Illuminatin aprillipila

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://zeitgeistmovieisfake.com/truth/

En voinut kuin nauraa

Pelkkiä sanoja sanojen perään, panettelua ja uskoon vetoamista...
Missä todisteet jotka olisivat OIKEITA TODISTEITA VASTAAN ?

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Ei Zeitgeistissä esitetty mitään todisteita, vain ainoastaan pelottavia arvauksia. Esimerkiksi North American Union on pelkkä urbaani legenda.

Vierailija

Juu ja Amero valuuttana myös mm hmm

Muuten, tiesitkö että samaan urbaaniin legendakerhoon kuuluu myös yli 5 kerroksisten rakennusten katolta hyppääminen pää edellä ? Kokeile sitä, tekis hyvää meille kaikille jos niin tekisit... ja ota samanhenkisiä kavereitas mukaan, kimppahyppy...

Vierailija
Ei Zeitgeistissä esitetty mitään todisteita, vain ainoastaan pelottavia arvauksia.
Nimenomaan !
Kuinka monta skenaariota voidaan varmasti todistaa vääräksi ? Jos yksikin kauhukuvista on plausable niin...

Vierailija

En nyt puhu tulevien tapahtumien arvailemisesta, vaan faktoista jotka koskee tapahtuneita.

Kristiuskon synnystä, WTC iskuista...

Joo ja oon varmaan tusinan verran pyytänyt todisteita kumoamaan "salaliittoteoriaa"... ja ainoa palaute, jos ollenkaan, on keskustelun vieminen eri tasolle, ruvetaan jauhamaan pseudotieteistä, kuinka jokainen salaliittoteorioista vakuuttunut on mielisairas tasapainoton yksilö, sit aletaankin jo nimittelemään,

mutta todisteita vastaan ei mahda kukaan mitään.

Vierailija

Olen erittäin tervejärkinen mielestäni, enkä pidä zeitgeistiä pilana. Spekulointina ja kusetuksena enemmänkin.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

No voi helvetti....
Mista naita foliopipoja oikein siunaantuu? Onko jonkun mielisairaalan
lukitusjarjestelma pahoin pettanyt, vai sisaanottojarjestelma?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Rauno-Petteri Lapinoja
Hei sanokaa nyt joku tervejärkinen ihan oikiasti, onko tuo Zeitgeist-dokumentti vain pilaa? Ei voi olla! Olen perustanut koko palstallaoloni ja eloni sen dokkarin ympäristöön. Se on minulle kuin itse Raamattu.

Tavoitteena on asentaa mikrosiru jokaiseen ihmiseen...

Zeitgeist on fiksuksi naamioitunutta roskaa. Seassa mitaton ripaus
todellisuutta, jonka ymparille on sitten kiedottu seinahullu salaliittojen
verho.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
elemenz
Amero TULEE, ja sen myötä P-Amerikan Unioni, Liitto, tai mikskä ikinä haluatte sitä kutsua.

http://www.youtube.com/watch?v=6hiPrsc9g98

Kusetuksen makua ? Miten joku voi sanoa jotain tollaista kun kaikki todisteet on olemassa !

Se ei mene ihan noin kuin kuvittelet. Seinahullut vaitteet edellyttavat
poikkeuksellisen vahvat todisteet jotta ne voisi ottaa vakavasti.

Ei niin, etta jonkun tulisi todistaa seinahullut vaitteet virheellisiksi.

--
Seppo P.

Vierailija

Selailin eri lähteitä selvittääkseni mitä muu maailma on mieltä zeitgeistin antamasta kuvasta, jonka mukaan kristinusko perustuu pakanamyytteihin.

Tähän asti paras löytö on joku kiihkoilija jonka mielestä "koko elokuva on silkkaa valetta" ja mutta kertoo sitten vain Horuksen ja Jeesuksen tarinan yhteensopimattomuudesta, perustaen väitteensä vahvojen todisteiden päälle, kuten vaahtoamalla: "That's a lie. That's a complete fabrication." jne.

Salaliittohörhöillä sentään on fyysisiä todisteitä mm.WTC iskuja koskien joita naurettava Komission "virallinen" selvitys ei edes ota puheeksi.

Ja parasta mitä tämä uskonsa puolustaja ja debunkkaaja saa sanotuksi on:
"Moreover, to think that Jesus didn't exist is absolutely, positively unfounded, unhistorical, and unrealistic."

(täältä löytyy kaverin blogi) http://singinginthereign.blogspot.com/2 ... anity.html

Juu todella epärealistista. Kohta lennetään kuuhun puhuvien yksisarvisten paskomien taikasäteiden avulla, eiks jee ...?

Vierailija
Zet4
Olen erittäin tervejärkinen mielestäni, enkä pidä zeitgeistiä pilana. Spekulointina ja kusetuksena enemmänkin.

Katso Zeitgeistin Part 1 (sisältää kiinteät suomenkieliset tekstit)
ja tule sen jälkeen sanomaan minulle, että Jeesus oli olemassa.

Ole hyvä: Zeitgeist -dokumentti (suomenkieliset tekstitykset)

Seppo_Pietikainen
No voi helvetti....

Pidän foliopipoa ainoastaan juhlapyhinä.

Seppo_Pietikainen
Rauno-Petteri Lapinoja
Hei sanokaa nyt joku tervejärkinen ihan oikiasti, onko tuo Zeitgeist-dokumentti vain pilaa? Ei voi olla! Olen perustanut koko palstallaoloni ja eloni sen dokkarin ympäristöön. Se on minulle kuin itse Raamattu.

Tavoitteena on asentaa mikrosiru jokaiseen ihmiseen...

Zeitgeist on fiksuksi naamioitunutta roskaa. Seassa mitaton ripaus
todellisuutta, jonka ymparille on sitten kiedottu seinahullu salaliittojen
verho.

Seinahullu salaliittojen verho? Kuka se on seinähullu joka ei uskalla käyttää edes Ä:n ja Ö:n pisteitä kun luulee, että ne aiheuttavat huonoa onnea? Mitää?

Vierailija
Seppo_Pietikainen
No voi helvetti....

Huomatkaa Pietikaisen ensireaktio, sama kaava kuin esim. surullisen kuuluisalla FOX "NEWS" kanavalla; suoraa lokaa, irvailua, tönitään kaveria kyynärpäällä, nyökätään ja yritetään saada "maukkaalla läpällä" lohkaistua jotain repäisevää. Eli suoraan sanoen viedään huomio pois itse aiheesta, tosiasioista, ja aletaan täysin mielivaltainen, tyhjän päälle perustettu panetteleva mustaksimaalaaminen.

Pietikainen, oot niin nero. Kerros mistä johtui,
että "rakennus 7" jonka Silverstein käski tuoda alas, piti allaan samanlaista sulaa metallilätäkköä (thermiitin jäljiltä) kuin WTC tornit 1 ja 2 vaikkei siihen iskenyt kone ? Ja että 7:ssa oli sattumalta kaikki asiakirjat koskien näiden tahojen, joita syytetään inside jobista, skandaali/konkurssiyrityksiä ?

Seppo, älä itke. Totuus kirpaisee vain kerran.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat