MEDITOIDAAN YHDESSÄ

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

MEDITOIDAANKO YHDESSÄ?
Yhteisessä meditaatiossa energia moninkertaistuu.

Tänne vain hyviä linkkejä.
Onko tällä ihmisiä, jotka joogavat ja meditoivat?

http://www.youtube.com/watch?v=Tu-qZugH ... re=related

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Oletteko koskaan seurannut urheilutapahtumia. Yleensä ennen suoritustaan urheilijat keskittyvät monin erilaisin tavoin ja hakevat tätä kautta maximaalista onnistumista suoritukseensa.
Ei ole vain urheilusuorituksissa vallalla tämä keskittyminen, vaan näitä keskittymismetodeita eri muodoissa käytetään elämän monen moisissa tilanteissa.
Siis puhumme meditoinnista, kehostojen harmonisoimisesta, virittäytymisestä. Jotkut nimittävät tätä rukoukseksi, mutta itse asia on kaikissa loppujen lopuksi sama, nimitys vain muuttuu eri tilanteissa.
Rukoustapoja on erilaisia, siis meditaatiotapoja, siis keskittymistapoja.

Vierailija
hanion
Oletteko koskaan seurannut urheilutapahtumia. Yleensä ennen suoritustaan urheilijat keskittyvät monin erilaisin tavoin ja hakevat tätä kautta maximaalista onnistumista suoritukseensa.
Ei ole vain urheilusuorituksissa vallalla tämä keskittyminen, vaan näitä keskittymismetodeita eri muodoissa käytetään elämän monen moisissa tilanteissa.
Siis puhumme meditoinnista, kehostojen harmonisoimisesta, virittäytymisestä. Jotkut nimittävät tätä rukoukseksi, mutta itse asia on kaikissa loppujen lopuksi sama, nimitys vain muuttuu eri tilanteissa.
Rukoustapoja on erilaisia, siis meditaatiotapoja, siis keskittymistapoja.

Näin se on. Se on voi olla noinkin kun kerroit, tai sitten voi olla eheytymistä rankan työpäivän/ suorituksen/ stressin jälkeen hyvä terapia.

Tältä löysin hyvä sivusto, jossa on hyvä musiikki FREE.
http://www.writespirit.net/resources/fr ... -downloads

Vierailija

Liikun päivittäin joten tietynasteinen rentoutuminen aika ajoin on enemmän kuin tarpeellista. Valot kiinni ja ehkä ambientia taustalle soimaan .

Vierailija

Liikun päivittäin joten tietynasteinen rentoutuminen aika ajoin on enemmän kuin tarpeellista. Valot kiinni ja ehkä ambientia taustalle soimaan .

Vierailija
Feniks
MEDITOIDAANKO YHDESSÄ?
Yhteisessä meditaatiossa energia moninkertaistuu.

Tänne vain hyviä linkkejä.
Onko tällä ihmisiä, jotka joogavat ja meditoivat?

http://www.youtube.com/watch?v=Tu-qZugH ... re=related

Ettei sulla vain satu olemaan myös abduktio kokemuksia? Niistä voisin kyllä muutaman sanan vaihtaa, mutta toi meditointi ei ole minun heiniä. Levitointi on myös mielenkiintoista, mutta vaihdettuani lääkitystä ne katosivat yhtäsalaperäisesti kuin olivat ilmaantuneet.

Vierailija

Suosittelen lisäksi reikihoitoja.. Rohkeasti siitä reikiä kokeilemaan! Uskomatonta parantavaa energiaa.. Olen käynyt muutamia kertoja ja harmittaa, etten ole löytänyt tätä aiemmin!

Joogaan en tykästynyt.. En tiedä miksi.. Liian itsekseen keskittymistä jne. Reiki on helpompaa, ku siinä energiaa välittyi toisen ihmisen kautta.

Vierailija
päkäpää
Okei, meditoidaan.

EI ei...meditointi on nyt perutettu...Tässä porukka vain ei oikein taju...tästä asiasta mitään...Sitä paitsi ovat läkityksissä. Heidän ei kerta kaikkia saa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat