Onko minulla HIV?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen nyt jostain saanut päähäni, että minulla olisi HIV.
Luin jostain, että 3kk päästä HIV:n tartuttua saattaa saada flunssan joka kestää noin 2 viikkoa ja minulla on flunssa joka on kestänyt nyt vähän yli viikon.
En ole ollut sukupuoliyhteydessä koskaan, tai yhteydessä kenenkään HIV positiivisen kanssa.
Kysyisin siis täältä vinkkejä miten saan mokoman typerän ajatuksen pyyhittyä mielestäni enkä jatkaisi sen ajattelemista?

ps. Tiedän itsekkin että olen typerä ajatellessani asiaa, mutta en saa sitä pois päästäni.

Enkä myöskään ole trolli(tiedän että asia kuulostaa erittäin typerältä, mutta nykypäivän ihmisillä on typerämpiäkin mielenterveydellisiä ongelmia.)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

On. Sinulla on HIV, mutta se on muuntunut sellaiseksi, että lääkärit eivät kykene havaitsemaan sitä. Nauti elämästäsi vielä kun voit.

Vierailija

Käyt luovuttamassa verta. Samalla he tarkistavat löytyykö HIV ja kun sitä ei ole, niin saat rauhan. Ja kaupan päälle joku sairas ihminen saa apua.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

No sellaista tapahtuu, mitäs elät syntistä bösa elämää.

Ja mitä helkuttia tää tekee psygologia osastolla, ekös tämä ketju sopisi paremmin tonne lääketieteeseen.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Mene testiin. Terveyskeskukseen vaan rohkeasti, jos siltä tuntuu.
Tuskin on hiviä sinulla, testi on kuitenkin halpa tai ilmainen, niin mikäs siinä.

Sukupuoliyhteyteen sinun pitäisi ainakin päästä.

Mulgeron

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
asdf
Alveron

Ei saa hoputtaa, yleensä kaikki kyllä pääsee ajallaan.

Joo, ei kiirettä sukupuoliyhteyteen. Kyllä sen sitten 15-vuotiaana ehtii hoitamaan pois alta.

Vierailija

Minulle yksi armeijatoveri sanoi, että sulla on hiv, kun runkkasin yläpetillä

Mutta tiettävästi hivin saa vain jos käy naimassa homoja!
Ja oikeesti sillai, tai jotain sellaista porttoa, jolla on sellainen hivenen liikaa hiivaa juonut hiv-aigs-tartunta!

Vierailija
tiäremiäs
Älä pelkää maukka.

Hiv on lievempi kun aitsi.

Ooon tääl jaossa ihan oikeetaki tietoa.

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... ht=#653822

[size=150:6n1y0psw]PALVELUT JA TAPAHTUMAT HIV-TARTUNNAN SAANEILLE[/size:6n1y0psw]

Aids-tukikeskuksen palvelut hiv-positiivisille.

http://www.aidstukikeskus.fi/sivut/inde ... &Itemid=66

Positiiviset ry:n tapahtumakalenteri.

http://www.positiiviset.fi/

http://www.aidstukikeskus.fi/sivut/inde ... &Itemid=91

Lueppa BUSMANkin tarkkaan antamani linkit, niin ei tarvitse, etkä enää
kehtaakaan, täällä trollata.

Vierailija

Sitten vain miettimään, mistä tuon hivin olisit voinut saada...
Viikon (,ehkä joskus jopa kahden,) flunssa on muutenkin yleinen tälläin kevättalvesta. Tietenkin mahdollisuus voi olla, esimerkiksi joku HIV-positiivinen on viiltänyt sinua puukolla, jossa on hänen omaa vertaan, tai sitten olette käyttäneet yhteistä huumeruiskua.

EDIT:

hauska
...tai yhteydessä kenenkään HIV positiivisen kanssa...

Mistä tiedät? Ei HIV näy välttämättä päällepäin yhtään, toisinaan voi olla jopa pitkiäkin oireettomia aikoja.

Vierailija
hauska
Olen nyt jostain saanut päähäni, että minulla olisi HIV.
Luin jostain, että 3kk päästä HIV:n tartuttua saattaa saada flunssan joka kestää noin 2 viikkoa ja minulla on flunssa joka on kestänyt nyt vähän yli viikon.
En ole ollut sukupuoliyhteydessä koskaan, tai yhteydessä kenenkään HIV positiivisen kanssa.
Ei varmasti ole HIV, jos et kerran ole yhdyntää harjoittanut.

Minulla on pitkään kipeänä ollessani myös tapana pelätä kaiken maailman harvinaisia ja vaarallisia tauteja; aina lupuksesta malarian kautta ruttoon.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007
asdf
Alveron

Ei saa hoputtaa, yleensä kaikki kyllä pääsee ajallaan.

No vitsi vaan. Ei tosiaan seksi ole maailman tärkein asia.

Mulgeron

250585
Seuraa 
Viestejä621
Liittynyt5.12.2006

On monia tapoja selvittää, onko HIV:

a) menet HIV-testiin

b) luovutat verta, asiaa selviää näin, "ilman testiä"

c) Elät vuosia pelossa, sitten kun selkeät oireet ilmaantuvat, olet pian pari metriä maan alla tai tuhkana ties missä.

d) Elät useimpien moraalikäsityksen mukaisesti moraalittomana paskiaisena harrastaen runsaasti suojaamattomia yhdyntöjä. Kyllä jossakin vaiheessa ns. käry käy ja olet samalla kenties lööpeissäkin. Ja jos et HIV:n kantaja ollutkaan aluksi, niin ehkä noiden toimintojen jälkeen saat asialle varmistuksen. Ja jos ei HIV sittenkään vaivaa, niin olipahan ainakin hauskaa pitkän aikaa!

e) Sikäli kun et ole huumeineulaheppu tai seksiä harrastanut niin yhtään vittuilematta, psykologilla käyminen voi luoda sinulle aidon tunteen siitä, että olet (fyysisesti) aivan terve.

Itse suosittelen kohtia a tai b.

Jotain nokkelaa.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Ja mitä helkuttia tää tekee psygologia osastolla, ekös tämä ketju sopisi paremmin tonne lääketieteeseen.

Googleta hypokondria, eiköhän tää sovi tännekin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat