?ataekiav nenimekul nirepakaT

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Anoklu amli sinuak apmo ,oojapooJ .nuukla atsupol aekul no oappleh netim ätte nitset neneip ädhet ässät nilettajA .sydhevreT

Kommentit (12)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Ilmeisesti kirjoittaminenkin takaperin on vaikeaa koska siellä ainakin yksi virhe oli. Tosin niitä nyt on kaikilla muutenkin.. mutta keskittymistä se vaatii paljon enemmän joten siinä mielessä niitä virheitä ei pitäisi olla ellei se ole tosiaan kovin vaikeaa.

くそっ!

Vierailija

Enpä ilmasta tiedä, pimeätä ja märkää. Sehän on tutkittu juttu, että ihmiset osaavat lukea sanoja (asiaa sen suuremmin miettimättä), vaikka kirjaimien järjestystä sekoitettaisiin tai `laitettaisiin jopa (!?!) koko sana takaperin. Ömeizing, ein't it

Vierailija
Poison dart frog
?aattiojrik inem oknauaK

.nirepakat es aattojrik oppleh tis aattojrik itip ätim nes nitojrik ake aksok ääktip aaknivok iE

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007
Uesimlimle rtiiää että einsmiönemn ja vmeniiin kairjian oavt oksseiaa piasksaa.

Eli: Useimmille riittää että ensimmäinen ja viimeinen kirjain ovat oikeassa paikassa.

Itse saan selvää, jotkut eivät jostain syystä saa.

Mulgeron

Vierailija
Alveron

Eli: Useimmille riittää että ensimmäinen ja viimeinen kirjain ovat oikeassa paikassa.

oisit kirjottanu ton ja sit viel takaperin.. ois voinu olla vaikeempi sit ymmärtää

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Alveron

!säkylä aj uskif sätnes nahnelo attuM .niekio nisyät isitsket nes nisrämmy nikania änim ällyK

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat