Victoria Lindsayn pahoinpitely...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://wiresmash.com/people/victoria-lindsay/

Ovatko skidit tulossa hulluiksi?

-

Sivut

Kommentit (20)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Zet4
Ihmiset on ollu hulluja kautta aikojen. Suosittelen tutustumista historiaan.

Aijaa minun aikaani kun olin koulussa kiusaaminen oli kovimmillaan sellaista että heitettiin lippis pois toisen päästä. Nykyisin lapsia kun ei saa kurittaa, niin niistä tulee just tollasia psykopaatteja..nahkaremmi takaisin käyttöön ja karttakeppi koulussa niin johan alkais ipanat käyttäytymään.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

löpinää

Joo, omista kokemuksistahan ne kaikki johtopäätökset kannattaa tehä. Koska mulle ei oo tapahtunu niin ei kellekkään muullekkaan!11!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Zet4
TERÄS NALLEPUH

löpinää

Joo, omista kokemuksistahan ne kaikki johtopäätökset kannattaa tehä. Koska mulle ei oo tapahtunu niin ei kellekkään muullekkaan!11!

Tietysti kannattaa. Parempi ny on omista kokemuksista kuin vetää hatusta johtopäätöksiä. No lukekaapa vaikka vanhoja lehtiä niin ette varmana näe tollasia kiusaamisia yhtään.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
tietää
Tuo on selvästi kosto jostain.

Kuulemma kosto tekstiviesteistä ja jostain kommenteista netissä.

Nuoret jätetään nykyään hortoilemaan kaupallisuuden ja virtuaalisuuden kyllästämään kulttuuriin, jossa identiteetti muodostuu kamerakännyköiden, merkkivaatteiden ja MySpacen välityksellä. Kieroutuneita pikku hirviöitähän niistä kasvaa.

Vierailija

Vau. Jos perheenjäsenelleni tehtäisiin noin, niin kirveskeikkahan siitä tulisi.

edit: kuullostaa porukka hyvin paljon niiltä jenkkilän tädeiltä "täyskielto videopeleille ja väkivaltaisille tv-ohjelmille!"

Ennen otettiin turpiin jo ala-aste-ikäisenä, itseltäni taottiin veret nenästä ekaa kertaa vasta 7. luokalla.
Afrikkalaisilla ei ole myspacea, siksi ne onkin niin anti-violence.

Vierailija
Wy Tui Lee
http://wiresmash.com/people/victoria-lindsay/

Ovatko skidit tulossa hulluiksi?

-

Ihmiset ovat eläimiä. Tämä tapaus jälleen kerran osoittaa miten mätä ihmissydän on kaiken pintapuolisen sivistyksen kuoren alla. Pahoinpitelyn ohella aivan yhtä kamalaa on se, että linkkaamallasi sivulla useat toivovat väkivaltaista kohtelua ja/tai kuolemantuomiota tekoon syyllistyneille.

Vierailija
Dark Serenity
Vau. Jos perheenjäsenelleni tehtäisiin noin, niin kirveskeikkahan siitä tulisi.
Miten järkevä aikuinen ihminen voi menettää kaiken harkintakykynsä siten, että nähdessään väkivaltaa, joka ei kosketa suoraan häntä itseään tai hänen läheisiään, provosoituu tunnustamaan turvautuvansa itse samanlaisessa tilanteessa omankädenoikeuteen halonhakkuutyökalun kanssa? Foorumille kirjoittaessa on kuitenkin aikaa miettiä, mitä sanoo.

Vierailija

Miksi luulet minua järkeväksi?

Kyllä pienemmästäkin teosta voisin väkivaltaan turvautua, jos lähipiiriin tapahtuisi. En nyt kai ihan kirveskeikkaa heittäisi tuollaisesta toisaalta, mutta jos vaikka rystysillä silittelisi.

Tunnustan, väkivalta saa minut usein voimaan pahoin joka sitten taas kanavoituu aggressiivisena käytöksenä itseni suunnalta. Voihan tuo olla jokin puolustusmekanismikin ylä-asteella kiusaamisesta joka on jäänyt päälle, mutta tehokas joka tapauksessa sillä ytimekäs vastaisku katkaisee vihollisen miekan terän nopeasti.

Ja minulla on todella paha temperamentti.

Vierailija
Ding Ding
Yksi teinityttö lyö toista korville; en ole kauhean järkyttynyt tuosta videosta. Pahempiakin asioita tapahtuu maailmassa.

Lyö yhä uudestaan ja uudestaan puolentunnin ajan. Uhri ehti olla jossain vaiheessa myös tajuttomana, koska hänen päätään hakattiin seinään. Tuo video on kuvattu sen jälkeen, kun hän tuli tajuihinsa.

Kyllähän tähän liittyy muutakin kuin vain tuon yhden tytön pahoinpitely, esimerkiksi laajempi nettikiusaamisen ilmiö, johon tapaus on yhdistetty. Hakkaajat aikoivat julkaista kuvaamansa urotyön netissä.

Vierailija
Dark Serenity

Ennen otettiin turpiin jo ala-aste-ikäisenä, itseltäni taottiin veret nenästä

Enkä yhtään ihmettele.

Vierailija
Moses Leone
Dark Serenity

Ennen otettiin turpiin jo ala-aste-ikäisenä, itseltäni taottiin veret nenästä

Enkä yhtään ihmettele.

Ihmettele mitä?

Sivut

Uusimmat