Seuraa 
Viestejä45973

Äänestä jos asia kiinnostaa

• ylös 0
  • alas 1

Sivut

Kommentit (40)

tyson
Market osaa käyttää sanakäännelmiä, jotka saavat minutkin ymmälleni.

Samaa mieltä. Verbaalisesti monin verroin lahjakkaampi. Ero näkyy myös elämänkokemuksen muodossa.

Jokainen Lassen teksti taasen peilaa hänen omia kokemuksiaan jopa silloin kuin puhuu muista henkilöistä. Ei osaa asettua ulkopuolelle omista nahoistaan ja nähdä asiota muitten näkökulmasta. Tää taas rajottaa sen "ilkeilyä". Ei osaa okeesti iskee heikkoon kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No jos pelkkä teinikortin vetäminen luokitellaan verbaaliseksi lahjakkuudeksi,
niin huonosti tiedefoorumilla menee..

Se on niin helppoa alkaa vain vetämään "olen tämän kaiken yläpuolella" -roolia.

Lasse S. Liittynyt
No jos pelkkä teinikortin vetäminen luokitellaan verbaaliseksi lahjakkuudeksi,
niin huonosti tiedefoorumilla menee..

Se on niin helppoa alkaa vain vetämään "olen tämän kaiken yläpuolella" -roolia.

Kääpiön heitto vaan oli niin osuva ilmaisu. Naurattaa vieläki.

Puki hyvin sanoiksi eron verbaalisessa voimassa.

"verbaalisessa"

Ohho. Maukka osasi iiiison sanan.

Sanan, josta Maukka-parka ei kuitenkaan tajua hölkäsen pöläystäkään.. Reippaasti taas vain osasi copy-pastettaa vaikean aikuisten ilmaisun omaan sormivärien sekaiseen tekstiinsä, joka on aina kuin suoraan lainattu Tytin kirjoituksista Joulupukille.

Tännekö se nälvimine nyt siirty Pysykää siellä sille tarkotetussa ketjussa SUORAT SANAT KAIKKIA KAIKILLE

jaa-ah LASSE. Vedit esiin ristijätkän.

Arvaas montako teikäläistä tunnen.
Kolme näyttää jo äänestäneen, kaksi on joukosta poissa.

Niinhän sinä luulet tuntevasi.

Korttipeleistä puheen ollen.. uskon, että bluffaat.
Rahkeet ei riitä, vaikka vetäisit sukkahousut jalkaan.

Sinun on syytä laittaa viimeisetkin panokset peliin tai vien koko potin.
Minun ei tarvitse pluffata, voitan muutenkin

Njää..

Mielummin teen niin -kuten olen nyt tekemässä- että suututan lisää porukkaa tuonne keskusteluun.. saapuvat valmiiksi helvetin vihaisina Liittyneelle.

Saan, katsos, vähän haastetta.. muuten alkaa nukuttamaan.

Arvaappas montako nimimerkkiä minä tiedän sinulla olevan.
Pue vaan ne kaikki pelihousuihin ja lähetä ne kisaan. Saisin edes jonkinlaista nimellistä vastusta sinulta.

Arvaas vielä, mikä on tämän aloittamani ketjun tarkoitus?!?

Lässy Lasse:
"Mielummin teen niin -kuten olen nyt tekemässä- että suututan lisää porukkaa tuonne keskusteluun.. saapuvat valmiiksi helvetin vihaisina Liittyneelle"

Me halveksimme sinua, emme vihaa.
Ei kai kukaan, vähintään normaaliälyinen, tuhlaa sinuun sellaista voimakasta tunnetta kuin - viha.
Hieman tarkkuutta lässyttelyyn Lasse.

Lasse S. Liittynyt
"verbaalisessa"

Ohho. Maukka osasi iiiison sanan.

Sanan, josta Maukka-parka ei kuitenkaan tajua hölkäsen pöläystäkään.. Reippaasti taas vain osasi copy-pastettaa vaikean aikuisten ilmaisun omaan sormivärien sekaiseen tekstiinsä, joka on aina kuin suoraan lainattu Tytin kirjoituksista Joulupukille.

AaaaAaaaa, mä oon apinoitten kuningas. Brutaali ja sivistyny. Uskotko?

Voin laittaa joskus kuvankin jos jaksan.

tiäremiäs
Markent on joku 90 -vuotias ja lasse vai lassi? , on joku noin 40- vuotias.

Niin kulttuurieroja on, jos toinen osaa sanankäänteitä käyttää paremmin.

ja tiäremies on joku 4 vuotias.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
tyson
tiäremiäs
Markent on joku 90 -vuotias ja lasse vai lassi? , on joku noin 40- vuotias.

Niin kulttuurieroja on, jos toinen osaa sanankäänteitä käyttää paremmin.

ja tiäremies on joku 4 vuotias.

22-vuotias olen täytän syksyllä 23. Markent on todellisuudessa noin 90 ja lasse on joku 30 ehkä noin 40 vuotias.

tiäremiäs:
"Markent on joku 90 -vuotias ja lasse vai lassi? , on joku noin 40- vuotias"

81v.
Onkohan meitä yli 80 vuotuista montakin tällä palstalla?
Ihan muuten vaan utelen.

tysonilla jäi varmaan ikääsi arvioidessa kakkonen pois

markent
Arvaappas montako nimimerkkiä minä tiedän sinulla olevan.
Pue vaan ne kaikki pelihousuihin ja lähetä ne kisaan. Saisin edes jonkinlaista nimellistä vastusta sinulta.

Tämä on pelkkää "haista ite" -tason reagointia viesteihini, jotka loukkasi sinua.

markent
Arvaas vielä, mikä on tämän aloittamani ketjun tarkoitus?!?

Ei. En ole äänestänyt kertaakaan, enkä varsinkaan kuvittelemiesi "multinikkien" voimilla.

markent
Me halveksimme sinua, emme vihaa.
Ei kai kukaan, vähintään normaaliälyinen, tuhlaa sinuun sellaista voimakasta tunnetta kuin - viha.
Hieman tarkkuutta lässyttelyyn Lasse.

markent.. et näköjään itse kykene huomaamaan, että pelasit jo kaikki korttisi. Tämän viimeisimmän olisin toivonut sinun käyttävän vähän voimakkaammin.

Nyt olen hiukan pettynyt sinuun.

Kyllästyneenä tähän ihan perusvääntöön kirjoitin ITSE itselleni viestin, jonka tasoista tekstiä olisin toivonut teiltä liittoutuneilta, esimerkiksi sinulta. Stinger olisi varmasti kyennyt tähän, mutta nyt se on liian myöhäistä, sillä hän on rakastunut minuun.

Tällaisen väänsin viidessä minuutissa:

Loukatakseen sinua oikeasti ja kunnolla, täytyisi tutustua sinuun ja kirjoituksiisi pintapuolta syvällisemmin, johon kukaan älykäs ihminen ei varmasti halua tuhlata aikaansa. Kiertää aivan mahassa seurata henkilöä anonyymiteetin takaa tekemässä parhaansa, loukatakseen toisia anonyymiteetin takana kirjoittavia henkilöitä. Millä tavalla se voi palkita?

Minkälainen ihminen yli päätään tuollaista viitsii edes harrastaa päivästä toiseen? Tuo tuollainen ei kerro mistään muusta kuin henkisestä pahoinvoinnista ja itseinhosta. Moni sivusta sinua pintapuolisesti seurannut ihminen varmasti ajattelee näin, mutta ei raaski tulla sitä sinulle sanomaan, peläten pilaavansa tämän ainoan ilosi. Loukkaavansa sinua niin pahasti, ettei kellään inhimillisellä ihmisellä varmasti ole kanttia tehdä moista. Se olisi julmaa. Toteaa vain ohimennen kuin kerjäläisen ohi kävellessään, että toivottavasti tuolle ihmisparalle löytyy joskus apua ja lohtu jostain.

Huomaatteko?

Kuin pelaisi shakkia todeten vastustajalleen jossain vaiheessa: jos tuon liikun teet, syön kuningattaresi kahdella siirrolla. Tee mielummin näin, niin oletkin jo vahvoilla.

Mutta nyt se on kuulkaas Game over. Olitte huono vastus, mutta Liittynyt kiittää pelistä.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4720
Lasse S. Liittynyt

Kyllästyneenä tähän ihan perusvääntöön kirjoitin ITSE itselleni viestin, jonka tasoista tekstiä olisin toivonut teiltä liittoutuneilta, esimerkiksi sinulta. Stinger olisi varmasti kyennyt tähän, mutta nyt se on liian myöhäistä, sillä hän on rakastunut minuun.

Nythän sinä vitsin murjaisit, vaikka toisaalta piristys on tarpeenkin, koska olen tiistaista lähtien ollut flunssassa eikä kuume näytä laskevan ja näyttää kehittelevän keuhkoputken tulehdustakin vielä "lisäherkkuna". Ei oikein kuumeessa sitten jaksa nahistella normaaliin tyyliin. Nyt onkin hyvä mahdollisuus sitten yrittää itseäni höykyttää, kun ei ole sitä normaalia terää, mikäli olet sitä tyyppiä, joka käyttää sellaista toisten heikkoa hetkeä hyväkseen...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Stinger
Lasse S. Liittynyt

Nythän sinä vitsin murjaisit, vaikka toisaalta piristys on tarpeenkin, koska olen tiistaista lähtien ollut flunssassa eikä kuume näytä laskevan ja näyttää kehittelevän keuhkoputken tulehdustakin vielä "lisäherkkuna". Ei oikein kuumeessa sitten jaksa nahistella normaaliin tyyliin. Nyt onkin hyvä mahdollisuus sitten yrittää itseäni höykyttää, kun ei ole sitä normaalia terää, mikäli olet sitä tyyppiä, joka käyttää sellaista toisten heikkoa hetkeä hyväkseen...

Eikös flunssa tule vain niille, jotka kaivelevat nenäänsä?

fenomenologi
jotka kaivelevat nenäänsä?

Äh, poistin vahingossa osan tekstistä. Kyllä se muillekin tulee. Esim. minä olin taannoin flunssan kourissa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat