läskit lemmikit (ja niiden omistajat)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vaihatkaas neloselle, 4D telkkarissa.. kertoo ylilihavista lemmikeistä.

Voi jeesus, miten tommosille ihmisille voidaan antaa eläimiä, yksiki nainen syötti koiralle 6 kakkupalaa vaikka just 2 tuntia sitte se oli käyny eläinlääkäriss joka kerto että se koira kuolee jos sille syötetään enää mitään.. (koira ei jaksanu enää eees seiso takajaloillaan)

Kommentit (10)

Vierailija

On huonoja lemmikin "omistajia" ja huonoja lapsen "omistajia"
...monet heistä (kaikki?) varmasti tahtovat ja tarkoittavat hyvää mutta se ei aina ole niin helppoa..jotkut meistä saavat tapettua jo ruukkukasvitkin.
Ehkä kaikkien pitäisi ennen lapsen tai lemmikin kotiinsa tuomista kokeilla kasvattaa vaikkapa vuoden verran jotain perusruukkukasvia.
Siitä voisi saada jonkin käsityksen pystyykö hankalampaan ja isompaan urakkaan.

Vierailija

Siinä ihmiset rakastaa lemmikkinsä kuoliaaksi. Tekis mieli antaa tolle vanhalle naiselle (jolla on se iso koira) selkään. Samaa vikaa löytyy joskus lastenhoidostakin. Ei tajuta, että hemmottelu ei auta mitään.

Sen sijaan noita kissan omistajia säälin. Ikävää, että heitä syytetään turhaan.

Vierailija

Joo, ne ainaki yrittää selvästi saaha laihtuun, mutta tuo mummo.. "En mie oli sitä syöttäny! no pari keksiä, ei enempää.." (ja koira oli lihonnut melkein kilon viime mittauksesta).

Veikkaan että mummo valehtelee.

Vierailija
Mandix
Joo, ne ainaki yrittää selvästi saaha laihtuun, mutta tuo mummo.. "En mie oli sitä syöttäny! no pari keksiä, ei enempää.." (ja koira oli lihonnut melkein kilon viime mittauksesta).

Veikkaan että mummo valehtelee.

Ja kissahan on laihtunu. Hienoa <33 (kisulit on ihania)

Mummelista tulee mieleen minun äiti Isä tuossa vieressä sanoo ihan samaa. Kun äiti pienestä asti yrittänyt hemmotella minua karkeilla ja muilla. Onneksi on hyvät geenit enkä liho.

Vierailija

Hah joo, mummot tykkää passata.

Jeah se kissa oli kyllä söpis, varsinki ko istu eläinlääkärin pöydällä, meow. <3

Vierailija

Tiedä sitten kumpi on pahempi: se että lemmikki kuolee nälkään vai se että se kuolee liikalihavuuteen...
Nälkään, veikkaan, kuolee nopeammin joten se lienee "parempi."

Vierailija

TV:stä löytyy mitä tahansa.
Jos todella kaikka sieltä tulevaa uskoo, niin kipu lisääntyy.

Toisaalta kaikenlaisia hulluja on, joten ..
mielipitetön mielipide!

Vierailija

Kun lihavista lemmikeistä tuli puhetta, niin: Ihmettelin tuossa talvella, että kuinka kolme miljoonakalaani on kamalan lihavia. Yksi näytti niiden rinnalla säälittävän laihalta. Olin aina antanut niille samanverran ruokaa, joten päättelin kolmen olevan vain ahneempia syömään, kuin sen yhden. Arvoitus ratkesi, kun parin viikon aikana kalojen määrä kasvoi arviolta viisinkertaiseksi, ja kolme kalaa laihtui huomattavasti.

Itselläni kävi siis tälläkertaa ihan hyvin kalojen kanssa. Haluaako joku ottaa sisäsiittoisia miljoonakaloja vastaan?

Vierailija
Starman
TV:stä löytyy mitä tahansa.
Jos todella kaikka sieltä tulevaa uskoo, niin kipu lisääntyy.

Toisaalta kaikenlaisia hulluja on, joten ..
mielipitetön mielipide!

Mitenkähän usko nyt liittyy tähän?

Aika törkeää rääkkäystähän tuollanen on.

Vierailija

Niin, eläinhän siitä vain kärsii samalla kun omistaja lässyttää ja tunkee lisää ruokaa eläimensä suuhun. Sairasta. En voisi kuvitellakaan itse tekeväni mitään vastaavaa.
Olisi eläimellekin vissiin parempi vain kuolla, kuin kärsiä liikalihavana. Jalat ja nivelet siinä kuluvat. Vanhemmiten tuottaa tuskaa. Ihminen on jalostanut itse itsensä liian itsekkääksi ja typeräksi olennoksi.

Uusimmat

Suosituimmat