Aikakone Googlelta!

Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Googlen ilmainen sähköposti paranee yhä:
[size=150:2go5nje2]Gmail[/size:2go5nje2] Custom Time(TM)
Nyt voit lähettää unohtuneet onnittelut ystävällesi takakäteen ja ne näkyvät hänen sähköpostissaan oikeaan aikaan saapuneina!

Pieni puute on siinä, ettei posteja voi ajastaa taaksepäin kuin Gmailin aloitusajankohtaan saakka - mikä on toisaalta tietysti loogista:

Is there a limit to how far back I can send email?

Yes. You'll only be able to send email back until April 1, 2004, the day we launched Gmail. If we were to let you send an email from Gmail before Gmail existed, well, that would be like hanging out with your parents before you were born -- crazy talk.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Kommentit (8)

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006
Narcissus Sometimes
Mummi-parka!

Voi mummulla herätä epäilykset jos kerta se itekkin käyttää geemailia.. Hehheh.

Mutta kumpi on pahempi, lähettää sähköpostia "ajallaan", vai olla tulematta kahville. ;P

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Vierailija

Niin ja mummin hyvät kakut ja pullat menee kyllä parempiin suihin jos ei itse ole juomassa niitä kaffeja: naapurin juoruamista rakastava kotirouva tai mummin vanha lihava kissa, niihin mahtuu aivan uskomattomat määrät mitä parhainta mansikkatäytekakkua... :/
Miettikääs tätä kun mummi seuraavaksi soittelee että olisi kakkukahvit...

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nyt kyllä salai juksaa niin että korvat heiluu. Ei gaymailis oo tommosta toimintoo.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Nyt kyllä salai juksaa niin että korvat heiluu. Ei gaymailis oo tommosta toimintoo.

Jos ei ole, mä voin koodata sulle oman spämmiohjelman. Voit levittää kakkaa myös sähköpostein. Ja ihan millä tahansa päivämäärällä tai osoitteella/nimellä tahansa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
TERÄS NALLEPUH

Jos ei ole, mä voin koodata sulle oman spämmiohjelman. Voit levittää kakkaa myös sähköpostein. Ja ihan millä tahansa päivämäärällä tai osoitteella/nimellä tahansa.

Joo!!! Tee vaan semmonen. Ainii se taitaa olla laitonta. Laitonta levittää kakkaa..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Jonkun olisi jo pitänyt lähettää minulle tulevaisuudesta viestejä jos siitä asti kun rupesin käyttämään g-mailia.

Uusimmat

Suosituimmat