S....NAN Zambo-pankki !!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

NO voi juma ... nyt ei Danske bankille myyty Zambo-pankki toimi
enää ollenkaan, nettipankissa ei pysty maksamaan mitään, mikään ei
etene ... ja pankin sivu on paljon entistä sekavampi, saa todella etsiä
toimintoja ... millä vuosituhannella danskit ovat ... ei perskeles , NYT
kyllä pankki vaihtuu ... HETI huomenna !!!

Kommentit (11)

Vierailija

mitäs käytät tollaista jumalatonta pankkia. Niitä on kuule paljon parempia pankkeja joiden etusijalla on jeesus kristuksen ylistäminen ja sitten vasta tulee asiakkaat. Tämän takia sun paska pankkisi toimikkaan. Jumala on puhunut!

Vierailija

Haluaisin että sampopankin toimitusjohtaja Ilkka Hallavo poraisi minua kookkaalla kangellaan b-rappuun!

Antakaa minulle huomiota!

Vierailija
jumaleissön
Haluaisin että sampopankin toimitusjohtaja Ilkka Hallavo poraisi minua kookkaalla kangellaan b-rappuun!

Antakaa minulle huomiota!

Hyi helvetti bushman! Onko homous sinuunkin iskenyt. Tiedät kyllä mitä sinua odottaa ja se on helvetin ikuiset liekit!

Vierailija

Hieroin hunjaa munille ja annoin koirani nuolla sen pois teki kutaa :twisted: :twisted: :twisted: onko muut koittanu :shock: :shock:

Vierailija
impotenssi benssi
Hieroin hunjaa munille ja annoin koirani nuolla sen pois teki kutaa onko muut koittanu

Hyi helvetti Bushman! Olet häpeäksi! Syntinen saasta toivottavasti bushman ip bannataan pysyvästi ja ikuisesti. Mikä on busselle menny kun hän oli ennen niin mallioppilas ja nytten hän vain homoilee ja elää saasteista elämää? Vain raamattu enää voi pelastaa sinut noin syntiseltä elämältä.

Vierailija
impotenssi benssi
Hieroin hunjaa munille ja annoin koirani nuolla sen pois teki kutaa onko muut koittanu

Kysymys kuuluu, voisiko mr Buska olla niin sekaisin, että se itse kirjoittelee noita mukamas "olen leikisti Bushman" kopio ja haluan kikkelis kokkelis 13v juttuja teille kaikille... En pitäisi ihan täysin mahdottomana tätäkään vaihtoehtoa? Mitäs sanoo multipersoona itse tähän, vai oliko tyhmä kysymys?

Vierailija
MrHinkell
En pitäisi ihan täysin mahdottomana tätäkään vaihtoehtoa?

On täällä näköjään joku hereilläkin...

Vainoharhainen KOMUKKA, vai tarkkanäköinen yksilö?

Vierailija

NIIN, noille feikeille törkyturville en voi mitään ja kun ylläpitokin
tällä foorumilla on vain aitoa bussea varten ... !!!

Vierailija

No ehkä busse saa nyt sitä mitä pitkään tilannut?

Mutta kyllä rupee jo vähän täälläkin suunnassa ärsyttämään, nimittäin tämän foorumin taso alkaa olla jo kriittisellä tasolla. Tarttes kai tehdä jotakin, kuten vaihtaa maisemaa...

Vierailija
jukranpujut
NIIN, noille feikeille törkyturville en voi mitään

Hahaha, ärsytät tahallasi täällä tuhansilla viesteillä ihmisiä, ja nyt kun maistat omaa lääkettäsi niin winq wonqut admineita apuun

Sympatia 0

Uusimmat

Suosituimmat