miten saada halvalla kamera valvonta ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

otsikko kaiken kertoo...
eli tarpeen...

n. 30 kiinteistöä tarvitsisi kamera "valvonnan"...

miten homma olisi järkevintä hoitaa...
kiinteistöt sijaitsevat tietysti etäällä toisistaan..

Sivut

Kommentit (31)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Paras tapa suojata ne on varata muutamia asuntoja läheltä ja vuokrata ne mummoille. Ne taatusti kyylää ja näkee kaiken paremmin kuin kamerat. Ei tarvitse ostaa nauhaakaan vaan tarpeenvaatiessa ne mummot toimimat automaattisesti ja soittavat omatoimisesti poliisille niin ei tarvitse itse tuhlata myöskään puhelimen akkua.

Eli vanhainkodilta saa halvimmat kamerat.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
omena
Vastaaja_s24fi
Eiköhän tuolta löytyis innokkaita auttajia: http://www.kyttaajat.net/

ei löydy...
puhutaan nyt täällä...

oliko sulla oikeesti asiaa vai ei ?

oli ja ei .... onhan siellä kameravinkkejjä http://www.kyttaajat.net/kameravinkit.shtml
ehkä vähän hupaisia.

miten olet ajatellut kuvan siirron/tallennuksen?
kuvaus: reaaliaika/säännöllisin väliajoin/muutos?
- jos reaaliaika, vaatii aika paljon tallennustilaa

digikamera?
webbiin?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
omena
Vastaaja_s24fi
Eiköhän tuolta löytyis innokkaita auttajia: http://www.kyttaajat.net/

ei löydy...
puhutaan nyt täällä...

oliko sulla oikeesti asiaa vai ei ?

Minulla olisi yksi mielenkiintoinen painesensorilla toimiva turvajärjestelmä. Tämä suojaus on ilmainen ja rosvoista jää aina jälkiä jos ne yrittävät ryöväytyä sisälle. Kakitaan 25 cm välein kakkoja ja jos rosvo astuu siihen, niin siihen jää hänen kengänkokonsa ja täten myöskin saadaan sisääntulo ja ulostuloreitin selville seuraamalla litistyneitä kakkakokkareita. Myöskin haju karkottaa monet ryövärit.

Vierailija

30 kiinteistöä kaukana toisistaan....

kysele joltain vartiointiliikkeeltä. voi saada kohtuullisen hyvän sopimuksen

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Minulla olisi yksi mielenkiintoinen painesensorilla toimiva turvajärjestelmä. Tämä suojaus on ilmainen ja rosvoista jää aina jälkiä jos ne yrittävät ryöväytyä sisälle. Kakitaan 25 cm välein kakkoja ja jos rosvo astuu siihen, niin siihen jää hänen kengänkokonsa ja täten myöskin saadaan sisääntulo ja ulostuloreitin selville seuraamalla litistyneitä kakkakokkareita. Myöskin haju karkottaa monet ryövärit.

Ja mikäs olikaan ikä? 7 v? On jäänyt vissiin anaalivaihe päälle. Onneksi vaivaan on halpa ja helppo ratkaisu: laita itses narulla kattoon.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Imperator
TERÄS NALLEPUH

Ja mikäs olikaan ikä? 7 v? On jäänyt vissiin anaalivaihe päälle. Onneksi vaivaan on halpa ja helppo ratkaisu: laita itses narulla kattoon.

kyllä se ihan kaksinumeroinen luku on. Katso pistin havainnollisesti kaksi hymiötä.

Vierailija

Saisihan varmaankin halvalla tyyliin webbikameroilla ja striimaus webbiin. Mut kannattaa kysellä ihan alan liikkeistä, ei meinaan kovin kallista sekään enää.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

jokaiseen laajakaista liittymä ja oma web-kamera liikkeentunnistimella tai useampi tapeen vaatiessa. oma koti koneesi sitten toimimaan vastaanottimena 24/7 ja tallentamaan aina kun signaalia tulee kamerasta. yksi kamera maksaa n. 250-400 euroon riippuen mallista.

toisen polven pilkkuvirhe

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007
hyrrä
Jos rakentelet minkäänlaista tallentavaa systeemiä, ota huomioon henkilötietolaki.

On sitten mukavampi oikeudessa niitä videoita näytellä, kun rekisteriasiat on kunnossa.

Lisätietoja: http://www.tietosuoja.fi/28994.htm
Kannattaa lueskella noita sivuja muutenkin

riittä että ilmoittaa alueella olevan kamera valvonta jos ulkona kuvaa ja sisätiloissa esim halleissa (oissa nimissä tai hallinnassa oleva) saa kavata niin paljon kuin lystää.

toisen polven pilkkuvirhe

hyrrä
Seuraa 
Viestejä834
Liittynyt25.3.2007

suolaasuolaa: Salakuvaamisesta ja salakatselusta on pykälät erikseen rikoslaissa.

Tallentavan kameravalvonnan omistajalla on rekisterinpitovelvollisuus, ja muita velvollisuuksia, jotka kannattaa tuntea, mikäli aikoo kuvamateriaalia käyttää johonkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat