Suomenlahden tunneli täyttä tuubaa ...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

VAIN ryssän ja itäblokin maiden kanssa sama raideleveys ... KETÄHÄN
tunneli palvelisikaan .... uusi "Saimaan Kanava", kolmas sotakorvaus ... ???

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Toinen aloitus yhtä heikoin perustein.

Kun luomme Viroon kiinteämmät yhdeydet, vähenevät ryssien mahkut.

Arvaa nuoleeko kauppurit niitä jo nyt urakalla miljardien arvosta. Vastapalveluksena saamme itärikollisuutta, puutullit ja rekkaruuhkat.

Vierailija
OzziXX
Hehe, busse ei oo vielä kuullu uutisia. VIRO ON EU MAA! (Ihan totta!)
Niin, ja kuuluu Natoonkin. Ei Busse sitäkään tiedä. Ihan totta Busse. Kato vaikka kartoista
Tässäpä EU-maat

Natolaiset tässä ja lisää on tulossa.

Miksiköhän Saksa on tuossa vielä kahtiajaettu http://fi.wikipedia.org/wiki/NATO

Vierailija

Ei ole kahtiajaettuna, osoittaa ainoastaan minä vuonna mikin läntti euroopasta on ollut stallarikomukka vapaata. Eli länsi-saksalaiset liittyivät aikaisemmin ja kun muuri murtui, niin derkkulasta tuli -89 jäsen.

Edit: siis -90

Vierailija
iisti
Ei ole kahtiajaettuna, osoittaa ainoastaan minä vuonna mikin läntti euroopasta on ollut stallarikomukka vapaata. Eli länsi-saksalaiset liittyivät aikaisemmin ja kun muuri murtui, niin derkkulasta tuli -89 jäsen.

Edit: siis -90

heh. Tiesin tuon. Kunhan piruuttani heitin Busselle tehtävän selvittää. Varmaan tonkii nyt Googlella tiedostoja.

Muutes paikka missä asun, on terkkula, siis kansansuussa. Ei derkkula

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Eikö se Putiiniki ole puhunu , että venäjäki liittyy Natoon ?
Pirkele solis kova paikka, me vastaan muut.

Jos kaikki liitys Natoon niin asetehthat menis konkurshin, emmä
liity , sanon mie.
Pittäähän se pyssyjä olla, sitä koskhan tiijjä koskane Jenkit tännekki höökivät.

Vierailija
Aslak
Eikö se Putiiniki ole puhunu , että venäjäki liittyy Natoon ?
Pirkele solis kova paikka, me vastaan muut.

Jos kaikki liitys Natoon niin asetehthat menis konkurshin, emmä
liity , sanon mie.
Pittäähän se pyssyjä olla, sitä koskhan tiijjä koskane Jenkit tännekki höökivät.

Tiedä vaikka olisivat jo varautuneet tänne tuloon. Onhan täällä jo noita Sebring:jä. Niissäkin on elektroniikkaa (alkeellista tosin), helppo nakki panna pieni lisäpiiri ja ohjelman pätkä ja aina kun avaat oven lähtee satelliittiin tieto, että Sebring n:o se ja se on siellä ja siellä.

Ei muuta kuin karttaohjelma käyntiin, sopivassa paikassa painetaan nappia ja tankin uimuriin pantu trotyylipanos jysähtää. Ladoista en usko vastaavia vielä löytyvän, mutta kunhan tässä aika kuluu.

Vierailija
jumppahavita
VAIN ryssän ja itäblokin maiden kanssa sama raideleveys ... KETÄHÄN
tunneli palvelisikaan .... uusi "Saimaan Kanava", kolmas sotakorvaus ... :shock: :evil: :evil: :evil: ???

samaa vähän minäkin ihmettelen. Ja kohtahan saasteet voi tehdä itämerestä mutalammikon, jolloin tunneli on turha.

En nyt osaa sitten arvioida, kuinka paljon saasteet kasvaisi tai vähenisi sen ansiosta. Olettaisin, että kasvaisi.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
Vastaaja_s24fi

En nyt osaa sitten arvioida, kuinka paljon saasteet kasvaisi tai vähenisi sen ansiosta. Olettaisin, että kasvaisi.

Tiedän erään ydinvoimalobbarin jonka mielestä saasteet kasvavat joka tapauksessa vaikka mitä tekisi. Mitkä ovat ne mekanismit jotka mielestäsi toisivat tällaisen tunnelin tapauksessa saasteiden kasvamisen tullessaan?

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija
valtiokonttorin elatti
Aslak
Eikö se Putiiniki ole puhunu , että venäjäki liittyy Natoon ?
Pirkele solis kova paikka, me vastaan muut.

Jos kaikki liitys Natoon niin asetehthat menis konkurshin, emmä
liity , sanon mie.
Pittäähän se pyssyjä olla, sitä koskhan tiijjä koskane Jenkit tännekki höökivät. 8)




Tiedä vaikka olisivat jo varautuneet tänne tuloon. Onhan täällä jo noita Sebring:jä. Niissäkin on elektroniikkaa (alkeellista tosin), helppo nakki panna pieni lisäpiiri ja ohjelman pätkä ja aina kun avaat oven lähtee satelliittiin tieto, että Sebring n:o se ja se on siellä ja siellä.

Ei muuta kuin karttaohjelma käyntiin, sopivassa paikassa painetaan nappia ja tankin uimuriin pantu trotyylipanos jysähtää. Ladoista en usko vastaavia vielä löytyvän, mutta kunhan tässä aika kuluu.

menee vähän off-topikiksi, mutta juttuja siitä, että jenkkien valmistamissa hävittäjissä tosiaan on ohjelmassa piilotettu kauko-ohjausmahdollisuus, olen kyllä kuullut.

Jos asiaakin sivuaa, niin mitä useampi maa liittyy natoon tai eu:hun, sitä helpommin siitä tulee riitainen ja sitä helpommin se hajoaa.

Vierailija
tietää
Painu v****n Sontaaja trollaamasta.

Mä muuten tiedän mitä niissä hävittäjissä on.

Kukahan nyt trollaa?

Ja kuka osoittaa oman surkeutensa nimittelemällä?

saat arvata kaksi kertaa.

Vierailija
Vastaaja_s24fi

En nyt osaa sitten arvioida, kuinka paljon saasteet kasvaisi tai vähenisi sen ansiosta. Olettaisin, että kasvaisi.

Nyt Tallinnan matkoihin käytetään rahaa ainakin 200 miljoonaa vuodessa. Jos rankasti saastuttavat laivat korvataan junalla, niin miten saasteet lisääntyvät? Etukäteen arvioiden hanke näyttää kannattavalta, mutta odotetaan nyt sitä selvitystä.

Vierailija
beever
Vastaaja_s24fi

En nyt osaa sitten arvioida, kuinka paljon saasteet kasvaisi tai vähenisi sen ansiosta. Olettaisin, että kasvaisi.



Nyt Tallinnan matkoihin käytetään rahaa ainakin 200 miljoonaa vuodessa. Jos rankasti saastuttavat laivat korvataan junalla, niin miten saasteet lisääntyvät? Etukäteen arvioiden hanke näyttää kannattavalta, mutta odotetaan nyt sitä selvitystä.

Tosiaan, joo... siitähän on tarkoitus tehdä vain rautatietunneli, ehkä huoltoliikenteelle oma väylä. Siinä tapauksessa päästöt vähenee, etenkin, jos junat kulkee vihreällä sähköllä (ruotsissa vesivoimalla, suomessa vihreällä sähköllä ehkä jo nyt)

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007
beever
Vastaaja_s24fi

En nyt osaa sitten arvioida, kuinka paljon saasteet kasvaisi tai vähenisi sen ansiosta. Olettaisin, että kasvaisi.



Nyt Tallinnan matkoihin käytetään rahaa ainakin 200 miljoonaa vuodessa. Jos rankasti saastuttavat laivat korvataan junalla, niin miten saasteet lisääntyvät? Etukäteen arvioiden hanke näyttää kannattavalta, mutta odotetaan nyt sitä selvitystä.

Samaa mieltä tuossa asiassa. Sen lisäksi samalla junalla voisi päästä mahdollisesti aina Budapestiin saakka, jolloin lentoliikenteen kysyntä Itä-Eurooppaan vähenisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat