Venäjän kansan kansanmurha (Genocide) 90-luvulla Tšetšenia :

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ja lisää tietoa miten Juudat valassa ovat pettäneet venäläisen kansan Tseetseeniassa.
Valitettavasti se on venäjänkielellä vain, mutta videokin kero tarpeeksi paljon.

http://chechnya.ru/genocid/statya7.php
http://chechnya.ru/genocid/index.php

JA lisä tietoa miten Juudat valassa ovat pettäneet venäläisen kansan Tsetseniassa.
He ovat pettäneet meidän kansan kolme kerta:
1. Silloin kun ovat jättäneet huomiotta sen faktan, ettäTsetseniassa ovat tapahtuneet etnisiä puhdistuksia - tsetsenit ovat tappanet julmasti rauhanomaiset venäläiset Tsetsenian asukkaat ja naapureita, ottaneet haltuun heidän omaisuutta, taloja ja asuntoja. (tsetsenit ovat julmasti ampuneet, puukottaneet, lyöneet hengiltä lapioilla ja kivittäneet venäläisiä naapureita)
2. Ovat aloittaneet pommittamaan ”omia” (venäläisiä asukaita) ensimmäisessä Tsetseni- sodassa
3. Silloin kun venäläiset pakolaiset ovat lähteneet pois Tsetseniasta Vennäjälle, tunnistamatta heitä pakolaiseksi ja jäättä korvaamatta heille omaisuutta ja antamatta heille asuntoja ja tukea.
Pakolaiseksi ovat tunnistaneet vain etniset tsetseneia ja korvaamalla heille rahallisesti menetyksiä ja antamalla asuntoja ja tukea.
Sillä venäläisten tappo tapahtui eri taholta ja tehokasti.

Tässä on video.

Katsokaa alk 00:39- siellä pikku poika puhuu operaattorille: "Setä! Setä! Pelastakaa meitä! Minä näytän teille tietää... Setä! Setä!"
Taustalla joku aikuisista on ammuttu ja makaa tiellä...

http://subj.us/20080221/genocid_russkih_v_chechne.html

Tässä on videot etnisien venäläisten genosid:ista 90-luvulla Tsetseniassa.

http://www.youtube.com/watch?v=nNE3W-ew ... re=related

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ja tässä on faktat miten Juudat Kremlissä median kautta vääristävät todellista kuva Venäjällä nykypäivänä.

Tässä on myös yksi esimerkki, miten juutalainen media tekee venäläisistä hirviöitä.
Kaikki muistamme tapaus tadziki-tytöstä, silloin kun median mukaan hänet ovat puukottaneet skinheadit. Voi kauheä! Eikö?

Tosiasia on se, että tyttö oli myymässä huumetta ja hänet olivat puukottaneet omia kilpailijoita.

Tässä kuvassa lukee:
Minun isäni myy heroiini.
Me lähdimme myymään seuraavaan huume-erän.
Silloin kun minua olivat puukotamassa kilpailijoitta, isäni piileskeli auton alla.

Minä olen tappanut tuhansia venäläisiä läpsiä (huumeen avulla) ja nyt meillä on asunto Moskovan keskustassa.
Sen julisteen joku on kuitenkin luonut ja laittoi kaduille, totuuden nimessä!

Vierailija
Boysen
Missä hiton valassa ? Vallassa ?

Ketä on Juudat ?
Tarkoititko juutalaisia ?

Se on Juudas monikossa.

Boysen
Opettele suomea ensin.

Ja minä voisin neuvoa sinua haistamaan paskaa!
Totteletko?

Vierailija

author="Zet4" kirjoitti:

Genocide aina kiinnosti suomalaisia...eikö?
Varsinkin silloin kun puhutaan lampunvarjostimista...se on jotenkin läheisempää suomenkansalle.. Taas ryssät saa tappaa ja se on hauska ja voi yhtyä muslimi-tsetseni tappajiin. Aplodit suurille muslimi-voittajalle!

Vierailija

Venäläisten rikokset Tsetsenian kansaa kohtaan tiedetään. Pohjimmiltaan on kysymys isovenäläisyydestä, samasta asiasta, josta aiheutui Talvisota.

Venäläiset eivät kykene tuntemaan olevansa suuri kansa, elleivät he alista muita kansoja.

Vierailija
Ronski
Venäläisten rikokset Tsetsenian kansaa kohtaan tiedetään. Pohjimmiltaan on kysymys isovenäläisyydestä, samasta asiasta, josta aiheutui Talvisota.

Venäläiset eivät kykene tuntemaan olevansa suuri kansa, elleivät he alista muita kansoja.

Ja se on valhe! Juudat (valassa) ja muslimit (äärimuslimit Tsetseniassa) ovat käyneet sen sodan venäläisten hartioilla taas!
Kreml -ei ole Venäjä, eikä varsinaisesti venäläiset sieltä sotia ohjailevat! Tajuat sinä!?
Tsetseniassa ovat asuneet tsetsenit ja venäläiset (ihan tavalliset rauhalliset ihmiset). Niin kun tässä Suomessa asuvat suomalaiset ja ruotsalaiset. Äärimuslimit ovat hyökänneet rauhalliseen samassa talossa asuvaan venäläisen naapuriin, tappaneet ja ryöstänet, ottaneet orjiksi (se on heillä kansanperinne) ja halusivat niin sanotusti "itsenäistyä", vaikka tarpeeksi suuri osa tsetseneista ei olut äärimuslimien puolella.
Sitten "Venäjä" "puutui" asiaan pommittamalla tietysti kaikkia, myös "omia" venäläisiä. Pakolaisia taas on kohdeltu oikein rotuoppien mukaan: venäläiset pakolaiset eivät saanet mitään!
Mitä voi juutalaista Kremlissä odottaa! Sen takia venäjäkansaa nyt kriittisissä tilassa. He kuolevat nopeammin ja eivät lisäänny, miehiä on kulutettu turhissa tarpeettomissa sodissa ja he ovat alkoholisoituneet epätoivossa. Ne sodat palveli ketä? Ei ainakaan venäjänkansan!

Vierailija
Ahteri
Feniks
Boysen

Ketä on Juudat ?
Tarkoititko juutalaisia ?

Se on Juudas monikossa.

Juudaat.

Kiitos!
Helvetin teidän tuplakirjaimet! Ei sellaista voi koskaan muistaa!
Miksi ei triplat?

Vierailija

Oletteko ikinä kuulleet Kosovosta? En tiedä ketkä senkin takana on, mutta kyllä albaani terroristit sen sodan kuitenkin itse saivat alkuunsa. Tsetsenian kanssa sama homma.

Vastaavat kuvat eivät ole mitenkään uutta länsimaisista politiitikoistakaan. Miksi tuota kynttelikköä jokaisen Blairista Putiiin pitää sytytellä? Ketä/miksi kiinnostaa pienen juutalaisvähemmistön mielipiteet tai uskonnolliset rituaalit?

Vierailija
kiljotiini
Oletteko ikinä kuulleet Kosovosta? En tiedä ketkä senkin takana on, mutta kyllä albaani terroristit sen sodan kuitenkin itse saivat alkuunsa. Tsetsenian kanssa sama homma.

Vastaavat kuvat eivät ole mitenkään uutta länsimaisista politiitikoistakaan. Miksi tuota kynttelikköä jokaisen Blairista Putiiin pitää sytytellä? Ketä/miksi kiinnostaa pienen juutalaisvähemmistön mielipiteet tai uskonnolliset rituaalit?

Kysyisin samasta asiasta.

Miksi tuota kynttelikköä jokaisen Blairista Putiiin pitää sytytellä? Ketä/miksi kiinnostaa pienen juutalaisvähemmistön mielipiteet tai uskonnolliset rituaalit?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat