Amerikkalainen unelma

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Katsos puska kun komukkamedia uutisoi amerikkalaisesta unelmasta: http://www.independent.co.uk/news/world/americas/usa-2008-the-great-depr... . Nyt kun saatiin natokiimainen ulkoministeri, niin eikös lähdetä hakemaan jenkeille öljyä venezuelasta?

Kommentit (6)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Epätosi väite.

Minä olen saavuttanut amerikkalaisen unelman. Tosin asun tällä hetkellä Suomessa/ Espanjassa, mutta eihän määritteessä mainita osoitetta missä on, vaan vain ne kriteerit joiden on täytyttävä.

- Ubi bene, ibi patria -

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Amerikassa naisilla on niin rumat rinnat että niitä ei kehtaa näyttää edes lempiessä, ja sen takia pitää olla rintaliivit päällä kun mennään sänkyyn. Amerikassa ihmiset ovat kokoajan läkähtymäisillään janoon ja tämän vuoksi jos joku vaan suinkin pöllähtää ovesta sisään niin tältä heti tivataan että otatko vettä.

Minä olen telkasta nämä asiat nähnyt että kyllä ne totta ovat.

Vierailija

Joo ja kun siellä on lemmitty ja noustaan sängystä, pitää ruumis verhota peitolla - ei kuljeta alasti. Myöskään nukkumaan ei mennä meikittä.
(En kyllä ymmärrä, miten se pakkeli pysyy naamassa yön ajan. Itse kun olen herännyt viikonloppuaamuna, niin se maali on jossain ihan muualla kuin mihin sen illalla suti.)

Nämäkin televisiosta opittuja.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Amerikkalainen unelma:

Jokaisen mahdollisuus nousta kovalla työllä ryysyistä rikkauksiin.

Imaisu ”amerikkalainen unelma” on peräisin yhdysvaltalaisen historioitsijan ja kirjailijan James Truslow Adamsin kirjasta Amerikan eepos.

Adams kirjoitti vuonna 1931 amerikkalaisen unelman olevan ”unelma maasta, jossa elämä on kaikille parempaa. Siellä jokaisella on mahdollisuus hyödyntää kykyjään parhaansa mukaan. Se ei ole vain unelma autoista tai paremmista palkoista vaan unelma yhteiskunnasta, jossa jokainen mies ja nainen voi hyödyntää kykyjään parhaalla mahdollisella tavalla syntyperästään riippumatta”.

- Ubi bene, ibi patria -

Uusimmat

Suosituimmat