Totuus TJT:stä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Useiden vuosien ajan olen jatkanut tätä näyttelemistä, mutta tänään on aika paljastaa kuka siellä nimimerkin takana oikeasti on.

Kyllä.

Kuuluisa TJT - tuo evolutionistien kauhu - on oikeasti minä!

Olen jaksanut vääntää tuota kreationistisivustoani vuosien ajan, kirjoittanut siihen palaute-osioon ja trollannut ahkerasti löytämilläni keskustelupalstoilla. Ei ole sattumaa, että kun aloin väittelemään täällä ensimmäistä kertaa, niin vastapuoleksi tuli tämä nimimerkki "Advocatus Diaboli".

Kommentit (14)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Advocatus Diaboli
Useiden vuosien ajan olen jatkanut tätä näyttelemistä, mutta tänään on aika paljastaa kuka siellä nimimerkin takana oikeasti on.

Kyllä.

Olen jaksanut vääntää tuota kreationistisivustoani vuosien ajan, kirjoittanut siihen palaute-osioon ja trollannut ahkerasti löytämilläni keskustelupalstoilla. Ei ole sattumaa, että kun aloin väittelemään täällä ensimmäistä kertaa, niin vastapuoleksi tuli tämä nimimerkki "Advocatus Diaboli".

Vaude!
Tuskin toivun tasta edes huomiseksi...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Advocatus Diaboli

Kyllä.

No way, man. Tämä on vain epätoivoinen yrityksesi saada TJT vastaamaan hänelle esitettyihin kysymyksiin.

Päivän paras vedätys, toki. Kahvit meni väärään kurkkuun.

lisäys

eiku aprillipäivä, I'm too slow.

Vierailija

Jäädyin totaalisesti paikoilleni kymmeneksi sekunniksi. Aivot menivät lukkoon, vaikka juuri olin joutunut toisen aprillipilan kohteeksi. Äärimmäisen tyhjentävä kokemus.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Jopa minä ehdin hetkeksi lamaantua ja vaipua järkytyksen sekaiseen koomatilaan, mutta onneksi tajusin noin 10 sekunnin päästä että sen täytyy olla aprillipila. Huh.

くそっ!

Vierailija
Ronron
Jopa minä ehdin hetkeksi lamaantua ja vaipua järkytyksen sekaiseen koomatilaan, mutta onneksi tajusin noin 10 sekunnin päästä että sen täytyy olla aprillipila. Huh.

Koin pitkälti samankaltaisen lyhyen hetken pysäytyksen.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Sähis
Ronron

Huolimatta siitä, että olen nähnyt tänään kaikkien kohdalle osuneiden aprillipilojen läpi: samaten. Aika paha.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

10 sekunnin jähmettyminen.

Olin aluksi ihan pihalla kun en edes muistanut, että tänään on aprillipäivä!

Ekat ajatukseni:

Syvä järkytys
onpa säälittävä trolli kun on oma sivukin sitä varten ja pitänyt sitä 2 vuotta
outoa, että se teki viesteistään niin totisia jos se on trolli
Ja ainiin aprillia.

MrKAT
Seuraa 
Viestejä2278
Liittynyt16.3.2005

Täytyy nostaa AD:lle virtuaalista bittilakkia, erinomainen kustannus-hyötysuhde: sivut on olleet kauan pystyssä, kertoo vain täällä muutamalla rivillä, että että minähän ne oonki teheny, hähää..

TJT on niin pitkään ollut niin email-tuttu että en hetkeäkään..

Homeopatia-skandaali A-talkissa: https://www.youtube.com/watch?v=qXLTz5LhHMU

Vierailija
nuori_urho
Hetken jo iloitsin, että se on sittenkin trolli.

Edit. Siis TJT.

Sama juttu, ja mietin miksi tuo maksoi todella vaivan... sitten koittikin karvas pettymys. Toivo paremmasta maailmasta esti heti muistamasta että on aprillipäivä. Kiitos päivän toistaiseksi tehokkaimmasta, AD.

Vierailija
Sähis
Ronron

Itse sain pahimman laatuisen kohtauksen. Mutta oli se kyllä aika järkyttävä pila.

Uusimmat

Suosituimmat