Köyhät ritarit -ohjelma

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minun jakamattoman huomioni ohjelmassa on saanut näiden kahden herran kiintymys sormuksiinsa, joita he eivät voi jostain syystä riisua tehdessään ruokaa. Minusta puhtaat ja sormuksettomat kädet pitäisi olla itsestään selvyys ammattikokeille. Naiskokki on tässä asiassa valveutuneempi. Hänen kyntensäkin on jopa leikattu lyhyiksi, mikä saattaa tietenkin olla sattumaa, mutta ehkä ei, sillä ei hänellä ole sormuksiakaan.

Useimmat meistä eivät syö heidän tekemiään ruokia, mutta kun nykyään hygieniapassikin on pakollinen. Jos minä joskus menen syömään nälissäni pitsan, niin on aivan varmaa, etten syö sellaisessa paikassa pitsaa, missä pitsanpyörittäjillä on paskaiset sormukset sormissaan. Nehän on vihoviimeiset pöpöjen levittäjät.

Kommentit (1)

Vierailija

Enpä ole kiinnittänyt tuohon huomiota, vaikka äsken katsoinkin ohjelman toisella silmällä. Mutta kyllä se vähän ällöttää, jos ruokaa laittaa joku likainen heppu. Itse olen ottanut sormuksiin ja muihinkin koruihin semmoisen linjan, etten pistä mokomia päälleni. Todella vastenmielisiä kapistuksia. Enkä varmasti pidä mokomia sormessani vaikka joku päivä luultavasti menenkin naimisiin.

Uusimmat

Suosituimmat