Sinun lempi elektroninen kauppa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sinun lempi elektroninen kauppa on....
Niin mikä? Kuinka usein käytät ja miksi?

Sitten asiantuntiöille kysymys.
Onko tietoa "mistä hyvät elektroniset kaupat tehty"?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija
Feniks

Kysymyksesi vaatisi suomennoksen.

Vastaan siitä huolimatta.

Lempeni ei ole mikään elektroninen kauppa, vaan tulisten tunteideni sauna.

Sellaista tunnetta ei voi ostaa tai sähköistää. Sellainen tunne kehittyy vastavuoroisesta tullittomasta tunteesta tunteen itsensä ravitsemana. Rakkaus on puhdasta ja siksi sen määrittely on turhaa.

Vierailija
mallas
Feniks

Kysymyksesi vaatisi suomennoksen.

Vastaan siitä huolimatta.

Lempeni ei ole mikään elektroninen kauppa, vaan tulisten tunteideni sauna.

Sellaista tunnetta ei voi ostaa tai sähköistää. Sellainen tunne kehittyy vastavuoroisesta tullittomasta tunteesta tunteen itsensä ravitsemana. Rakkaus on puhdasta ja siksi sen määrittely on turhaa.

Aaa! Hienosti sanottu! Kuka, murkku pysty vastustamaan sinua? Grrr!

PLS! Voisitko suomentaa minun kysymyksen/threadi?

Vierailija
Feniks

Suomentaisin mielelläni neitokaiselle, mutta kun minä en ole varma menisikö suomennos oikein.

Vierailija
mallas
Feniks

Suomentaisin mielelläni neitokaiselle, mutta kun minä en ole varma menisikö suomennos oikein.

No kyllä menee oikein! Olet fiksu poika. Ja jos ei menee, niin minä ohjan oikeaan suuntaan!

Vierailija

aa,..aijaa siis, nettikauppa?kö? luulin otsikosta että joku elektroniikkaliike tyyliin bebek tms. mistä saa ostettua esm. virtapiirejä ja kolveja
Net-Anttila on ihan hyvä tollanen perus all-round nettishoppi, kuten toi verkkokauppa.com myöskin

Vierailija
maielle
Feniks
CE-hyväksytty
Mikä on elektroninen kauppa?

Sähköinen kauppa? Menikö nyt oikein?
Esim. http://www.netanttila.com/

Siis verkkokauppa, nettikauppa? Eiks?

No niin! Just! Muisti pätki! Mutta puhutaan yleensä myös muista termeistä:
sähköinen, elektroninen kaupa, E-kaupa jne...

Vierailija
Dr Lazer
aa,..aijaa siis, nettikauppa?kö? luulin otsikosta että joku elektroniikkaliike tyyliin bebek tms. mistä saa ostettua esm. virtapiirejä ja kolveja
Net-Anttila on ihan hyvä tollanen perus all-round nettishoppi, kuten toi verkkokauppa.com myöskin

Kiinnostaa kuulla mitä mieltä olette e-kauppaan ratkaisusta ja tekijöistä. Mitkä ovat teidän mielestä parhaita?

Vierailija

Itse en ole ihan hirveästi tilannut netistä. Kirjoja (koulukirjoja ja pari kaunokirjallista teosta), ehkä parisenkymmentä DVD:tä ja naamiasasun. Lähinnä tuolta discshop.fi:stä olen tilaillut (ainakin leffat) ja hienosti on toiminut. Paketti tullut parin päivän päästä tai sitten, jos tuotetta ei ole ollut varastossa, hieman myöhemmin, mutta aina ajoissa tai muutama päivä ennemmin kuin olen luullut. Yhden leffan piti tulla Suomen markkinoille vasta muutaman viikon päästä tilauksesta, mutta ilmeisesti olivat Discshoppiin saaneet sen pari päivää etukäteen ja se tuli minulle sitten ennen kuin edes ilmestyi Suomessa.

Itselläni kun ei ole luottokorttia (no miksi olisi.. eihän minulla ole tulojakaan) niin on tyhmää, että sitä tarvitaan niin usein. Pidän itse siitä, että saa maksaa (noo... pappa betalar) sen laskun, joka tulee paketin mukana. Ymmärrän kyllä, että se on vähän vaikeaa yrittäjälle, kun monet jättävät tuotteen maksamatta.

Elektroniikkaa en ole tilannut. Finnkinostakaan en ole lippuja ostanut, vaan aina varaan ne. Se Finnkinon paperilippu on niin kiva säästää. ^^

Vierailija
Feniks

No kyllä menee oikein! Olet fiksu poika. Ja jos ei menee, niin minä ohjan oikeaan suuntaan!

Kiitos, mutta en ole enää poika. Maielle jo suomensikin.

Käytän erilaisia verkkokauppoja. Riippuu siitä, mitä olen hakemassa. Viimeksi tilasin kirjan, mutta en muista verkkokaupan nimeä. Sitä ennen tilasin cd-levyn. Senkään verkkokaupan nimeä en muista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat