Max 10 postausta per päivä ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moni floodaus ja riippuvuusongelma vähenisi, jos typerä serveri sallisi vain 10 lähetystä per nimimerkki per päivä.

Jos se ei jollekin riitä, niin voi perustaa uusia nickejä.

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Ei riittäs ees tähän kahen tunnin selitys-sessioon mikä on menossa, puhumattakaan nahistelusta mooseksen kanssa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Boysen
Moni floodaus ja riippuvuusongelma vähenisi, jos typerä serveri sallisi vain 10 lähetystä per nimimerkki per päivä.

Monille 10 on ihan liian pieni määrä.
Ei siinä ole mitään järkeä rajoittaa tuotteliaitten ihmisten tuotoksia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Mielummin niin, ettei keskimääräinen kirjoitusnopeus saisi ylittää tuota 10 viestiä / päivä.
(löytyy käyttäjätiedoista tuosta alta)

Esimerkiksi Boysenilla se luku on tällä hetkellä 5.37

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ja se on aivan liian vähän. Kyllä jokainen itseään kunnioittava kirjoittelija kirjoittaa vähintään 15.18 viestiä per päivä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ensinnäkin, saisi olla uusi uusi laskuri, liukuva keskiarvo 2kk ajalta.

Toisekseen, haluaisin että kaikilla jäisi aikaa myös tekstiviestien lähettämiseen.

Vierailija
Boysen

LOISTAVA

Vierailija
Boysen

IDEA

Mutta joo, ihan oikeasti hyvä idea. Nousis juttujen taso aivan varmasti mitä rajoitetumpaa postien määrä olisi.

(Miten on, jäiskö käytettävät viestit talteen, eli kesäloman jälkeen sais kertalaakista heittää 600 viestä / pvä ? )

Vierailija
Boysen
Ensinnäkin, saisi olla uusi uusi laskuri, liukuva keskiarvo 2kk ajalta.

Eipäs.

Tuollainen laskuri ei kannustaisi pitämään mielenterveyden kannalta tärkeitä pitempiä taukoja.

Vierailija

Juuh. Mitäköhän tämä ajattelee.

Mulle on sama, kuinka paljon viestejä laittaa, kunhan pysyy asiassa, eikä jankkaa. Pitää oppia. Jotkut eivät opi koskaan, kuten em. kuva osoittaa.

Vierailija

Rankkaussysteemi, jossa muut lukijat voisi arvostella viestejä.

Hyvin rankatulla kirjoittajalla olisi pienemmät tai ei ollenkaan rajoituksia, kun taas huonosti rankattu saisi kirjottaa vähemmän, tai joutuisi jopa vallan lukijan rooliin.

Aloittelijat tietenkin aloittavat huonommalla rankkauksella, jotta vältyttäisiin typerältä multinikkeilyltä.

Vierailija
Lassi

Mulle on sama, kuinka paljon viestejä laittaa, kunhan pysyy asiassa, eikä jankkaa. Pitää oppia. Jotkut eivät opi koskaan, kuten em. kuva osoittaa.

Huh, yli 10 viestiä per päivä. Mitenkä joku jaksaa?

Vierailija
tyson
Lassi

Huh, yli 10 viestiä per päivä. Mitenkä joku jaksaa?
Tämä pistää vielä paremmaksi

Vierailija

Pisti miettimään: Onko vastaajalla, ja avebillä jokin kilpailu siitä, kumpi on 1.sijalla viestien kokonaismäärässä?

Noh, vielä vastaajalla on kirittävää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat