Oletko koskaan tullut 'tuubassa' forumille?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kännissä on jotenkin ovelaa tulla forumille... koko juttu vaikuttaa erilaiselta kuin selvinpäin. Oletko koskaan ujouttasi tullut kännissä forumille? Oletko nimenomaan halunnut tulla kännissä forumille? Itse tulin juuri tänään kännissä forumille ja huomaan, että olen vapautuneempi kuin selvinpäin. Sen varmaan huomaavat muutkin. *istuu ankealla tietokonepenkillään ja kirjoittelee sekavia ison tuuban sisältä*

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Heh! Jotenkin hupaisa viesti. ylitä ujoutesi (en ole sitä hirveästi aiemmin huomannut kylläkään). Minun osaltani lienee tullut jo ennestään selväksi, että olen tänne kirjoitellut kerran jos toisenkin enemmän tai vähemmän humalassa. Joitain kertoja on sitten tullut trollailtua ihan ympäripäissään. Useammin kyllä olen krapulassa kirjoittaessani, silloin onnistuu kirjoittamaan, muttei tekemään mitään oikeasti järkevää (oikeasti, tämänkin ajan voisi käyttää johonkin hitusen funktionaalisempaan).

Lieneekin aika kipata hitusen jotain ilta-krapulan ehkäisemiseksi... vähän pelottavasti tuntuu kohmelo hiipivän taas.

À la tienne.

Vierailija

Sehän on ATK-ajokortti narulla heti kun näppikseltä kärähtää jurrissa.
Nyt on kyllä sixpäkki-krapula päällä.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14020
Liittynyt23.6.2005

Ihan kaatokännissä en ole kuin parisen kertaa kirjoitellut, mutten näe näiden välillä kummoistakaan eroa. Ehkä olen tuiskeessa ollut vähän poleemisempi, paha sanoa.

Kännissä ihmiset ovat pääasiassa yhtä tietoisia tekemisistään kuin humalassakin. Erot inhibitiossa alkoholin vaikutuksen alaisilla ovatkin lähinnä opittuja.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Joo, ku on tuubassa ja joutuu lukee moneen kertaan lyhyenkin virren sanat mitä täällä kirjotetaan, niin tulee sellanen yhteenkuuluvaisuuden tunne rintaan...sellanen me-henki-nostaa-niskasta-tunne...vois´vaikka kenelle vaan lähettää 379 tekstarii ja rikkoo rajoja...

Vierailija

Känniset viestit on mahdollista poistaa ns. "roskapostisuodattimella", jonka tein kerran.

Se etsii tekstistä kahdenlaisia näpytysvirheitä; puuttuvia kirjaimia ja viereiseen näppäimeen vahingossa osuneita.

Kuten esim "on se nyt perkwle, jos kakart alkaa".

Yksi vaihtoehto olisi perustaa nettiin virtuaalinen nakkikioski, jonne joutuu jonottamaan. Siellä voisi uhota turvallisesti. Korkeintaan herjaussyytteitä voisi tulla, mikä ei liene iso sakko, kun esim Ylivieskan tuomari antoi törkeästä rattijuopumuksestakin vain 50 euroa sakkoa naiselle.

Vierailija

Pari kertaa ihan vähän ollut. Tänä vuonna en vielä kertaakaan.

Käytän vähän alkoholia ja en yhtään huumeita. Huumeet ovat vaarallisia!

Kahvi ja tee yleensä riittävät.

Vierailija
Neonomide

Kännissä ihmiset ovat pääasiassa yhtä tietoisia tekemisistään kuin humalassakin.

Kiitos tästä viisaudesta, Neo. Sinulta oppii aina jotain uutta, jopa omasta tietoisuudestaan (tai etenkin siitä).

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
siouxeyesighed legion
Neonomide

Kännissä ihmiset ovat pääasiassa yhtä tietoisia tekemisistään kuin humalassakin.

Kiitos tästä viisaudesta, Neo. Sinulta oppii aina jotain uutta, jopa omasta tietoisuudestaan (tai etenkin siitä).

Eikös tässä ollut sama juttu kuin siinä, että ei ole mahdollista hypnotisoida ihmistä tekemään sellaista, mitä hän ei "selvin päin" ja tietoisena mitenkään tekisi?

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Paskapuhetta. Melkein kaikki oikeudessa tuomittu väkivalta on tehty kännissä. Mm. hiljattain tapahtunut ihmisen hautaaminen elävältä, mistä tuomari antoi kahdelle tekijälle vain 1.5 vuotta vankeutta. Jos ovat ensikertalaisia niin istuvat 9kk.

http://www.iltalehti.fi/oulu/200803107368138_ou.shtml

Se joka ostaa paljon viinaa, tulee kärsimään. Huom. en sano että juo, vaan ostaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat