Uskotko?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Uskotko että tila laajenee ja kaareutuu jotenkin ihmeellisesti niin ettei ihminen voi sitä ymmärtää, mutta "ehkä pitäisi", koska isot pojat niin väittävät?

Rauhaa ja Rakkautta

;):)

Kommentit (4)

Vierailija

Paha sanoa. Kyllä minä sen sitten uskon, kun selittävät selvästi. Nyt ei ole mitään mielipidettä, mutta eipä ole mitään syytä olettaa, että tiedemiehet ovat erityisen väärässä. Eikä se nyt mikään uskonkysymys varsinaisesti ole. ^^

Vierailija
Savor
Uskotko että tila laajenee ja kaareutuu jotenkin ihmeellisesti niin ettei ihminen voi sitä ymmärtää, mutta "ehkä pitäisi", koska isot pojat niin väittävät?

Rauhaa ja Rakkautta

Mystifioidaan tiede!

Miten se "joku" voi sen sitten ymmärtää niin, että se laajenee ja kaareutuu niin, ettei ihminen sitä voi ymmärtää. Miten se voi päätyä ymmärtämättömyyden ratkaisuun?

Mä luulen, että "irrationaalin" selitys on omassa ymmärtämättömyydessä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Savor

Rauhaa ja Rakkautta

Joo, kyllä se laajenee ja kaareutuu. Eiköhän siitä ole aika hyviä todisteitakin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Kannattaa myös muistaa, kuten Linnunrata-trilogia on opettanut, että sen lisäksi, että avaruus on kaareutunut, se on myös äärimmäisen kieroutunut.

Uusimmat

Suosituimmat