Oli äijällä ongelma tampereen bussiliikenteen kanssa.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Olin eilen menossa tukikohtaani kohti, jolloin bussipysäkin kohdalla seisoskeleva tuntematon, noin 50v äijä ärisi mulle jotakuinkin näin: "Onko täällä bussien kulkeminen loppunut kokonaan, kun ei ole pitkään aikaan mennyt yhtään. Perkeleen rehupetterit saatana."
En vaivautunut vastaamaan mitään. Arvelin kaverin olevan jostain sivistyneemmästä paikasta. Olisin toki voinut sanoa paljonkin, mutta päätin jättää kaverin kitumaan tuskissaan. Kaikkea hyvää hänelle ja tervetuloa toistekin tampereelle.

Kommentit (13)

Vierailija

Mistäs se rehupetteri -nimitys mahtoikaan tulla? Syytetäänkö ituhippejä nykyään bussien myöhästelystäkin?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
gargoyle
Mistäs se rehupetteri -nimitys mahtoikaan tulla? Syytetäänkö ituhippejä nykyään bussien myöhästelystäkin?

Kyse ei ollut myöhästelystä, vaan siitä, että täällä junttilassa, josta rehupetteri -nimitys johtunee, ei joka bussilinja kulje viiden minuutin välein. Hän ei vaan sitä tiennyt, ja arvaan, että aikataulun tulkitseminen olisi ollut liian haastavaa.

Vierailija

Tampereella oman kokemukseni mukaan 13 on ainoa bussi, joka on melko usein myöhässä. Muut linjat kulkevat ajallaan. En tiedä, mistä se johtuu mutta tuon kyseisen linjan busseja jää välillä kokonaan "välistä pois". Eilenkin seisoin sateessa bussipysäkillä yli 20 minuuttia, koska yksi bussivuoro jäi kokonaan tulematta. Harmitti melkoisesti.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Desi
Tampereella oman kokemukseni mukaan 13 on ainoa bussi, joka on melko usein myöhässä. Muut linjat kulkevat ajallaan. En tiedä, mistä se johtuu mutta tuon kyseisen linjan busseja jää välillä kokonaan "välistä pois". Eilenkin seisoin sateessa bussipysäkillä yli 20 minuuttia, koska yksi bussivuoro jäi kokonaan tulematta. Harmitti melkoisesti.

Olisiko mahdollista että se 13 bussi tulisi niin etuajassa sinne bussipysäkille että se kerkeää häippästä ennenkuin se virallinen pysähtymis aika ehtii tulla. Ainakin äänekoskella jyväskylään menevä bussi tulee melkein aina etuajassa ja lähtee etuajassamyöskin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Olisiko mahdollista että se 13 bussi tulisi niin etuajassa sinne bussipysäkille että se kerkeää häippästä ennenkuin se virallinen pysähtymis aika ehtii tulla. Ainakin äänekoskella jyväskylään menevä bussi tulee melkein aina etuajassa ja lähtee etuajassamyöskin.

Ei, kun olin siinä pysäkillä noin 8 minuuttia ennen kuin sen oli pysäkkiaikataulun mukaan tarkitus tulla. Bussia ei koskaan ilmestynyt, joten jouduin odottamaan seuraavaa. Hemmetti. Muuten se olisi ollut ihan ok mutta kun satoi ja unohdin aamulla sateenvarjon kotiin...

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Desi
TERÄS NALLEPUH

Ei, kun olin siinä pysäkillä noin 8 minuuttia ennen kuin sen oli pysäkkiaikataulun mukaan tarkitus tulla. Bussia ei koskaan ilmestynyt, joten jouduin odottamaan seuraavaa. Hemmetti. Muuten se olisi ollut ihan ok mutta kun satoi ja unohdin aamulla sateenvarjon kotiin...

Mihin suuntaan menossa ja mistä suunnasta tulossa?

Itselläni ei ole kolmentoista kanssa ollut koskaan ongelmia hermian ja keskustorin välillä. Paitsi ne limaiset insinööriopiskelijat.

Vierailija
CE-hyväksytty

Itselläni ei ole kolmentoista kanssa ollut koskaan ongelmia hermian ja keskustorin välillä. Paitsi ne limaiset insinööriopiskelijat.

Tampereen yliopistolta Duolle olin matkalla. Jostakin syystä minulla on ollut kolmentoista kanssa samanlaisia ongelmia ennenkin, samoin muutamalla muulla Hervannassa asuvalla ystävälläni.

Vierailija
CE-hyväksytty

Tampereen yliopistolta Duolle olin matkalla. Jostakin syystä minulla on ollut kolmentoista kanssa samanlaisia ongelmia ennenkin, samoin muutamalla Hervannassa asuvalla ystävälläni.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Desi
TERÄS NALLEPUH

Jos niillä tietyillä busseilla on yleensä tietyt ajajat, niin voi olla että se on sitten yksi nuori miespuoleinen henkilö joka myöhästelee..ainakin itelläni siellä tampereella se myöhästeli sillä bussillansa..en tiedä sit..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Desi
TERÄS NALLEPUH

Jos niillä tietyillä busseilla on yleensä tietyt ajajat, niin voi olla että se on sitten yksi nuori miespuoleinen henkilö joka myöhästelee..ainakin itelläni siellä tampereella se myöhästeli sillä bussillansa..en tiedä sit..

Johtuu tietty siitä bussin numerosta.
Päivänselvää, 13.

Vierailija

Bussien myöhästelystä ny en jaksa enää paljon välittää, ne tulee myöhässä niin usein. Varsinkin talvisin.

Se saattaa hieman sapettaa kun bussi jättää kokonaan tulematta.

Mutta mikään ei oo niin ärsyttävää kun bussi päättääkin tulla ETUAJASSA! Ja se tapahtuu tietysti aina silloin ku ittellä sattuu olemaan aikataulu muutoinkin tiukilla.

Kaikkein kettumaisinta näissä tilanteissa on se, että sitä on tarpeeks lähellä pysäkkiä nähdäkseen bussin viilettävän ohi tuhatta ja sataa, mutta liian kaukana juostakseen bussin kiinni.

Uusimmat

Suosituimmat