu netistä nähtyä. Toinen lähes yhtä brutaali pätkä missä venäläiseltä sotilaalta nirhataan kurkku auki toisen maailmansodan aikana...... Yhen pätkän näin mis joku japski muija tappaa ittesä leikkaamalla vatsansa auki ja repii hieman suolia ulos mut aitoudesta en menis takuuseen.

Vierailija
TraXter
Yhen pätkän näin mis joku japski muija tappaa ittesä leikkaamalla vatsansa auki ja repii hieman suolia ulos mut aitoudesta en menis takuuseen.

Se vaan tahto nähdä, miten paska kulkee elimistön läpi. Eli missä vaiheessa ruoka muuttuu paskaksi. Mä haluun tietää!

Vierailija

Kannattaako leikkiä omalla mielenterveydellään, jos mitään ei ole voitettavissa ?

No, voi siitä olla se hyöty, että osaa arvostaa poliiseja, ambulanssia ja sotilaita, ja tietää että hakeutuuko niille aloille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat